مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مراکز خرید کیش

بازار پردیس یک

فروشگاههای تجاری بازارپردیس یک شامل انواع مختلف پوشاک، وسایل صوتی وتصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهای همراه،کیف وکفش، ساعت، مکمل های غذائی، سیستمهای کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانسهای مسافرتی، شعب بانکها، یک رستوران، یک چایخانه سنتى و یک کافی‌شاپ و کافی‌نت مشغول خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. بازاربین المللی پردیس یک واقع درمروارید خلیج فارس، بین خیابان فردوسی وبلوار رازی قرار دارد. همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه کشی بازار با برنامه های شاد و ارائه جوایز نفیس به برندگان اجراء می گردد.

bazar-pardis-kish مراکز خرید کیش

بازار پردیس دو

موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگیهای معتبــــــــــر خارجی (لوازم خانگی، کفش و پوشاک، عطریات و لوازم آرایشی و بهداشتی و ... ) شده ومورد توجه کلیه مسافران ورودی به کیش برای خرید و یا بازدید قرار میگیرد . بازار بین المللی پردیس دو در نوار ساحلی ضلع شرقــــی جزیره کیش قرار دارد. این بازار که نوع معماری و مصالح بکار رفته در آن در منطقه بی نظیر است در چهار طبقه احداث گردیده است. این بازار زیبا دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم میباشد. بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع، احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هرشب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان ، با پخش موزیک زنده ، مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا مینماید.

bazar-paidis-kish-2 مراکز خرید کیش

بازار مروارید

یک تالار مرکزی که با هنر‌های گچبری، سنگ‌کاری، مس‌کاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ...عرضه میگردد.بازار مروارید با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 بازار مریم
ویژگی‌های معماری و محیط دلنشین آن به همراه نورپردازی زیبا و تماشایی و همچنین تنوع فروشگاه‌های آن نظر خریداران بسیاری را به خود جلب می‌نماید مرکز خرید مریم کیش یکی از مراکز قدیمی خرید در جزیره کیش است که در سال 1369 بصورت بازارچه روباز در مساحتی حدودا 6 هزار متر مربع بنا شده است. این بازار 52 غرفه دارد که با نمایی سنتی در خیابان فارابی واقع شده است و تقریبا جز بازارچه های کوچک کیش به حساب می آید. تقریبا تمام غرفه های این بازار به غیر از تعداد معدودی به فروش پوشاک، چمدان مسافرتی، کیف وکفش اختصاص یافته است.


bazar-maryam-kish مراکز خرید کیش

مرا کز خرید کیش
در این بازار انواع نمایندگان محصولات خارجی نظیر آرایشی، لوازم خانگی و پوشاک و… مشاهده خواهید کرد بنا براین اگر به دنبال مارک خاصی هستید در این بازار می توانید آن را پیدا کنید.اگر هنگام خرید خسته شدید می توانید از سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و رستوران برای غذا و رفع خستگی بهره ببرید.علاوه بر این این بازار دارای فضای سبزی زیباست که نخل های بلند آن را زیباتر کرده اند و موجب شده مسافران حسابی در آن جا به گشت و گذار بپردازند. در انتهای شب هم با مراسم قرعه کشی شما مسافران می توانید یکی از برندگان جوایز خریداران باشید.

بازار پانیذ
بازار بزرگ پانیذ بین پردیس یک و دو قرار دارد و شما می توانید تعدادی از خرید هایتان را برای تنوع به این مکان موکول کنید! این بازار در دو طبقه بزرگ همچون سایر فروشگاه ها و مراکز خرید دارای اجناسی نظیر، وسایل صوتی و تصویری و تلفن و پوشاک و غذا و خوراکی و شیرینی جات است. اگر در هنگام خرید به کافی نت نیاز داشتید می توانید از کافی نت های پانیذ نیز استفاده کنید.هر روز در ساعت ۱۰ شب، برنامه ای شد در این بازار دایر است و قرعه کشی برای خریداران صورت خواهد گرفت.نکاتی که باید برای خرید از بازارهای کیش بدانید .قبل از خرید حتما لیست اجناس خود را انتخاب و در شهر خود، مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به راحتی قیمت های ارزان تر را انتخاب کنید.به دلیل اینکه برخی از مراکز خرید در راستای هم هستند می توانید از نقشه استفاده کنید و خرید هایتان را به طور متنوع در بازارهای متفاوت به انجام رسانید برای اینکه شانس برنده شدن قرعه کشی داشته باشید می توانید در تمام مراکز خرید خرید خود را انجام دهید.اگر می خواهید لوازم خانگی بخرید باید کاملا بررسی کنید تا جنس سالم و خوب به همراه خود به شهرتان برگردانید اما بدانید در بازارهای کیش قیمت لوازم برقی تا ۳۰ درصد ارزانتر از فروشگاه های تهران است.اگر به دنبال مارک های خاصی برای پوشاک نظیر تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما و … هاستید مطمئن باشید که این جنس و مارک ها در کیش نمایندگی ندارند.

مرکز خرید دامون
یکی از بازارهای شیک و محبوب کیش،" مرکز خرید دامون" هست که بیشتر فروشگاه هاش رو برندهای مختلف تشکیل دادن و سطح قیمتای بالایی داره. با این که اینجا پاساژ آروم و خلوتیه اما طرفداری زیادی داره و دلیل محبوبیتش به خاطر وجود رستورانهایی که در طبقه بالایی اون و نزدیکی با ساحل دامون قرار دارن.

مرکز تجاری سارینا
مثل مرکز خرید پردیس، این مرکز خرید هم از دو پاساژ مجزا به اسم سارینا 1 و سارینا 2 تشکیل شده که هم خیلی شیک و بزرگ هستن و هم برای گشت و گذار خیلی مناسبن. البته سطح قیمت بالایی دارن.

مجتمع تجاری مسکونی  بازار مرجان کیش

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید کیش بشمار میرود

بازار زیتون کیش
بازار زیتون یکی دیگر از مراکز خرید در کیش می باشد. بازار زیتون در سال 1376 در زمینی حدود 5 هزار متر مربع در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شده است. این بازار دارای 103 غرفه است که که در زمینه های پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و لوازم خانگی و عطر و ادکلن و... است. این بازار در نزدیکی هتل پارسیان و بازارهای مرکز تجاری کیش و پانیذ قرار دارد. در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری تهیه کنید.

bazar-zeyton-kish مراکز خرید کیش

بازار دیپلمات کیش
بازار تجاری و اداری دیپلمات در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و در پنج طبقه  که دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری و در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ می‌باشد که درشرق جزیره کیش قرار دارد. این بازار دارای ۱۱۹ غرفه است. از محاسن مهم این بازار، نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن را میتوان برشمرد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

هتل‌های معروف پوکت

تایلند در سال‌های اخیر یکی از پرطرفدارترین‌ها مناطق گردشگری بوده است. تور تایلند بدون شک یک سفر عالی برای گردشگران خواهد بود. از میان تور ارزان تایلند گردشگران شهر پوکت را بیشتر دوست دارند و بیشتر تمایل به رفتن دارند. پوکت یک بهشت است، برای بودن در این بهشت هتل‌های زیر را توصیه می‌کنیم.

هتل لمردین پوکت (Le Meridien Phuket Beach Resort) 

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی منطقه کارون است. این هتل شیک و گران زیر مجموعه‌ای از هتل‌های StarWoods hotels است. این هتل بیشترین امتیاز را در بین هتل‌ها گرفته است. این هتل در نزدیکی جنگل‌های انبوه گرمسیری است و ۵ کیلومتر با ساحل، ۱۵ کیلومتر با زمین گلف، ۲۰ کیلومتر با معبد چالونگ و محل شکار و زمین بازی پینت بال فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پوکت هم ۴۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از بهترین امکانات خدماتی و رفاهی استفاده کنید.

 thailand-676778 هتل‌های معروف پوکت

 

هتل تاورن بیچ پوکت (Thavorn Beach)

این هتل ۵ ستاره در خلیج ناکالای پوکت است. این هتل در میان باغ‌های گرمسیری و مشرف به دریای آندمان است. این هتل به علت نزدیکی به ساحل و داشتن یک ساحل اختصاصی بهترین خدمات تفریحی را در کنار سرویس‌دهی عالی برای گردشگران در نظر گرفته است. شما می‌توانید در ساحل این هتل بازی‌های مهیج والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

 thailand-098761 هتل‌های معروف پوکت

هتل میلنیوم پوکت (Millennium Resort Patong Phuket)

این هتل ۵ ستاره شیک ۵ دقیق پیاده‌روی تا ساحل پاتوگ دارد. این هتل در میان مناظر گرمسیری است. این هتل دارای ۲ استخر بزرگ روباز، آبگرم و خدمات ماساژ است. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل مشرف به دریا است. امکان ویژه‌ای که این هتل برای گردشگران در نظر گرفته تور‌های گشت شهری است تا جاذبه‌های گردشی و دیدنی پوکت را به گردشگران نشان دهد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

چگونه در ترکیه مشغول به کار بشویم؟

کشور ترکیه در این اواخر از لحاظ اقتصادی پیشرفت چشم گیری داشته و صنعت اقتصاد آن وسیع تر شده است. ترکیه به سرعت در حال رشد میباشد که شامل 20 کشور از لحاظ اقتصاد بزرگ جهان به شمار میرود. ترکیه پلی ارتباطی بین اروپا و آسیاست. این رونق صنعت باعث شده تا شغل های زیادی در این کشور به وجود بیاید.

علت های متفاوتی برای شغل جدید در این کشور دارد مثل:

هزینه های کم تر زندگی در ترکیه، احتمال امتیاز عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا، همسایگی آن با ایران، تشابه تقریبی فرهنگی و مذهبی

job-hamkari چگونه در ترکیه مشغول به کار بشویم؟

مزایای کار در ترکیه

- اخذ اقامت ترکیه از طریق کار

- تابعیت و شهروندی ترکیه


شرایط کار در ترکیه

تسلط کامل به زبان ترکی
(اگر به زبان ترکی تسلط کامل نداشته باشید، مجبور میشوید دستمزد کمی بگیرید تا به مرور زمان، زبان ترک را یادبگیرید. بهترمیباشد که قبل از مهاجرت به کلاس های آموزشی زبان ترکی بروید)

ساعت کاری ترکیه

ساعت کاری ترکیه، تقریبا ۴۵ ساعت در هفته میباشد.  روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ مشغول به کار هستند . کارمندان معمولا ۱۴ روز در سال قادر به رفتن به تعطیلات با حقوق می باشند به همین خاطر افراد خارجی تمایل بسیاری به کار کردن در این کشور را دارند.

دستمزد

حداقل دستمزد ماهیانه در کشور ترکیه ۱۱۳۴ لیره که معادل ۳۰۰ یورو و این دستمزد بطور متوسط ماهی ۱۶۷۱ لیره که معادل ۵۸۰ یورو می باشد.

برای کار تخصصی علاوه بر داشتن زبان ترکی ، اقامت توریستی و یا اقامت دانشجویی برای جلب اعتماد کارفرما در مورد اقامت ضروری است .

 job چگونه در ترکیه مشغول به کار بشویم؟

 راه پیدا کردن کار در ترکیه

میتوانید با استفاده از این سایت های ذکر شده که به صورت آنلاین هستند و اطلاعاتی در رابطه با کار به دست بیاورید.

سایت های کاریابی ترکیه

www.sahebindan.com
www.eleman.net
www.kariyer.com

kariabi-turkey چگونه در ترکیه مشغول به کار بشویم؟


اگر تا به حال به استانبول نرفته اید میتوانید برای یک بار، تور استانبول را خریداری کنید و به این کشور بروید و از همه جوانب برای کار و زندگی آن را بسنجید.

تور لحظه آخری استانبول میتواند، سفری ارزان را برای شما رقم بزند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

پارک دنیای آب ایروان

ارمنستان کشوری میان کوه‌های آرارات است. ایروان پایتخت ارمنستان بهترین امکانات تفریحی و رفاهی را برای گردشگران فراهم کرده است. ایروان با طبیعت سرسبز و زیبایی که دارد توانسته به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل شود. ایروان مناطق زیبای گردشگری و تفریحی و آثار باستانی بسیاری دارد. گردشگران مشتاق تور ارزان ارمنستان برای یک تفریح هیجانی می‌توانند به پارک دنیای آب ایروان بروند.

fXzv+vWnXuOZDOiYiUruDG8I7I9cnh0rP8BSBFUynUGT1EAAAAASUVORK5CYII= پارک دنیای آب ایروان

دنیای آب ایروان مهمترین مرکز تفریحی ایروان است. این مجموعه از دو بخش تشکیل شده است که عبارت است از پارک آبی تابستانی و پارک آبی سالنی. دنیای آب ایروان که بزرگترین مجموعه در این منطقه است شامل استخر‌ها، سرسره‌های عظیم آبی، فواره‌ها و موج‌های ساختگی، جکوزی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی و ورزشی است.این مجموعه بزرگ در شرق شهر ایروان در خیابان میاسنیکان در منطقه دوردورک است. باغ وحش ایروان و باغ گیاه شناسی معروف ایروان که طرفدارن خود را دارد در همسایگی دنیای آبی ایروان واقع شده است.

sz4rLdQo8AAAAAElFTkSuQmCC پارک دنیای آب ایروانپارک آبی تابستانی دنیای آب ایروان در ماه‌های گرم سال از خرداد تا شهریور فعال است. این بخش دارای 2 استخر بزرگ، استخر کودک، سرسره‌های بزرگ و ... است. این پارک برای راحتی شما رستوران‌ با انواغ غذاها و نوشیدنی‌های عالی در نظر گرفته است. پارک آبی داخل سالن دنیای آب ایروان که به آن آکواتک هم می‌گویند مانند پارک آبی تابستانی است با این تفاوت که این قسمت دارای یک هتل، یک باشگاه بدنسازی، یک مرکز توانبخشی پزشکی و امکانات صخره نوردی است. این بخش در تمام فصول سال پذیرای شما است.دنیای آب ایروان با میدان جمهوری حدود5/5 کیلومتر فاصله دارد که این مسیر را میتوانید از طریق خیابان های نعلبندیان، هراتسی و میاسنیکان در ده دقیقه با خودرو بپیمائید. ساعت کار این مجموعه از 9 صبح تا 9 شب است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

مراکز خرید کیش

بازار پردیس یک

فروشگاههای تجاری بازارپردیس یک شامل انواع مختلف پوشاک، وسایل صوتی وتصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهای همراه،کیف وکفش، ساعت، مکمل های غذائی، سیستمهای کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانسهای مسافرتی، شعب بانکها، یک رستوران، یک چایخانه سنتى و یک کافی‌شاپ و کافی‌نت مشغول خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. بازاربین المللی پردیس یک واقع درمروارید خلیج فارس، بین خیابان فردوسی وبلوار رازی قرار دارد. همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه کشی بازار با برنامه های شاد و ارائه جوایز نفیس به برندگان اجراء می گردد.

pardis_1_kish مراکز خرید کیش

بازار پردیس دو

موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگیهای معتبــــــــــر خارجی (لوازم خانگی، کفش و پوشاک، عطریات و لوازم آرایشی و بهداشتی و ... ) شده ومورد توجه کلیه مسافران ورودی به کیش برای خرید و یا بازدید قرار میگیرد . بازار بین المللی پردیس دو در نوار ساحلی ضلع شرقــــی جزیره کیش قرار دارد. این بازار که نوع معماری و مصالح بکار رفته در آن در منطقه بی نظیر است در چهار طبقه احداث گردیده است. این بازار زیبا دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم میباشد. بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع، احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هرشب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان ، با پخش موزیک زنده ، مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا مینماید.

pardis_2_kish مراکز خرید کیش

بازار مروارید

یک تالار مرکزی که با هنر‌های گچبری، سنگ‌کاری، مس‌کاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ...عرضه میگردد.بازار مروارید با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند

morvarid_011202 مراکز خرید کیش

 بازار مریم

ویژگی‌های معماری و محیط دلنشین آن به همراه نورپردازی زیبا و تماشایی و همچنین تنوع فروشگاه‌های آن نظر خریداران بسیاری را به خود جلب می‌نماید.این بازار در خیابان سنایی جزیره کیش قرار دارد. بازارمریم با ۵۲ غرفه درفضایی باز و ساختار چوبى یکی از بازارهای خوب و مورد توجه جزیره کیش است.

maryam_kish مراکز خرید کیش

==================================================================

===========================================================

==================================================

=================

=

بازار بین المللی پردیس یک
بازار بین المللی پردیس یک بین خیابان فردوسی و بلوار رازی در زمینی به مساحت تقریبی ۱۹۸۵۴ مترمربع، زیر بنای حدود ۱۲۵۰۰ مترمربع، در سال ۱۳۷۰ و با ۲۲۴ واحد تجاری، اداری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نموده است.در این بازار انواع اجناس مانند لباس، کیف و کفش، لوازم منزل، لوازم صوتی و تصویری، اجناس تزئینی، لوازم بهداشتی و آرایشی، شکلات و ... به فروش می رسد. همچنین به منظور تشویق و ترغیب مسافران و خریداران، هر شب مراسم قرعه کشی با برنامه های شاد و ارائه جوایز نفیس به برندگان اجراء می گردد.بازار پردیس یک از جهت وسعت، زیبایی و کیفیت و تنوع اجناس ارائه شده در آن جزو بهترین بازارهای جزیره کیش می باشد. 
بازار بین المللی پردیس دو
بازار پردیس دو یکی از بازارهای بین المللی است که در نوار ساحلی ضلع شرقی کیش بنا شده است. معماری و مصالح بکار برده شده در این بنا آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است. شما در ۴ طبقه این مرکز می توانید هر آنچه را که بخواهید پیدا کنید و بخرید.

مرکز خرید های کیش
در این بازار انواع نمایندگان محصولات خارجی نظیر آرایشی، لوازم خانگی و پوشاک و… مشاهده خواهید کرد بنا براین اگر به دنبال مارک خاصی هستید در این بازار می توانید آن را پیدا کنید.
اگر هنگام خرید خسته شدید می توانید از سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و رستوران برای غذا و رفع خستگی بهره ببرید.علاوه بر این این بازار دارای فضای سبزی زیباست که نخل های بلند آن را زیباتر کرده اند و موجب شده مسافران حسابی در آن جا به گشت و گذار بپردازند. در انتهای شب هم با مراسم قرعه کشی شما مسافران می توانید یکی از برندگان جوایز خریداران باشید.
بازار پانیذ
بازار بزرگ پانیذ بین پردیس یک و دو قرار دارد و شما می توانید تعدادی از خرید هایتان را برای تنوع به این مکان موکول کنید! این بازار در دو طبقه بزرگ همچون سایر فروشگاه ها و مراکز خرید دارای اجناسی نظیر، وسایل صوتی و تصویری و تلفن و پوشاک و غذا و خوراکی و شیرینی جات است. اگر در هنگام خرید به کافی نت نیاز داشتید می توانید از کافی نت های پانیذ نیز استفاده کنید.هر روز در ساعت ۱۰ شب، برنامه ای شد در این بازار دایر است و قرعه کشی برای خریداران صورت خواهد گرفت.نکاتی که باید برای خرید از بازارهای کیش بدانید .قبل از خرید حتما لیست اجناس خود را انتخاب و در شهر خود، مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به راحتی قیمت های ارزان تر را انتخاب کنید.به دلیل اینکه برخی از مراکز خرید در راستای هم هستند می توانید از نقشه استفاده کنید و خرید هایتان را به طور متنوع در بازارهای متفاوت به انجام رسانید برای اینکه شانس برنده شدن قرعه کشی داشته باشید می توانید در تمام مراکز خرید خرید خود را انجام دهید.اگر می خواهید لوازم خانگی بخرید باید کاملا بررسی کنید تا جنس سالم و خوب به همراه خود به شهرتان برگردانید اما بدانید در بازارهای کیش قیمت لوازم برقی تا ۳۰ درصد ارزانتر از فروشگاه های تهران است.اگر به دنبال مارک های خاصی برای پوشاک نظیر تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما و … هاستید مطمئن باشید که این جنس و مارک ها در کیش نمایندگی ندارند.

بازار مروارید
یه بازار یه طبقه که نماش مثل بناهای دوره‌ هخامنشی و معماری باستانی ایرانه. 8 بازارچه داره که با اسم های اصیل ایرانی نامگذاری شدن. از این مرکز خرید می تونین تمام لوازم مورد نیازتون مثل پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... رو تهیه کنین. اگه قصد خرید از این مراکز خرید رو دارین، خوبه که بدونین با یه مرکز خرید نسبتا گرون طرفین.

مرکز خرید دامون
یکی از بازارهای شیک و محبوب کیش،" مرکز خرید دامون" هست که بیشتر فروشگاه هاش رو برندهای مختلف تشکیل دادن و سطح قیمتای بالایی داره. با این که اینجا پاساژ آروم و خلوتیه اما طرفداری زیادی داره و دلیل محبوبیتش به خاطر وجود رستورانهاییه که در طبقه بالایی اون و نزدیکی با ساحل دامون قرار دارن.

مرکز تجاری سارینا
مثل مرکز خرید پردیس، این مرکز خرید هم از دو پاساژ مجزا به اسم سارینا 1 و سارینا 2 تشکیل شده که هم خیلی شیک و بزرگ هستن و هم برای گشت و گذار خیلی مناسبن. البته سطح قیمت بالایی دارن.

مجتمع تجاری مسکونی  بازار مرجان تور کیش

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید کیش بشمار میرود

بازار زیتون کیش
بازار زیتون یکی دیگر از مراکز خرید در کیش می باشد. بازار زیتون در سال 1376 در زمینی حدود 5 هزار متر مربع در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شده است. این بازار دارای 103 غرفه است که که در زمینه های پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و لوازم خانگی و عطر و ادکلن و... است. این بازار در نزدیکی هتل پارسیان و بازارهای مرکز تجاری کیش و پانیذ قرار دارد. در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری تهیه کنید.

بازار مریم کیش
مرکز خرید مریم کیش یکی از مراکز قدیمی خرید در جزیره کیش است که در سال 1369 بصورت بازارچه روباز در مساحتی حدودا 6 هزار متر مربع بنا شده است. این بازار 52 غرفه دارد که با نمایی سنتی در خیابان فارابی واقع شده است و تقریبا جز بازارچه های کوچک کیش به حساب می آید. تقریبا تمام غرفه های این بازار به غیر از تعداد معدودی به فروش پوشاک، چمدان مسافرتی، کیف وکفش اختصاص یافته است.

بازار دیپلمات کیش
بازار تجاری و اداری دیپلمات در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و در پنج طبقه  که دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری و در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ می‌باشد که درشرق جزیره کیش قرار دارد. این بازار دارای ۱۱۹ غرفه است. از محاسن مهم این بازار، نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن را میتوان برشمرد.

پیشنهاد کلی:
در مورد مراکز خرید جزیره کیش، باید بدونین تقریبا برای هر کسی جا افتاده که چه مراکزی چه اجناسی و حدود چه قیمت هایی دارن. به طور کلی اگه دنبال لباس های خوب و مارک دار و با جنس خوب و گران قیمت هستین به بازار بین المللی پردیس2 و مرکز تجاری دامون مراجعه کنین. خرید های کلی و با قیمت های نسبتا ارزان تر رو در بازارهای بین المللی مروارید، بازار بین المللی مریم و بازار بین المللی پانیذ می تونین تهیه کنین . اگه هم دنبال خرید های خیلی ارزون تر هستید به بازار صفین عرب ها و مجتمع تجاری پارس خلیج سر بزنید. دو مرکز اجناس چینی هم در نزدیکی بازار مروارید هست که اجناس فوق العاده ارزونی دارن.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.