مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

کدام تور ارمنستان برای مسافران کم هزینه تر است؟

سفر به ایروان یا همان پایتخت کشور ارمنستان برای ایرانی ها به دو صورت امکان پذیر است. ایرانی هم می‌توانند با تور زمینی ارمنستان سفر کنند  و هم تور هوایی ارمنستان، که اگر برای شما هزینه مدنظر است که کم باشد تور زمینی ارمنستان خیلی به صرفه تر از تور هوایی ارمنستان می‌باشد و از نظر قیمت می‌توان گفت که نصف هزینه ی هوایی برای شما خرج دارد.البته قابل ذکر است که تور زمینی ارمنستان احتیاج به وقت زیاد دارد که شما بتوانید به راحتی سفر کنید و مشکل زمان نداشته باشید.

برای زمینی سفر کردن به ارمنستان هم می‌توانید از تهران با یک اتوبوس مستقیم به مرز ارمنستان بروید و هم می‌توانید با یک قطار از تهران به جلفا بروید و از آنجا هم با ماشین های سواری به مرز نوردوز ارمنستان بروید و با داشتن هیچ مشکلی  برای خروج از کشور از نظر پاسپورت می‌توانید با چشم برهم زدنی به خاک ارمنستان وارد شوید و بدانید که برای رفتن به ارمنستان به ویزا نیاز ندارید.از همان مرز که ماشین‌های زیادی برای بردن شما به ایروان هستند که بعضی از آن ماشین‌ها هم مرسدس بنز است به راحتی به پایتخت ارمنستان یعنی ایروان بروید در این نوع سفر کردن اگر تعداد زیادی باشید مثلا بالای 3 نفر خیلی بیشتر از با اتوبوس سفر کردن ارزان تمام می‌شود.

پیشنهاد دیگر مانلی پرواز به شما تور ارزان ارمنستان است که خیلی برای ارزان سفر کردن مقرون به صرفه است و اکثرا انتخاب اول مسافرانی است که هزینه برایشان مهم است.

 ifwbfgYHY1TxYAAAAASUVORK5CYII= کدام تور ارمنستان برای مسافران کم هزینه تر است؟

تور لحظه آخری ارمنستان را در چه زمان‌هایی با نرخ مناسب تری خریداری کنیم ؟

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

رستوران های پرطرفدار مشهد از دید گردشگران

مانلی پرواز مجری تورهای ارزان و لحظه آخری، چه در تورهای خارجی چه در تورهای داخلی میباشد و با سابقه‌ی درخشانی که دارد، مسافران زیادی تور مشهد را تقاضا میکنند. حال مانلی تور ارزان مشهد را با بهترین خدمات به مسافرین و زائران عزیز ارائه میدهد. همانطور که میدانید در تعطیلات نوروز هستیم، خیلی ها از این فرصت استفاده کرده اند و یک سفر نوروزی و عالی را برای خود و خانواده‌شان رقم زدنند. اگر شما هنوز تصمیمی برای سفر نوروزی نگرفته اید، اصلا نگران نباشید چرا که با انتخاب تور لحظه آخری مشهد و یا پکیج تور مشهد ویژه نوروز میتوانید یک سفر ارزان و خوب را برای خانواده تان رقم بزنید.

میدانید که برای ما ایرانی ها، غذا اهمیت بسیاری دارد و خورد و خوراک همه جا حرف اول را میزند...! به همین خاطر ما قصد داریم با کیفیت ترین رستوران و پرطرفدارترین رستوران مشهد را معرفی کنیم.

resturaan-maashhad رستوران های پرطرفدار مشهد از دید گردشگران|تور مشهد

 

رستوران معین درباری (با انتخاب تور مشهد)

این رستوران با قدمتی صد ساله، دارای با کیفیت ترین غذاها میباشد و طرفداران بسیاری دارد. رستوران معین درباری غذاهای سنتی را به بهترین شکل سرو میکند. میتوانید خوشمزه ترین کباب ها را در این رستوران نوش جان کنید.

آدرس: مشهد- خیابان پاسداران(جم)- بین پاسداران 2 و 4- مقابل هتل باختر- رستوران معین درباری اصل

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

آیا در اسفند به جزیره کیش سفر کرده‌اید ؟

آیا در اسفند به جزیره کیش سفر کرده‌اید؟

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر در ایران است که در آبهای خلیج فارس است. جزیره کیش تنها جزیره با آب شیرین و ساحلی مرجانی است. تور کیش یکی از تورهای پر طزفدار ایران است که از تمامی شهرهای ایران مسافر دارد. همانطور که قبلا گفتیم بهترین فصل برای تور کیش از مهر تا اواسط خرداد است. یکی از بهترین ماه‌ها در میان این بازه اسفند ماه است. آب وهوای کیش در اسفند ماه بسیار مطلوب و خوش آب و هوا است.

askelekish آیا در اسفند به جزیره کیش سفر کرده‌اید ؟

مکان‌های دیدنی کیش که در تور کیش اسفند باید ببینید

جزیره کیش یک شهر ساحلی است که به هیچ عنوان حوصله سر بر نیست و شما مسافران تور ارزان کیش می‌توانید تک تک ثانیه های سفر خود لذت ببرید. کشتی یونانی، قنات زیرزمینی کاریز، شهر قدیمی حریره کیش، درخت سبز، روستای باغو، جزیره هندورابی و ... معروف ترین جاذبه‌های دیدنی کیش محسوب می‌گردد.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

هتل لوکس در استانبول

ترکیه این کشور پر از هیاهو و رنگارنگ هرروز میزبان بسیاری از گردشگرانی میباشد که با تور استانبول به آنجا سفر میکنند. از بین شهرهای ترکیه، استانبول بیشتر مورد استقبال توریست ها قرار میگیرد چرا که دارای بهترین تفریحات، شیک ترین صنعت مُد و پوشاک، مجلل ترین هتل ها، لوکس ترین مراکز خرید میباشد. بسیاری از گردشگرانی که با تور ارزان استانبول به این شهر سفر میکنند برایشان مهم میباشد که در بهترین و شیک ترین هتل استانبول اقامت داشته باشند. حال که نزدیک نوروز هستیم، اگر برای تور استانبول نوروز 97 دارید برنامه ریزی میکنید و دنبال یک هتل لوکس و لاکچری هستید در ادامه همراه ما باشید تا یک هتل مجلل واقع در منطقه بومونتی را معرفی کنیم...

istanbul-mercur هتل لوکس در استانبول

 

هتل پیشنهادی ما هتل *5 لوکس مرکور بومونتی...

بسیاری از کسانی که پکیج تور استانبول را انتخاب میکنند، طرفدار هتل پنج ستاره مرکور بومونتی در منطقه بومونتی هستند. این هتل مجلل در قلب استانبول قرار گرفته است و تا ایستگاه مترو 500 متر فاصله، تا مسجد تاریخی و زیبای سلطان احمد 20 دقیقه با ماشین و تا تنگه بسفر 10 دقیقه فاصله دارد. هتل مرکور 205 اتاق مجهز و لاکچری دارد که با سبک های متفاوت و جذابی دیزاین شده اند. تمامی اتاق های هتل، مجهز به اینترنت پر سرعت است، هتل مرکور بومونتی فاصله بسیار کمی تا مراکز خرید و جاذبه های استانبول دارد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

سفری ارزان به مشهد

فصل سفرها شروع شد... خیلی ها از همین حالا دارند برای سفرهای تابستانی برنامه ریزی میکنند و در فکر یک سفر پر انرژی و بی عیب و نقص هستند، خیلی ها هم نگران هزینه ها... اما اصلا نگران هزینه های سفرتان نباشید، چرا که مانلی پرواز مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی، پکیج های ارزانی از تورها برای مسافرینی که قصد دارند تورهای تابستانی را انتخاب کنند، در نظر گرفته است. حال اگر شما هم میخواهید در تابستان 97 هزینه ای ارزان و مقرون به صرف را برای سفرتان همراه خانواده داشته باشید، همراه ما باشید تا یک جای پر از آرامش را همراه با هزینه های اندک، پیشنهاد دهیم.


maashhad97 سفری ارزان به مشهد

پیشنهاد ما برای سفر تابستانی، انتخاب یک تور داخلی مثل تور مشهد تابستان 97 میباشد، چرا که این تور کاملا ارزان برای مسافران مانلی پرواز در نظر گرفته شده است. خدمات پکیج تور مشهد تابستان شامل بلیت رفت و برگشت+ اقامت در بهترین هتل مشهد همراه با صبحانه، ناهار، شام+ ترانسفر رفت و برگشت+ بیمه مسافرتی میباشد. مشهد مقدس، این کلانشهر در طول سال میزبان بسیاری از گردشگرانی میباشد که با استفاده از تور مشهد به این شهر پر هیاهو اما پر از آرامش سفر میکنند؛ اما چگونه سفری ارزان به مشهد مقدس داشته باشیم؟

mashhad-summer-97 سفری ارزان به مشهد

انتخاب یک قطار خوب و در عین حال ارزان و مقرون به صرف را اولویت کارهای سفرتان قرار دهید، شروع نرخ تور زمینی مشهد از 165.000 تومان میباشد، اولویت بعدی را ویژه انتخاب اقامتگاهتان قرار دهید و سعی کنید هتل آپارتمانی انتخاب کنید که از همه جهت مناسب باشد. همراه ما باشید تا چند هتل آپارتمان ارزان و خوب را پیشنهاد دهیم.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.