مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

بنانا کیش

 بنانا کیش


با خرید تور ارزان کیش می توانید مجری های تورهای ارزان را شناسایی کنید و از آنها با بهترین نرخ و خدمات موجود و متمایزرا خریداری نمایید.

در ارائه تور ارزان کیش برای استفاده از تفریحات مفرح حتما نیاز به مخارج مفید و مقرون به صرفه دارید... پس در ارائه خدمات گردشگری دقت کنید و بهترین را برای خود بخواهید...

تور ارزان کیش همه روزه و هر لحظه با نرخ های متفاوت در ایام پیک و غیر پیک در لختیار شماست پس مجری مستقیم تور ارزان کیش را بیابید و از اعتبار آن مطمئن شوید و از آن خریداری کنید.

جاذبه گردشگری اصلی در جزیره کیش ،  آب ها و تفریحات آبی هستند. جزیره کیش امکانات و تفریحات دریایی بی نظیری دارد. این جزیره مهم‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات دریایی کشور را داراست و قابل رقابت با بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس است.


از جمله این تفریحات آبی می توان به بنانا که شبیه تفریح شاتل است ، اشاره کرد.
تیوبهای تندرو بنانا یکی از هیجان انگیزترین ورزشهای دریایی می باشد که بصورت دسته جمعی و تک نفره انجام می شود، شما سوار بر این تیوبها شده و توسط قایقهای تندرو (جت بوت) با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری برا تجربه می کنید

 

آناهید نیوز- بدلیل شفافیت آب های سواحل کیش که حاصل تصفیه آب توسط مرجان ها و تعدد ماهیان رنگارنگ است، سایت های غواصی طبیعی و انسان ساخت را جذب ورزش شنا و غواصی می کند.

 

مانلی پرواز

برج العرب دبی

برج العرب


 در شهر اروپایی دبی که مناسب لوکس پسندها میباشد میبایست با تور ارزان دبی سفر کنند چرا که با خرید تور ارزان دبی می توانند در زمان ارائه تورهای لحظه آخری بهترین خدمات را دریافت و در هزینه های خود صرفه جویی کنند شما نیز با خرید تور ارزان دبی از هتل های لوکس ولاکچری دبی بهره مند شوید و بهترین نرخ و برترین خدمات تور ارزان دبی را از آژانس های معتبرهواپیمایی بخواهید...

 


یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی برج العرب است.این هتل مجلل در دبی واقع شده است . ارتفاع این هتل 321 متر است این هتل جزء منحصر بفرد ترین هتل های دنیا است این هتل در دریا بر جزیره مصنوعی در فاصله 280 متری از ساحل خلیج فارس قراردارد که فقط از طریق راهی منحنی شکل به شهر می رسد . این هتل اتاق های معمولی ندارد بلکه متشکل از 202 سویت دوبلکس است .کوچکترین سویت آن 169 مترمربع وبزرگترین آن 780 متر مربع است و یکی از گرانترین هتل های دنیا می باشد . یکی از رستورانهای این هتل به نام المنتهی به معنی بلندترین در ارتفاع 200 متری از سطح خلیج فارس قراردارد با آسانسور پانورما قابل دسترسی است .

 

شهر بازی پارک ملت مشهد

آیا از سفر با تور ارزان مشهد ذهنیتی دارید؟ می دانید شما می توانید با تور ارزان مشهد علاوه بر زیارت آقا امام رضا ونیت پاک شما برای دوری از تجمل گرایی در سفرهای زیارتی ، به تفریحات بسیار شاداب در پارک ملت مشهد هم بپردازید...

دستاورد تور ارزان مشهد با بهترین نرخ از آژانس مانلی پرواز برایتان محقق می شود. شما نیز می توانید با کمی جستجو و کسب اطلاعات از مشتریان رضایتمند ما از مزایای تورارزان مشهد با خبر شوید. یادتان نرود ملاک اصلی انتخاب تور ارزان مشهد اعتبار کارگزاری است که از آن خریداری می کنید...


شهر بازی پارک ملت مشهد


 

http://manliparvaz.com/

اگر تجربه بازیهای هیجان انگیز برایتان لذت بخش است ، شهربازی ملت مشهد را از دست ندهید . پارک ملت مشهد، یکی از مهم‌ترین پارک های شهر مشهد می‌باشد که در غرب این شهر قرار گرفته‌است. چرخ و فلک شهر باز این پارک بزرگترین چرخ وفلک خاورمیانه و سومین چرخ و فلک مرتفع جهان میباشداز قسمتهای مرکزی تا قسمتهای شرقی پارک ، شهربازی قرار گرفته‌است. این شهربازی در سال ۱۳۵۱ خورشیدی احداث شد و اولین شهربازی مشهد به حساب می‌آید. این شهربازی تا به امروز تغییرات بسیار زیادی کرده‌است. چرخ و فلک (فانفار) این شهر بازی با قطر ۸۰ متر بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه و سومین چرخ و فلک مرتفع در دنیا(پس از چرخ و فلک توکیو و لندن) می‌باشد. این چرخ و فلک ۲۵۰ تنی در سال ۱۳۸۴ به بهره برداری رسید و قادر است در هر دور خود ۴۵۰ نفر را تا ۸۰ متر بالا ببرد. لازم به ذکر است این چرخ فلک را بخش خصوصی، طی دو سال نصب و راه اندازی کرده است و این مجموعه اولین دارنده استاندارد تجهیزات شهربازی در کشور است که از سال 1390 به عضویت اتحادیه جهانی IAAPA در آمده است.

 مانلی پرواز 

رسیدن به ترکیه و حمل و نقل درون شهری

رسیدن به ترکیه و حمل و نقل درون شهری 


در سفر به استانبول ابتدا پیشنهاد می شود در ارائه تورهای لحظه آخری دقت زیادی داشته باشید و تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر هواپیمایی خریداری کنید ما این نکته را بارها گفته ایم که در خرید تور ارزان استانبول شما از همه حیث می توانید مجری خوب را شناسایی کنید و در اقتصاد سفر صرفه جویی کنید...

تور ارزان استانبول را از مجری تورهای لوکس و لاکچری استانبول مانلی پرواز بخواهید ما درارائه بهعترین نرخ شما را همراهی می کنیم... و از خدمات تور ارزان استانبول اطمینان خاطر را به شما می دهیم...

 

 رسیدن به ترکیه هوایی

 

پروازهای ایرانی و ترک متعددی در طول هفته به سمت استانبول پرواز مستقیم دارند. طول سفر هوایی بین تهران و استانبول، 3 ساعت است.

حمل و نقل

 


این شهر دو فرودگاه بین المللی به نام های آتاتورک  و سابیها گوکچین دارد. به گزارش برترین ها فرودگاه آتاتورک در داخل شهر و سابیها گوکچین در 20 کیلومتری منطقه آسیایی و 45 کیلومتری بخش اروپایی استانبول قرار دارند.
از فرودگاه آتاتورک، در سمت اروپایی شهر با قطار به زیتین بورنو بروید و از آنجا با تراموا به سلطان احمت (به مقصد مسجد آبی و آیا سوفیا) بروید و سپس به سمت شاخ طلایی بروید. در قسمت آسیایی نیز سوار اتوبوس های هاواش بشوید و به سمت تکسیم بروید که حدود یک ساعت زمان می برد.
این سفر حدود 40 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. برای رفتن به آکسارای می توانید از بیرون فرودگاه، سوار اتوبوس هاواش بشوید که حدود 4 پوند هزینه دارد. هزینه تاکسی در این شهر گران است.

دریایی


اسکله کشتی های کروز در قلب شهر در کاراکوی قرار دارد. از این اسکله می توان در عرض 5 دقیقه پیاده رفتن به ایستگاه قطار برقی رسید که در عرض یک دقیقه شما را به قسمت قدیمی سلطان آحمت می رساند. البته در آنجا تاکسی های زیادی نیز هستند که می توان آنها را کرایه کرد.
قطار
خط راه آهن استانبول شهرهای پاریس و استانبول را از طریق وین به هم وصل می کند.گشت و گذار در شهر
وسایل حمل و نقل عمومی
اگر دوست دارید همه جاهای مختلف شهر را بگردید، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بهترین گزینه است. بهتر است بخش قدیمی سلطان آحمت را پیاده گشت بزنید.
قطارهای برقی این شهر از 6 صبح تا نیمه شب فعال هستند و سلطان آحمت را به گالاتا / بی اغلو و لنگرگاه قایق های موتوری را به کاباتاش وصل می کنند.
با اتوبوس نیز به قسمت های دیدنی شهر همچون موزه کاریه رفت. هزینه اتوبوس نیز همچون هزینه قطار برقی و قطار داخل شهری است.کرایه اتومبیل
مگر در مواقعی که مجبور هستید، کرایه کردن اتومبیل در استانبول دیوانگی است. زیرا خطر تصادف در این شهر بالاست و اصولا جای پارک نیز وجود ندارد.

 

شهربازی و پارک تفریحی ویالند (Vialand) استانبول

شهربازی و پارک تفریحی ویالند (Vialand) استانبول


دیگر مزایای سفر با تور ارزان استانبول برنامه ریزی اقتصادی شما محسوب می شود که در جهت تفریحاتی چون پارک ویالند استانبول آنالیزکرده اید در تور ارزان استانبول می توان هزینه ها را به مقدار قابل توجهی کاهش داد و تور لحظه آخری را از مراکز معتبر درخواست کرد همچنین ارائه هتل را مد نظر در انتخاب تور ارزان استانبول در نظر بگیرید ویا در تور ارزان استانبول دقت کنید که بلیط ارزانی هم گیرتان آمده باشد.

 

 


ویالند (Vialand) بزرگترین پارک تفریحی و شهر بازی استانبول است که چندی پیش طی مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه رسماً افتتاح شده بود
ویالند در قسمت Golden Horn استانبول که بخش اروپایی این شهر را به دو قسمت تبدیل می کند، واقع شده استاین مجموعه از میدان تکسیم تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد. 
این سرزمین بازی، سرگرمی و تفریح دارای پارک، مرکز خرید، پارک آبی و پارک موضوعی یا تم پارک (Themepark) و هتلVialand Palace Hotel است و در فضایی به وسعت یک میلیون متر مربع بنا شده است
ساخت این مجموعه عظیم از سپتامبر 2011 آغاز شد و در تاریخ 26 می 2013 درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید.
اردوغان در جشن افتتاح ویالند گفت بین سال های 1994 تا 1998 که وی شهردار استانبول بوده، این منطقه به عنوان معدن سنگ مورد استفاده قرار می گرفت
آقای اردوغان با اشاره به این که حزب عدالت و توسعه به وعده های خود پایبند است گفت ده سال پیش چه کسی باور می کرد که در این منطقه یک مرکز سرگرمی برپا شود؟ 
در این پارک اسباب تفریح و وسایل بازی فراوانی وجود دارد: Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) یک تجربه لذتبخش خانوادگی؛ Rafting Ride یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی، تونل وحشت، جت اسکی، سینما، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ از آن جمله است.