مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

بهترین هتل های مشهد

یکی از پرطرفدارترین و مناسب ترین سفرها تور مشهد میباشد که میتواند حالمان را به خاطر حرم امام رضا (ع) خوب میکند. شهر مشهد مقدس از دومین شهر گردشگری مذهبی دنیا بوده و هرساله میزبان تعداد بسیاری از زائران و توریست ها میباشد. سفر به مشهد در فصل پاییز و زمستان، حال و هوایی دیگر دارد و کمی خلوت تر میباشد، به راحتی میتوانید زیارت کنید. در این سفر پر از آرامش نگران اقامت خود نباشید زیرا راحتی و آسایش مسافران برای مانلی پرواز جزو اهداف اصلی میباشد. ما قصد داریم در این مقاله شما را با بهترین هتل های مشهد آشنا کنیم، بهترین و با کیفیت ترین هتل هایی که دارای لوکس ترین، باکیفیت ترین هتل ها از لحاظ تمیزی اتاق ها، خدمات خوب، کیفیت بالای غذاها هستند.

 mashhad1 بهترین هتل های مشهد

 
هتل هاترا (3 ستاره)
هتل سه ستاره هاترا مشهد یکی از تازه ساخت‌ ترین هتل‌های احداث شده در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) می‌باشد که در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ در خیابان سرشور مشهد افتتاح گردید. در رستوران هتل هاترا کیفیت غذا و رضایت مشتری اولویت اول ماست. امیدواریم با میزبانی شایسته از شما خاطراتی خوشی از رستوران هتل را برایتان رقم بزنیم. این هتل در حدود 10 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم و صبحانه بوفه، ناهار و شام منوی غذای انتخابی شامل 6 نوع در هر وعده می باشد. کافی شاپ 24 ساعته در کنار لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، لابی، صندوق امانات، دکوراسیون لوکس و چشم نواز همراه با پرسنلی مجرب از جمله امکانات این هتل می باشند.

امکانات هتل هاترا: یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

آدرس هتل هاترا مشهد: خیابان امام رضا (ع) - دانش غربی - کوچه سرشور - نبش سرشور

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

دومین شهر پهناور ایران

دومین شهر پهناور ایران

بعد از تهران بزرگ، شهر مقدس مشهد دومین شهر پهناور ایران به حساب می آید و جمعیت بسیاری دارد و همان طور که میدانید در طول سال میزبان گردشگران و توریست هایی است که با تور مشهد به این شهر زیبا سفر میکنند، هم خاطره ای خوش در جوار حرم امام رضا(ع) برای خودشان رقم میزنند و هم به پابوس امام هشتم ما شیعیان میروند. شهر مشهد برای گردشگران خارجی بسیار جالب و جذاب میباشد که پس از شهرهای توریستی زیبا، از جمله اصفهان، شیراز، کیش، یزد، قشم توریستی ترین شهر ایران به حساب می آید. مشهد مقدس در طول سال میزبان حداقل 40 میلیون گردشگر میباشد. این شهر در دوره افشاریان مرکز ایران بوده است و حال یکی از شهرهای پر جاذبه ایران به حساب می آید.

mashhad-akhbar دومین شهر پهناور ایران

 

چه زمانی شهر مشهد خلوت میباشد تا با خیال راحت بتوانیم زیارت کنیم؟
 مشهد آب و هوایی 4 فصل دارد و تقریبا در ایام سال میتوان سفر کرد. همانطور که میدانید همه دوست دارند زمانی که به مشهد مقدس سفر میکنند، حرم مطهر شلوغ نباشد، تا بتوانند به پابوس آقا امام رضا (ع) بروند و یک دل سیر زیارت و درد و دل کنند. از این جهت پیشنهاد ما برای شما مسافران و زائران عزیزی که قصد سفر با تور ارزان مشهد را دارید این میباشد که اواسط مهر و بهمن ماه سفر کنید چرا که به علت بازگشایی مدارس و برگذاری امتحانات کمتر خانواده ای به این منطقه زیارتی میروند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

چند دلیل برای سفر به پوکت در نوروز

چرا تور پوکت را برای سفر نوروزی انتخاب کنیم؟ پوکت بزرگترین و معروف‌ترین جزیره در تایلند است که 48 کیلومتر طول و 21 کیلومتر عرض دارد. جزیره پوکت در فاصله 862 کیلومتری بانکوک و در جنوب این شهر قرار گرفته است. این جزیره به خاطر محبوبیت نزد گردشگران، بسیار توسعه یافته و هتل‎های زیادی در آن ساخته شده است. این جزیره، ساحل شنی بسیار زیبایی دارد و برای علاقمندان به غواصی موقعیت بسیار خوبی فراهم کرده است. در این مطلب به معرفی جاذبه‌های توریستی و مکان‎های دیدنی پوکت در تور تایلند نوروز 97 می‎پردازیم. 

 

f8DdFDtgLPSdmYAAAAASUVORK5CYII= چند دلیل برای سفر به پوکت در نوروز 97

 

یکی از زیبایی‌های تور پوکت، خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay) است که به خاطر سنگ‌های آهکی بلندی که از آب بیرون آمده‌اند و جزایر جیمز باند مشهور است. از دیگر جاذبه‎های طبیعی پوکت که گردشگران بسیاری به سمت خود جذب می‎کند، قایق سواری در اطراف جزایر فی فی است و لذت بردن از مناظر زیبا و شگفت انگیز آن است. جزایر کورال و راچا نیز در فاصله کمی از پوکت قرار دارند که می‌توان در آنها از غواصی در آب‌های زیبا با ماهی‎های کمیاب رنگارنگ لذت برد و در ساحل به تفریح پرداخت. پوکت آبشارهای طبیعی زیبا و پارک‎ها و فضای سبز و مناظر زیبای بی‌شماری دارد که باعث جذب توریست‎ها می‎شود. مشهور است که Promthep Cape پوکت بهترین نقطه روی زمین برای دیدن غروب آفتاب است. برای اینکه به موقع به آنجا برسید و غروب آفتاب را تماشا کنید باید از میان جمعیت زیادی که آنجا جمع شده‌اند، عبور کنید اما مطمئن باشید که این منظره بی‌نظیر ارزش آن را دارد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

آب و هوای دبی نوروز

آب و هوای دبی تعطیلات عید

دبی از شهرهایی است که فصل مخصوصی را برای سفر کردن دارد و در همان فصل نیز بیشترین گردشگران را دارد. بهترین فصلی که برای سفر به دبی مناسب است نیمه ی دوم سال است یعنی پاییز و زمستان است اما در بهار هم نیز گردشگران زیادی به دبی میروند. باتور دبی نوروز 97 در بهترین شرایط آب و هوایی دبی سفر کنید و تعطیلات عید را برای خود خاطره انگیز و فراموش نشدنی کنید.در بهار دبی آب و هوای مطبوع و خنکی دارد که شما با لباس های نازک میتوانید روزها به خرید و گردش بروید.باران در این فصل زیاد نمیبارد و هوا آفتابی است و شما به راحتی میتوانید به تمام تفریحات آبی را خلیج فارس برسید.

Auk2bqgAAAABJRU5ErkJggg== آب و هوای دبی  نوروز 97

تور دبی ویژه تعطیلات عید 

تور دبی نوروز 97 از پر طرفدار ترین تورهایی است که بیشترین متقاضی را دارد و اکثر تمام کسانی که میخواهند به دبی در تعطیلات عید سفر کنند این تور را از قبل رزرو میکنند تا برای تعطیلات به سفری ارزان اما لاکچری بروند.در نوروز حال و هوای همه ی شهرها بهاری و زیبا است و مخصوصا دبی که بیشترین تفریحات و حراجی هایش را رد این زمان برگذار میکند.برای سفر به دبی در نوروز 97 حتما با برنامه ریزی پیش روید و تور ارزان دبی را از قبل رزرو نمایید تا همه چی برای شما تحت کنترل باشد و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید. 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

هتل بلو وی سیتی

هتل بلو وی سیتی، هتلی 3 ستاره در قلب استانبول میباشد که در طول سال میزبان بسیاری از گردشگران و توریست هایی است که با تور استانبول به این هتل میروند و در آن اقامت میکنند.

اگر در نوروز 97 سفر به استانبول را انتخاب کرده اید و قصد سفر با تور استانبول نوروز 97 را دارید باید به شما بگوییم بهترین انتخاب را کرده اید. چرا که استانبول نوروز بسیار زیبا و جذاب است.


bluwaycity تور های نوروز 97 - لحظه آخری | مانلی پرواز

هتل بلو وی سیتی به مراکز خرید و تفریح بسیار نزدیک میباشد و این مورد یکی از ویژگی های هتل به حساب می آید. 
این هتل 20 اتاق دارد که همه اتاق ها دارای تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار میباشد. میتوانید بعد از خالی کردن وسایل چمدان هایتان آن ها را به انبار هتل بسپارید. حتما پس از گردش و تفریح وقتی خسته به هتل برمیگردید به رستوران این هتل بروید چرا که کیفیت غذایی عالی دارد.

 
bluway-city تور های نوروز 97 - لحظه آخری | مانلی پرواز

 

موقعیت مکانی هتل بلو وی سیتی: شیشلی
فاصله هتل بلو وی سیتی تا فرودگاه آتاتورک: 20/6 کیلومتر

فاصله هتل بلو وی سیتی تا میدان تکسیم: 1.6 کیلومتر 

فاصله هتل بلو وی سیتی تا مترو عثمان: 900 متر

فاصله هتل بلو وی سیتی تا کاخ دولما باغچه: 20 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل بلو وی سیتی تا مرکز خرید جواهر: 20 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل بلو وی سیتی تا کلیسا جامع سنت اسپریت: 400 متر

امکانات هتل بلو وی سیتی استانبول: رستوران، خدمات 24 ساعته، صندوق امانات، تلویزیون، تهویه هوا، اتاق نگهداری چمدان، مینی بار، اینترنت، باشگاه بدنسازی

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.