مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

رستوران های معروف مارماریس


مسافرت بدون برنامه ریزی غذایی درست، قطعا مسافرتی موفق و لذت بخشی نخواهد بود. بدن انسان در همه حال نیاز به غذا دارد و در طول مسافرت به دلیل تحرک بالاتر این نیاز افزایش پیدا می کند. حال اگر این نیاز به درستی شناخته نشود و به درستی با آن برخورد نشود نتیجه ای جز خستگی و ضعف بعد از مسافرت و حتی مریضی در پی نخواهد داشت خیلی وقتها میشود که بعد از خوردن بهترین و لذیذترین غذاها هم، اون لذتی که قبلش فکر میکنیم باید ببریم رو نمیبریم و حتی گاهی اوقات بعد از اتمام غذا خوردن اصلا یادمان نمیاید غذا چه مزه ای بوده است!! شما هم حتما این اتفاق را تا به حال تجربه کرده اید.
این اتفاق حتما در رستوران هایی برایتان رخ داده است که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار نبودند. غذا خوردن در سفر اهمیت ویژه ای دارد اگر در طول سفر رستوران های خوب و انتخاب کنید مطمئن از غذا خوردن لذت بسیاری میبرید.حال اگر در این فصل زیبا سفرتان به جزیره زیبا و رنگارنگ مارماریس میباشد، ما به شما این رستوران های معروف که از کیفیت بالایی برخوردار هستند را پیشنهاد میدهیم تا از تور مارماریس خاطره ای خوبی برایتان بماند.
رستوران استلا Stella Restaurant & Bar
این رستوران زیبا و جذاب رو به روی دریا قرار دارد و شما میتواند در کنار طبیعت و تماشای آن از خوردن غذا لذت ببرید. غذاها و سرویس دهی این رستوران اونقدر عالیه که بدون شک میشه "استلا" رو از بهترین رستوران های مارماریس دونست.
رستوران اندیز Andy's Restaurant
رستوران فوق العاده اندیز تنوع غذایی بسیاری دارد و دارای پرسنل با ادب و خوش برخورد است شما در این رستوران میتوانید غذاهای انگلیسی،اروپایی،پاستا،استیک های عالی را تست کنید و لذت ببرید.
کافه یونوس Yunus Cafe Bar
"یونوس" یه کافه دوست داشتنی با کلی دسر و نوشیدنی های خوشمزه که از مشتریان خود استقبال گرمی میکند،این کافه یک قسمت فضای باز داره که خیلی زیباست.
رستوران پیکادیلی Piccadilly Restaurant
این رستوران از معروف ترین رستوران های مارماریس میباشد که طرفداران بسیاری را دارد و از قیمت های عالی برخوردار است. میتوانید خوشمزه ترین پیتزاها را در این رستوران امتحان کنید.
رستوران لا فورتون
رستوران لا فورتون بهترین غذاهای دریایی، سنتی ترکیه و بین المللی رو سرو میکند.. این رستوران هم در نزدیکی مارینا قرار داره و میتوانید از نمای زیبای دریا لذت ببرید.
رستوران ده ده
رستوران ده ده در مارماریس بهترین غذاهای دریایی ، غذاهای ترکی خوشمزه و حتی بهترین غذاهای بین المللی رو ارائه میدهد.
رستوران تاج محل
رستوران تاج محل در ایچملر و مارماریس قرار دارد. مارماریس بهترین رستورانهای هندی معتبر در دنیا رو دارد که تاج محل یکی ازآن ها میباشد.
Dionysos Sea Club Restaurant
این رستوران ساحلی میباشد و محیطی مناسب و آرام برای صرف ناهار و محیطی گرم و صمیمانه برای صرف شام دارد. منوی این رستوران دریایی و مدیترانه ای است.

Greenhouse Beach Restaurant 
این در ستوران در یک محیط فوق العاده در طبیعت در تنگه YALANCI واقع شده است .
Mistral Restaurant
در این رستوران میتوانید غذاهای دریایی بسیار لذیذ بخار پز همراه برگ لیمو ، گوشت گاو همراه با کاری و مرغ فلفلی با سس بادام زمینی و صدف همراه با سبزیجات و دیگر غذاهای محبوب مدیترانه ایی را میل نمایید.
مانلی پرواز مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی میباشد برای اطلاع از نرخ تور مارماریس با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید

اطلاعات مورد نیاز برای تور باکو

باکو بزرگ ترین شهر جمهوری آذربایجان و پایتخت این کشور است. شهر باکو که یکی از زیباترین پایتخت های آسیاست، از نظر تاریخی، فرهنگی، وضعیت جغرافیایی و آب و هوا، مراکز حمل و نقل بین المللی و ساختمان ها و بناهای مدرن و فضای شهری بسیار جذاب است. آذربایجان با مرز خشکی و آبی مشترک در شمال ایران قرار دارد و باکو در کنار دریاچه خزر واقع شده است. تور باکو از پر استقبال ترین تورهای مانلی پرواز میباشد که با استفاده از آن میتوانید از این سفر لذت ببرید.
راه های سفر به باکو:
حدودا 4 مسیر برای سفر به باکو وجود دارد که شامل هوائی ، زمینی با اتوبوس ، زمینی با ماشینهای کرایه ای لب مرز، خودرو شخصی و راه آهن میباشد.
سفر هوائی به باکو حدود یک ساعت طول میکشد، که بهترین و راحت ترین سفر میباشد.
دو راه زمینی برای رسیدن به باکو وجود دارد یکی از مرز بیله سوار که فاصله بیله سوار تا باکو حدود 200 کیلومتر و دیگری از مرز آستارا که فاصله آستارا تا باکو 350 کیلومتر است، سفرزمینی با اتوبوس هم از ترمینال غرب و گزینه دیگر هم تبریز که برای باکو اتوبوس مستقیم دارد.
اگر تنهایی مسافرت میکنید قطار بهترین گزینه است چون مجبور نمیشید یه ماشین دربست تا باکو کرایه کنید...
ارزانترین وسیله حمل و نقل در شهر باکو مترو هست که دارای 23 ایستگاه میباشد. برای استفاده از مترو نیاز به خرید مترو کارت هست که قیمت کارت 2 (مانات- واحد پول باکو) است.
اختلاف ساعت آذربایجان با ایران هم ۳۰ دقیقه است که ساعت آذربایجان جلوتر است. اگر اهل طبیعت گردی باشید، ماه اول تابستان برای کوهنوردی در کوه های مرتفع اطراف باکو مناسب است.
قبل از سفر به باکو این مدارک را تهیه کنید.
پاسپورت و یا گذرنامه
جهت دریافت گذرنامه
هزینه های گذرنامه عبارت اند از:
۱- ۱۰۰۰ تومان بابت شناسه
۲- ۳,۷۵۰ تومان به حساب شهرداری بابت عوارض شهرداری
۳- ۷۵,۰۰۰ تومان برای خزانه داری استان بابت تعرفه صدور گذرنامه
۴- ۲۹,۳۰۰ تومان برای خدمات دفاتر پلیس +۱۰ و هزینه پست
به سفارت آذربایجان در تهران یا تبریز مراجعه کرده و ویزا را دریافت کنید.
دریافت ویزا از طریق سفارت ۱۰ روز کاری به طول می انجامد.

چگونه سفری کم هزینه و به صرفه داشته باشیم؟

چگونه سفری کم هزینه و به صرفه داشته باشیم؟
 برنامه ریزی برای سفر میتواند دلهره آور و هیجان انگیز باشد مخصوصا اگر برای اولین بار به مقصد مورد نظر سفر میکنیم. ما در این مقاله قصد داریم راهنمایی کامل برای این که چگونه سفری با هزینه کم داشته باشید را به شما بدهیم.
قبل از سفر تصمیم قطعی خود را بگیرید که کجا  دوست دارید بروید؟ بودجه مورد نظرتان چقدر است؟ برای خرید و تفریح خود سقف هزینه بگذارید.
زمان و فصل سفر را انتخاب کنید. مقصدهای مثل کیش و قشم و دبی در ماه های زمستانی کمی پر هزینه تر هستند. این که چه فصل و تاریخی را برای سفر خود انتخاب میکنید در این مسئله که چقدر میشود در هزینه صرفه جویی کرد تاثیر بسزایی دارد.
هزینه های سفر آنلاین را بررسی کنید تا بسنجید که میتوانید هزینه هایتان را با بودجه در نظر گرفته شده تطبیق بدهید یا نه.
محل اقامت تان را انتخاب کنید. چه جور هتلی را میپسندید؟ چند اتاق نیاز دارید؟ هتل چند ستاره باشد؟ حتما از آژانس مورد نظر محل اقامت را رزرو کنید.
حواستان باشد که چه زمانی بلیط هواپیما و یا قطار را رزرو میکنید. بسیاری از گزینه های ارزان قیمت استرداد وجه ندارند. پس اگر با قیمت خوب و مناسب بلیط رزرو کردید مطمن باشید که در تاریخ و ساعت تعین شده سفر را شروع کنید.
انعطاف پذیر باشید. جا به جایی زمان حرکت به مدت چند روز می تواند به صرفه باشد. پرواز های وسط هفته ارزان تر هستند.
توجه کنید: اگر یکی از پروازهای خود را کنسل کنید (مثلا ناگهان هوس کردید که به جای پرواز از بانکوک به سنگاپور به صورت زمینی سفر کنید) شرکت هواپیمایی شما احتمال دارد پروازهای بعدی را نیز لغو کند. مانلی پرواز مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی میباشد. جهت اطلاع از نرخ تورهای داخلی و خارجی با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به سایت مانلی پرواز بروید

فصل حراج دبی چه زمانی است؟

دبی از مقاصد چهار فصل نزدیک به ایران است. کشور دبی در سال 2 بار حراج میگذارد یکی در اول تابستان و دوم در اول زمستان میباشد در این جشنواره بیش از 6000 فروشگاه شرکت میکنند اجناس خود را زیر قیمت میدهند که برای توریست ها و گردشگران یک موقعیت عالی به حساب می آید و آن هایی که در ایران مغازه دارند میتوانند اجناس عمده را زیر قیمت بخرند که بسیار به نفعشان میباشد. دبی از لحاظ اقتصادی این اواخر پیشرفت چشم گیری داشته و توریست ها و گردشگران بسیاری با تور دبی به این کشور سفر میکنند. برگذاری این فستیوال ها منبع درآمد خوبی برای دبی هستند "فستیوال خرید دبی از معتبر ترین فستیوال های جهان است". در ماه های گذشته اگر فرصت سفر نداشته اید خود را سرزنش نکنید چرا که در این ماه و ماه های آینده ، شما بسیار فرصت سفر دارید و میتوانید به راحتی با قیمتی ارزان به دبی سفر کنید و از امکانات ویژه ای که در دبی است میتوانید بهره ببرید
توریست ها و گردشگران زیادی به خاطر این جشن ها با تور دبی به شهر زیبای دبی سفرمیکنند. اجناس خود را زیر قیمت میدهند که برای توریست ها و گردشگران یک موقعیت عالی به حساب می آید و آن هایی که در ایران مغازه دارند میتوانند اجناس عمده را زیر قیمت بخرند که بسیار به نفعشان میباشد. در این فصل روی تمام فروشگاه ها، برچسب sale و Sale up to 50% به معنای تخفیف ۵۰ درصد یا ۶۰ درصد و تا ۹۰ درصد، وجود دارد. شما هر آنچه که بخواهید میتوانید در این جشنواره پیدا کنید،اجناسی که واقعا ارزش خرید دارند و از انتخاب خرید آن ها پشیمان نمیشوید. در این جشنواره نه تنها ایرانی ها بلکه تمام گردشگران با تور دبی سفر میکنند تا از لذت های این فستیوال بهره مند شوند. این فستیوال صرفا جهت خرید برگذار نمیشود چرا که همراه با نمایش فیلم، تئاتر، اجرای کارناوال، غذا و فعالیت های مختلف همراه است. از مزیت این فستیوال قرعه کشی بسیار مهیج و عالی است که اگر خوش شانس باشید و برنده شوید حسابی به نفعتان خواهد بود. جوایز قرعه کشی شامل جواهرآلات زیبا- سکه های طلا- 12 کیلو طلا- ماشین LX570 و لگزوس میباشد. در این جشنواره اهمیت زیادی به کودکان داده شده و تدارکی که برای آن ها در نظر گرفته شده است؛ شامل تئاتر عروسکی ، موسیقی شاد همراه با رقص ، سیرک ، آتش بازی ، نمایش نور میباشد.
فستیوال خرید دبی ، علاوه بر خریدهای پوشاک،جواهرات،لوازم آرایشی یک فستیوال رنگارنگ زیبا دارد که بخشی از آن آشپزهای بین الملل از تمام دنیا مسابقات آشپزی را ، راه می اندازند که میتوانید از آن ها امتحان کنید و لذت ببرید.
برندهایی که در این فستیوال در حراج هستند شامل : Stradivarius – Comma – Zara – Promod – Bebe – Cocoon - Karen Millen - Claire's - Chic Shoes
برند مختص آقایون:
Andrew's Ties-Maldini-Man & Moda
برند های مخصوص ساعت:
Breitling-Dior Watches-Swatch
برند های مخصوص جواهرات:
Al Masroor Jewellers - Damas Jewellery - Jewel Corner
برند های مخصوص اسباب بازی:
The Toy Store Express – Sanrio
برند های مخصوص الکترونیکی :
Cool Gadgets - Hi-Phone Telecom – Samsung - Sharaf DG
انتخاب تور ارزان دبی میتواند بهترین تجربه در زندگیتان باشد و از انتخاب این تور پشیمان نمیشوید

جشنواره تابستان کیش چه تاریخی میباشد ؟


آغاز فصل تابستان ، بهترین فرصت برای سفر به شهرهای آبی و تفریحات هیجان انگیز است یکی از این شهرها که میتوانید بروید و حسابی خوش بگذرانید جزیره زیبای کیش میباشد، کیش یکی از سرسبزترین جزایر خلیج همیشه فارس میباشد و آماده برای جشن های بهاری در آخرین ماه های بهار و آغاز تابستان است. حال که مدارس تعطیل شده و جشنواره های کیش هم آغاز شده مناسب ترین و نزدیک ترین شهر برای مسافرت، شهر زیبا و جذاب کیش میباشد که تفریحات آن برای کودکان هم به یاد ماندنی و خاطره انگیز است. جزیره زیبای کیش چهارمین مقصد گردشگری آسیا است.آب های فیروزه ای و آفتابی درخشان ، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. زمانی که به کیش سفر میکنید اگر صندلی هایتان کنار پنجره باشد، در این لحظه به قدرت و توانایی خداوند متعال پی میبرید که انگار دنیا را نقاشی کرده است. وقتی از خلیج فارس گذر کنید رنگ آبی مرواریدی سواحل به چشم میخورد که ایران را با وجودش جذاب تر کرده است،حس جالبی پیدا میکنیم و از آن لذت میبریم. تور کیش تابستان 96 میتواند فرصتی مناسب باشد تا تعطیلات تابستان خود را در آنجا سپری کنید و کلی خوش بگذرانید. برای سفر به کیش در انتخاب همسفر خود دقت کنید، حتما برای یک سفر خوب نیاز به یک همسفر فوق العاده داریم که لذت سفر را بیش از هر چیزی ،برایمان بیشتر میکند.مانلی پرواز با بیش از یک دهه تجربه در اجرای مستقیم تور کیش میتواند شما را در این امر یاری کند. مانلی مجری و مبتکر تورهای لحظه آخری کیش با ارائه پکیج های بسیار مناسب راه انتخاب را برای شما هموار کرده است.

بیستمین جشنواره تابستانی کیش از اواسط تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد. در طول جشنواره تابستانی کیش مکان های تفریحی از جمله پارک آبی، مجموعه تفریحی پارک دلفین و سافاری برنامه های شاد و مفرح شامل جنگ های کودکان، کلیپ، شعر و موسیقی، مسابقه و نمایش اجرا می شود. افرادی که در جشنواره شرکت کنند و خرید کنند احتمال اینکه در قرعه کشی جشنواره برنده شوند زیاد است. حضور عوامل برنامه های دور همی و خندوانه به عنوان دو برنامه پر مخاطب تلویزیون در اجرای جنگ های شبانه کیش جشنواره مهیج کیش تابستان امسال مستواند بهترین سفر عمرتان را رقم بزند. تور ارزان کیش تابستان 96 میتواند مناسب ترین گزینه سفر باشد.