مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

در مشهد از کجا خرید کنم؟

در این مطلب معرفی محل مناسبی برای خرید بانوان وجود دارد که دغدغه ی خرید را برایتان در سفر به مشهد کم می کند ، آقایان اغلب در پی خرید های خانواده این نگرانی را دارند در این مورد دیگر نگران چگونگی انتخاب محل خرید نباشید. تور مشهد این امکان را فراهم ساخته که با انتخاب هتل و پرواز مناسب از مجری معتبر فروش تور مشهد اطمینان کامل حاصل کنید ، مانلی پرواز با ارائه تور ارزان مشهد از سایرین پیشی گرفته و خدمات فوق العاده متمایز را ارائه می دهد در خرید تور مشهد لحظه آخری در صفحه تور مشهد سایت مانلی انواع نرخ هتل ها و خدمات متمایز انها قابل مشاهده است پس به این صفحه از منوی بالای سایت مراجعه کنید. 

mashhad-bazar در مشهد از کجا خرید کنم؟

اگر به دنبال فروشگاه، مغازه، پاساژ و بازار خوب و ارزان برای خرید لباس و پوشاک در شهر مشهد هستید، مطلب مشهد از کجا خرید کنم می تواند تا حدود زیادی به شما کمک کند. در این بخش به جاهایی که می توانید پوشاک را ارزان تر از جاهای دیگر تهیه و خریداری کنید اشاره می کنیم. البته لازم به ذکر است که این لیست و آدرس ها کامل نیست. مطمئنا در بسیاری از فروشگاه های دیگر نیز می توان پوشاک را به قیمت مناسب خرید. اگر شما هم مغازه یا مرکز خریدی که هموطنان عزیز می توانند از آنجا لباس به قیمت خوب تهیه کنند را می شناسید در بخش نظرات همین مطلب معرفی کنید تا دیگران نیز در جریان قرار بگیرند.

خیابان ۱۷ شهریور مشهد

یکی از معروف ترین مکان هایی که به خرید پوشاک ارزان معروف است خیابان ۱۷ شهریور است. خیابان ۱۷ شهریور مشهد نزدیک به حرم امام رضا (ع) می باشد. در واقع اگر از سمت بازار رضا بخواهیم به شما آدرس بدهیم، انتهای بازار رضا به بلوار ۱۷ شهریور می رسد. در خیابان ۱۷ شهریور چندین پاساژ و مرکز خرید لباس در حال فعالیت هستند.


17-shahrivar-mashhad در مشهد از کجا خرید کنم؟

خیابان عنصری مشهد

همچنین نزدیک به خیابان ۱۷ شهریور، خیابان عنصری است که در آنجا نیز چند لباس فروشی دایر است که گویا ارزان فروشند. مثلا شلوار ۳۸ هزار تومانی (البته اگر قیمت ها افزایش پیدا نکرده باشد.) می توانید هر نوع شلواری، اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و جین را به قیمت سی و هشت هزار تومان خریداری کنید. البته فروشگاه هایی که شلوار ۳۸ هزار تومانی عرضه می کنند نیز در سطح شهر نیز وجود دارد. برای مثال در بلوار معلم (آزادشهر)

سی متری طلاب

سی متری طلاب هم قیمت لباس ها مناسب است به خصوص مانتو. که اگر سمت خیابان طلاب بروید شما را راهنمایی می کنند و به راحتی می توانید پیدا کنید. نکته حائز اهمیت: همه ی فروشگاه ها ارزان فروش نیستند. لازم است کمی پرس و جو کنید و قیمت ها را مقایسه کنید. هدف ما از معرفی اینچنین مراکز خریدی، التزام به حمایت از ارزان فروشان و همچنین مصرف کننده می باشد. اگر شما هم فروشگاهی در مشهد می شناسید که ارزان فروش است در بخش نظرات معرفی کنید. مطمئنا کمک خوبی به هموطنان کرده اید.

مراکز خرید مناسب در مشهد :

1.خیابان سجاد بهترین خیابان مشهد است و دارای بهترین مراکز خرید است.در این خیابان انواع پاساژ کفش و لباس است و راستش قیمت ها بالا است. توصیه می شود اگر به مشهد امدید هیچ گاه دست خالی به این خیابان نیایید.
2-خیابان احمداباد یکی از شلوغ ترین و شادترین خیابان های مشهد است و من خودم عاشق این خیابان هستم دارای جنس های بسیار عالی با قیمتی بسیار مناسب است اگر به این خیابان امدید ذرت مکزیکی را فراموش نکنید.
3-پروما یکی از بهترین پاساژهای مشهد است مرکز مانتو و کیف و کفش است با قیمت های عالی هم چنین طبقه پایین پایین ان یک فست فود عالی هم هست و پیتزاهای بسیار خوشمزه ای دارد. طبقه بالا بالای انجا هم یک شهربازی سرپوشیده دارد که خیلی جالبه.اگر اینجا رفتید خیلی بهتون خوش می گذره.اهان در ضمن بدلیجات بسیار زیبایی داره.

mahashd-kharid در مشهد از کجا خرید کنم؟

4-کیان سنتر خب این پاساژ هم در مجاورت رستوران و هتل هدیش که جز یکی از گران ترین هتل داخلی مشهد محسوب می شه قرار دارد که مرکز لوستر و لوازم تزیینی خانه است.طبقه پایینش هم مانتو و این جور چیزهاست.طبقه بالای اینجا هم یک فست فوت بسیاربسیار زیبا قرار دارد و من هم عاشق چراغ های ریز سقفش هستم خیلی خیلی قشنگه پیتزاهاش هم عالیه!
5-التون و این البته یک پاساژ نیست بلکه یک پارکینگ 22 طبقه است و از طبقه اول تا چهارمش هم مرکز کیف و کفش هست هم چنین طبقه پایینش مرکز پیانو و نمایندگی سونی است و فست فود هم داره بشقاب داغ رو هم حتما حتما امتحان کنید!
6-الماس شرق یک مرکز لوازم خانگی و تفریحی خوب محسوب می شود و در مرکز ان یک فواره بسیار زیبا قرار دارد که فکر کنم هر ده دقیقه پس از یک رقص اب بسیار زیبا اب را به 30 متر پرتاب می کند که فکر کنم تقریبا تا سقفش می رسد و سینما 5 بعدی اش رو هم اگ نرید واقعا ضرر کردین بلیتش 3000است. طبقه بالای ان هم شهربازی برای بچه هاست رستوران هم هست که البته خیلی گرونه.می دونین نمی ارزه!
7-خیابان جنت در این خیابان هم مرکز لباس بچه است با کیفیت بسیار بالا و البته لباس مجلسی برای بزرگ هاو بچه ها هم وجود داره.
8-زیست خاور خب در این بازار اگر بگردید می توانید لباس های قشنگی پیدا کنید ولی برای توی خانه و....
خب این ها مراکز خرید مشهد بودند.


محل‌های خرید مانتو مشهد

بورس مانتو فروشان در ابتدای خیابان ایثار در طلاب مشهد یکی از مراکز مهم برای خرید مانتو محسوب می شود و البته این خیابان به راسته مانتو فروشان نیز معروف شده است و میتوان گفت برای خرید مانتو به قیمت مناسب میتوان به این راسته مراجعه کرد.

آدرس: مشهد، ابتدای خیابان ایثار ، بین خیابان های اصلی مفتح و علیمردانی در خیابان طبرسی

 برای شروع همیشه دوست دارید بدونید خرید کجا بهتره و کجا ارزون تره ؟

اول نیاز های خودتون رو باید بگید .

اگر دنبال ارزون ترین بازار مشهد هستید جمعه بازار مهرآباد رو از دست ندید . جمعه بازار مهرآباد با محیطی وسیع و تنوع محصول و بسیار ارزان کار شما رو برای ارزان ترین ها راه میندازه . ولی دنبال سوغاتی نگردید که خوب نیست .

جمعه بازار مهرآباد مشهد واقع در ابتدای جاده میامی واقع در شمال شرق و شرق شهر مشهد هست که بیرون از کمربند اصلی شهر قرار داره و بسیار شلوغ است . محیطی شلوغ و بی کیفیت داره و دنبال پارکینگ نباشید ولی ارزان بودن اجناس شما رو راضی میکنه .

اگر دنبال خرید سوغاتی و تفریح هستید سپاد و الماس شرق جای خوبیه 

الماس شرق که تبلیغات خوبی داشت اسم خوبی هم در آورد و با سپاد در ردیف ارزان فروشان نیست ولی گران فروش هم نیستند و با قیمت های متوسط نیاز شما رو جوابگو هستند . محیطی زیبا برای خرید شما رو خسته نمیکنه پس اگه دنبال ارزونی نیستید از طرفی اقتصادی هستید این بازار های گردشگری سپاد و الماس شرق جای خوبی محسوب میشه . این بازار ها در شمال شهر در نقطه خارجی کمربندی مشهد و تقاطع خیابان بزرگ خیام واقع شده و دارای پارکینگ های اختصاصی هستند و از این لحاظ هم مناسب هستند . فروشگاه هایی مثل بازار فردوسی واقع در طلاب انتهای خیابان مفتح بازار های خوب و متوسط محسوب میشوند . بازار هایی مثل پروما بازار های اعیانی محسوب می شوند و کالاهایی گران قیمت دارند که اکثر اجناس فقط گران هستند و بس  . پیشنهاد من برای خرید خاص یک نیاز خود از مطالب زیر من استفاده کنید . برای خرید لباس بهترین جا هفده شهریور هست که انتهای درب خروجی بازار رضا و میدان هفده شهریور محسوب میشه قرار داره . اینجا پر از پاساژ های لباس است که قیمت عالی دارد و قبلا فقط عمده فروشی انجام می شد . برای خرید مانتو بهترین جا ابتدای خیابان ایثار در طلاب مشهد بین خیابان های اصلی مفتح و علیمردانی است که واقع در خیابان طبرسی است . این قسمت ابتدای خیابان ایثار به راسته مانتو فروشان هم معروف شده .
خرید طلا و سفره عقد و لوازم عقد هم ابتدای همین خیابان مفتح بهترین جا محسوب میشه . برای خرید انواع کیف در همین خیابان مفتح خیابانی به نام وحید است که اهالی به نام خیابان دریا آن را میشناسن بسیار مناسب است و انواع کیف ها را شامل می شود . خرید سوغات بازار رضا جای خوبی است ولی از لحاظ قیمت ها متوسط به بالا ارزیابی میکنم .

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.