مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

در تور تایلند از شهر کرابی دیدن کنید

 یکی از شهرهای معروف و سرشناس کشور تایلند شهر کرابی است که بین دو جزیره معروف پوکت و دریای آندامان و سامویی قرار گرفته است. سواحل کرابی از جذاب ترین سواحل جنوب شرق آسیا به حساب می آید و هرساله میزبان بسیاری از توریست‌هایی است که با تور تایلند به این شهر سفر می‌کنند. کرابی دارای ساحل مرواریدی و شن‌های زیبایی است، در این سواحل رویایی می‎توانید قدم بزنید، قایق سواری کنید و به چشمه‌های آب گرم بروید و کلی لذت ببرید. مهمترین و خوشمزه ترین غذای سنتی که در کرابی معروف میباشد بال صدف است. تایلند میوه‌های خوشمزه و متنوعی دارد مثل 20 نوع موز مختلف، سیب کاستارد، دراگون فروت، دورین، گوا، جک فروت، لانگست، لانگان، لایشی، مانگو، پوملو، رامبوتان، سیب گل رز. 

اختلاف ساعت کرابی با تهران 3:30 دقیقه است، به 2 روش می‌توان به شهر کرابی سفر کرد یکی از طریق فرودگاه بین المللی که از طریق فرودگاه بانکوک صورت میگیرد یکی هم از طریق زمینی (قطار) که میتوان از بانکوک یا پوکت به کرابی سفر کرد. 
از شهر زیبای کرابی سوغاتی‌هایی مثل ماهی خشک شده، میگو خشک شده و قالیچه‌های کوچک ساخته شده از کاج پیچی می‌باشند.
آب و هوای تایلند گرم است و بارندگی شدیدی در بعضی اوغات پیش می آید. سواحل زیبای کرابی می‎تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند و از آفتاب گرفتن در کنار آن لذت ببرید. جنگل‌های استوایی و دریاها این شهر زیبا را احاطه کرده‌اند. از دیدنی‌های شهر کرابی می‌توان به بناهای وات کاو، پارک ملی، باغ وحش، جزیره جمیزباند، بازارهای عصرانه اشاره کرد که پیشنهاد می کنیم در تور ارزان تایلند حتما از آنها دیدن کنید. 

هتل های نزدیک به شهر کرابی:
هتل سنتارا گرند لیچ کرابی- هتل آپاساری کرابی- هتل آری تارا کرابی- هتل چادا کرابی- هتل آمرن مانژن کرابی- هتل آدام بانگالاو کرابی


دو قلوهای سر به فلک کشیده | تور مالزی

شهر کوالالامپور پایتخت رسمی مالزی است، شهری که شب‌های زنده و روزهای پویایی دارد، تور مالزی به خصوص تور کوالالامپور از جمله تورهای پرطرفدار در میان ایرانی‌ها است. از جاذبه‌های گردشگری این شهر وجود محله های دیگر کشورهای آسیایی از جمله شهر چینی‌ها، هندی‌ها و همچنین دهکده‌ی ژاپنی‌ها و فرانسوی‌ها است که یک تیر و چند هدف را به دنبال دارد. این چند فرهنگی جذابیت‌های به خصوصی را به همراه دارد که می‌توان به زبان ها، غذاها و معماری‌های متنوع آن اشاره کرد.

جغرافیای کوالالامپور ترکیبی است از کوهستان، دره، گل و رودخانه که تداعی کننده‌ی بهشت موعود است. اما زیاد نمی‌توان به آب و هوای گرم و دلپذیر کوالالامپور اعتماد کرد و همیشه باید منتظر بارش‌های ناگهانی در تمامی فصول سال بود و این به دلیل استوایی بودن آب و هوای مالزی است.

کوالالامپور را می‌توان ترکیبی زیبا و دلنشین از بناهای مدرن در کنار مناظر منحصر به فرد و طبیعی دانست. یکی از این بناهای مدرن، برج‌های دوقلوی پتروناس است که مرکزی برای تجارت و تفریح می‌باشد، برج منارا، آسمان خراش دیگری در کوالالامپور است که علاوه بر امکانات تجاری و تفریحی، می‌توان تمام شهر را از بالای برج مشاهده کرد و در مقابل این مدرنیته، بلندی‌های کوالالامپور است که محیطی با بناهای سنتی و باستانی به همراه مناظر طبیعی و سرسبز را به همراه دارد.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور که بازدید از آنها را در تور ارزان مالزی به شما پیشنهاد می کنیم، می توان به آکواریوم klcc، پارک آبی سان وی لاگون با ساحل شنی و موج سواری های هیجان‌انگیز، مسجد باشکوه آبی، موزه ملی مالزی که به موزه نگارا مشهور است، اشاره کرد.

همه چیز درباره ی دبی

در اولین سفرمان به دبی چه کارهایی باید انجام بدیم؟
قصد سفر به دبی داری؟ اگه اولین باره که میخوایی به این شهر رویایی سفر کنی و سوالاتی داری همراه من باش تا جواب سوالاتو بگیری.
پرواز تهران_دبی چند ساعته؟
مدت زمان پرواز 2 ساعت و فاصله هوایی تا دبی 1215 کیلومتر
برای سفر به دبی به چه مدارکی نیاز داریم؟ داشتن ویزا الزامیست؟
اسکن رنگی از پاسپورت-اسکن رنگی از 1 قطعه عکس برای اخذ ویزا و داشتن پاسپورت، (داشتن ویزا الزامیست شما باید از صفحه اول پاسپورتتان عکس بگیرید و برای کارشناس فروش تور دبی ارسال کنید تا برای ویزای شما اقدام کنند).

چه مدت طول میکشه تا ویزا به دستمون برسه؟

7 روز کاری

تور دبی چند روزه و چه خدماتی داره؟

3 شب و 5 روز با پرواز ایران ایر. خدمات شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی +اقامت در هتل + صبحانه + لیدر فارسی زبان + بیمه مسافرتی+ناهار (در بعضی از هتل ها).

هیجان انگیز ترین مراکز تفریحی دبی؟

پیست اسکی دبی – دلفین بی – آبنمای دبی – برج خلیفه - سافاری بیابانی – پارک آبی وایلد وادی – آکواریوم دبی- اتوبوس شگفت انگیز دبی – پالم جمیرا – برج العرب – اسکله ابرا در بر - پارک ساحلی – مسجد آبی – چتر بازی – بالن سواری – فراری ورد ابوظبی - پارک آبی آتلانتیس

بهترین هتل های دبی؟

هتل فونیکس 3*- هتل سیگنیچر3*- هتل دوروس3* - هتل سیزن تاور 4* - هتل رز ریحان4*- هتل فلورا گرند 4* - هتل شرایتون گرند 5* - هتل الغریر الریحان 5* - هتل میلینیوم پلازا 5* - هتل آسینا 5*
فاصله فرودگاه دبی تا مرکز شهر چقدره؟

فرودگاه در 4 کیلومتری مرکز دبی قرار داره و با تاکسی 10 دقیقه فاصله داره


رفت و آمد در دبی با تور ارزان دبی؟
متروی چهار خط قرمز، بنفش، آبی، سبز داره. در مترو نول کارت تهیه کن تا هزینه ای مناسب پرداخت کرده باشی. افرادی که زیر 5 سال هستن و یا قدشان زیر 90 سانت میتوان به صورت رایگان از مترو استفاده کنن. برای رفت و آمد های شهری ، مناسب تر از مترو ، اتوبوس که اتوبوس های دبی ارزان و راحت هستن اتوبوس های درون شهری شماره هایی دارن که میتونی مقصدت رو راحت پیدا کنی هزینه اتوبوس ها با کارت اعتباری حدودا 1700 تومان اگر کارتت فاقد اعتبار بود میتونی به صورت نقدی هزینه پرداخت کنی


سوئیس کوچک ارمنستان

ارمنستان یه شهر رویایی که در طول سال گردشگران زیادی با استفاده از تور ارمنستان به این شهر سفر میکنند.انقدر جاذبه های دیدنی زیادی داره که در تمام زمان سفر سرگرم این جاذبه ها میشوید و کلی لذت میبرید... در مقاله های قبلی راجب اکثر جاذبه ها، هتل ها، مراکز خرید صحبت کرده ایم. امروز میخواهیم در رابطه با یک جای باور نکردنی و جذاب که از دیدن آن متحیر میشوید صحبت کنیم. 
علاوه بر مناطق شگفت انگیز مثل بازار ایروان، جرموک، گیومری، دریاچه سوان و (دلیجان ارمنستان) از پر طرفدارترین مناطق ارمنستان میباشد دلیجان به سوئیس کوچک در ارمنستان معروف است دلیجان شمال ارمنستان استان تاووش واقع شده این شهر سرشار از اکسیژن، زیبایی که با درختان انبوه احاطه شده است.
دلیجان، از گردنه حیرت انگیز سوان با جنگل های سرسبز و انبوه که از وسط آنها چشمه آب طبیعی سرچشمه میگیرد. سردترین و گواراترین نوشیدنی جهان را در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب خواهید نوشید. درختان و گونه های گیاهی که در این جنگل مشاهده میکنید درختان بلوط، نارون، زبان گنجشک، درخت کاج هستند. به راحتی میتوانید حیواناتی مثل روباه، خرگوش، گرگ، جوجه تیغی، خرس، پرندگان مختلف، راسو از نزدیک ببینید.  
از جاذبه های دلیجان این سوئیس کوچک ارمنستان میتوانیم کوچه های قدیمی در نزدیکی خیابان Myasnikyan و ساختمان های تاریخی و موزه مردم شناسی، کتابخانه Davtian Serik و موزه Sharambeyan نام ببریم.
دریاچه پارزلیچ با یک دنیا زیبایی... این دریاچه در پارک ملی دلیجان قرار دارد و با درختان جنگل محصور شده است. در کنار دریاچه امکاناتی فراهم شده تا بازدید کنندگان علاوه بر گشت زنی و لذت از طبیعت زیبای منطقه، لحظاتی مفرح و شادی را تجربه کنند. امکانات دریاچه شامل اسب‌سواری، موتور چهارچرخ کوهستان، دوچرخه‌سواری، ماهی‌گیری، تیراندازی و غیره می باشد.

پارک دلفین‌ها در کیش

جزیره کیش به دلیل منطقه جغرافیایی متفاوت و سواحل مرجانی همه ساله یکی از مقاصد گردشگران ایرانی است. در تور کیش شما می‌توانید از جاذبه‌های مختلف توریستی دیدن کنید. یکی از این جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش، پارک دلفین‌ها است. دلفیناریوم اولین پارک دلفین‌ها در ایران و بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه است. این پارک توسط مالک هتل‌های هلیا، لاله، داریوش وتماشا ساخته شده است. که همین امر باعث شده کسانی که از از تور این هتل‌ها استفاده کنند می‌توانند با تخفیف 50 درصدی برای ورودی این پارک بهره ببرند. این پارک 100 هکتار وسعت دارد و و در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. برای جابه‌جایی در این مجموعه می‌توانید از اتوبوس یا قطار استفاده کنید که ابتدا شما رو به پارک پرندگان سپس به دلفیناریوم هدایت می‌کنند.

در نزدیکی پارک دلفین‌ها هتل سیمرغ، کوثر و شباویز قرار دارد. علاوه بر این تنها بازاری که در نزدیکی این پارک وجود دارد بازار بین‌المللی مرجان است. حیوانات بی‌نظیری از سراسر دنیا در این مجموعه گردآوری شده است. از جمله این گونه‌های جانوری: شیر دریایی شمالی و جنوبی، دلفین، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... بیش از 21 نوع پستاندار دریایی وجود دارد. این موجودات در استخرهایی با حجم 18000 مترمکعب گردآوری شده است.

در پارک دلفین‌ها نمایش‌های هیجان‌انگیزی را شاهد خواهید بود. موجودات دریایی در این پارک در حدود 7 سال توسط مربیان مجرب آموزش دیده‌اند که نمایش‌های بی‌نظیری را برای تماشاچیان اجرا کنند. شرایط زندگی برای این موجودات به قدری مهیاست که 3 شیر دریایی در این سال‌ها زاد و ولد داشته‌اند. گفته می‌شود که چند دلفین با پرواز چارتری از ژاپن به سمت ایران سفر کردند.

در این مجموعه علاوه بر پارک دلفین‌ها، 100 گونه‌ی گیاهی جمع آوری شده که از جمله‌ی آن‌ها هزاران درخت نخل، بنجامین، درختان لور، آکاسیا، اکالیپتوس و بیش از 25 گونه کاکتوس را می‌توان نام برد.