مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

برترین ساحل های استانبول در نوروز 97

در روزهای نوروز قصد سفر با تور ارزان استانبول را دارید؟ از آنجا که مانلی پرواز  به فکر راحتی و امنیت مسافران ارجمندش میباشد برای عید نوروز پکیج  تور استانبول نوروز 97 را در نظر گرفته است  و برترین سواحل استانبول را در این مقاله برایتان بازگو میکند تا سفری خوش داشته باشد.

ساحل نان استاپ

همان طور که از اسم آن پیداست این ساحل، تفریحات بی وقفه دارد ورزش های آبی، والیبال ساحلی، تنیس، بسکتبال، میهمانی های ساحلی، کنسرت زنده، تنها برخی از تفریحات این ساحل نان استاپ می باشد. یک رستوران بی نظیر در این ساحل وجود دارد حتما از غذاهای خوش طعم آن استفاده کنید.

ساحل گلدن


برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.

تجربه‌های پرهیجان و زیبا در مالزی

مالزی ترکیبی از جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی بی‌نظیر است. با تور مالزی سفر کنید تا منحصر به فردترین تجربیات را داشته باشید. تور ارزان مالزی این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کند تا لحظات خوشی را داشته باشند.

بالن‌سواری در پوتراجایا (Putrajaya)

فستیوال بالن‌سواری هر ساله در ماه مارس در پوتراجایا به مدت 3 روز برگزار می‌شود. این بالن‌های زیبا در 2 روز در ساعت 7 صبح و ساعت 6 بعد از ظهر به پرواز درمی آیند و ....


برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.

پارک آبی آتنلانتیس دبی

دبی شهر پر از هیجان و تفریح آماده پذیرایی از شماست، در حال حاضر از لحاظ آب و هوایی مناسب ترین جا برای تفریح و سفر کشور زیبای دبی است چرا که هوا از حالت شرجی کمی دور شده است و خنک تر اگر قصد سفر با تور دبی دارید حتما به تفریحات پیشنهادی ما بروید. این تفریحات پیشنهادی شامل پارک های آبی میباشد مانند:

پارک آبی آتلانتیس دبی

این پارک ابی در جاده جمیرا واقع در هتل آتلانتیس میباشد و  دارای سرسره های هیجان انگیز و دارای 20 میلیون گالن آب میباشد. آتلانتیس 18 سرسره دارد و ...

برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.

چگونه در ترکیه تحصیل کنیم؟

کشور ترکیه شهری پر از هیجان در عین حال آرام جای مناسبی برای تحصیل میباشد. اگر علاقه به تحصیل در خارج از کشور را دارید میتوانید از بورسیه استفاده کنید. زمانی که در بورس شرکت کنید و پذیرفته بشوید برای شما تحصیل رایگان، خوابگاه، بیمه درمانی و حقوق ماهیانه به شما تعلق میگیرد. تحصیل در این کشوری که روز به روز پیشرفت میکند، میتواند موقعیتی مناسب همراه با تجربه های فراوان را همراه داشته باشد.در کنار تحصیل میتوانید با آداب و رسوم جدید و جالبی آشنا شوید. 

مزایای دانشگاه های معتبر ترکیه

برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.

فصل حراج کیش چه زمانی است؟

 در بازارهای کیش نرخ پوشاک، لوازم الکترونیکی و ... با تعداد گردشگران رابطه مستقیمی دارد که این اواخر جزیره کیش از این جهت پیشرفت بسیاری داشته و در طول سال گردشگران زیادی با استفاده از تور کیش به این جزیره سفر میکنند. فصل حراج کیش زمانی است که تعداد مسافر به این جزیره کاهش میابد، معمولا از اوایل مهرماه حراج کیش آغاز میشود و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.بازارها و مراکز تجاری کیش بی شک یکی از جاذبه های تور کیش می باشند که سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران وگردشگران را به جزیره کیش جذب می نمایند .


برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.