مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

معروف‌ترین غذاهای استانبول

غذاهای استانبول

رستوران‌گردی و کافه‌نشینی، یکی از علایق گردشگران تور استانبول است. در این شهر می‌توانید دوشادوش رستوران‌های لوکس و باشکوه این شهر با منوهای وسوسه‌انگیز، دکه‌های غذای خیابانی با انواع رنگ‌های تحریک‌کننده را نیز برگزینید. در این شهر، غذاهای خیابانی، جاذب طیف گسترده‌ای از اقشار مختلف است و هر ذائقه‌ای را برای تجربه کردن قلقلک می‌دهد. برخی از این غذاهای خیابانی از قرار زیر هستند:

1) سیمیت 2) بالیک اِکمِک 3) لهمجون 4) دوروم 5) تانتونی 6 ) میدیه دولما 7) کوکورچ 8) کومپیر 9) تاووک پیلاو 10) بورک

جاذبه‌های گردشگری استانبول

استانبول به سه قسمت اصلی 1) شبه جزیرۀ تاریخی استانبول قدیمی (امین‌اونو و فاتح)، 2) شمال شاخ طلایی (قلب مناطق تاریخی) و 3) مناطق اسکودر و کادیکوی (شهرهایی مستقل و مناطقی تجاری و مسکونی) تقسیم می‌شود. این شهر، صندوقچۀ پر رمز و رازی از جاذبه‌ها را در خود حبس کرده است. استانبول تاریخی، مادر شهرهای باستانی افسوس، تروا، بورسا و جزیره‌های محیرالعقول و خالق تمدن‌های خاتون، کوه نمرود، چاتال هویوک و تپه‌های چاملیجا بوده و خاستگاه جاذبه‌های شگفت‌آوری چون مسجد توپکاپی، کاخ توپکاپی، کاخ چراغان، کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی، مسجد سلیمانیه، ایاصوفیه، برج دختر، برج گالاتا، موزۀ ایاصوفیه، روملی حصار، سازۀ زیرزمینی باسیلیکا سیسترن، قلعۀ یدیکوله (قلعۀ هفت برج)، جزیرۀ بیوک‌آدا ( پرنسس) و ... می‌باشد که این شهر را به خطه‌ای مسحورکننده و افسونگر مبدل کرده است.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، برای اطلاع از نرخ تور ارزان استانبول با کارشناسان مانلی پرواز تماس بگیرید. 

چرا تور استانبول با مانلی پرواز؟

مانلی پرواز پایتخت، نقشی از اعتماد، با آرزوی داشتن سفری بی ‌تردید برای شما عزیزان، امکان لمس بهترین تجربه از سفر به استانبول را برایتان فراهم آورده و با ارائۀ تور لحظه آخری استانبول در بهترین حالت ممکن، با صداقتی متکی بر اعتماد شما، در تلاش برای رسیدن به اعتلای دانش فرهنگی و صنعت گردشگری است.

تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.