مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

بنانا کیش

 بنانا کیش


با خرید تور ارزان کیش می توانید مجری های تورهای ارزان را شناسایی کنید و از آنها با بهترین نرخ و خدمات موجود و متمایزرا خریداری نمایید.

در ارائه تور ارزان کیش برای استفاده از تفریحات مفرح حتما نیاز به مخارج مفید و مقرون به صرفه دارید... پس در ارائه خدمات گردشگری دقت کنید و بهترین را برای خود بخواهید...

تور ارزان کیش همه روزه و هر لحظه با نرخ های متفاوت در ایام پیک و غیر پیک در لختیار شماست پس مجری مستقیم تور ارزان کیش را بیابید و از اعتبار آن مطمئن شوید و از آن خریداری کنید.

جاذبه گردشگری اصلی در جزیره کیش ،  آب ها و تفریحات آبی هستند. جزیره کیش امکانات و تفریحات دریایی بی نظیری دارد. این جزیره مهم‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات دریایی کشور را داراست و قابل رقابت با بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس است.


از جمله این تفریحات آبی می توان به بنانا که شبیه تفریح شاتل است ، اشاره کرد.
تیوبهای تندرو بنانا یکی از هیجان انگیزترین ورزشهای دریایی می باشد که بصورت دسته جمعی و تک نفره انجام می شود، شما سوار بر این تیوبها شده و توسط قایقهای تندرو (جت بوت) با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری برا تجربه می کنید

 

آناهید نیوز- بدلیل شفافیت آب های سواحل کیش که حاصل تصفیه آب توسط مرجان ها و تعدد ماهیان رنگارنگ است، سایت های غواصی طبیعی و انسان ساخت را جذب ورزش شنا و غواصی می کند.

 

مانلی پرواز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.