مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

اقامت در هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

هتل 5 ستارۀ اورنج کانتی تور آنتالیا، واقع در منطقۀ کِمِر آنتالیا، در جوار کرانه‌های طلایی‌رنگ و آفتابی دریای مدیترانه، خوش می‌درخشد و با حجم پررنگی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، بیشتر میهمانان نسل جوان را به سوی خود جذب می‌کند. همان‌طور که از نام این هتل پیداست (Orange County) این سازه، مجموعۀ بی‌نظیری از ساختمان‌های نارنجی‌رنگ است که به سبک زیبا، موزون و ظریفِ معماری خانه‌های هلندی قرن شانزدهم بنا شده‌اند. واردِ این مجموعۀ چشم‌نواز که می‌شوید، احساس می‌کنید بر تن آمستردام قدم گذاشته‌اید! ساختمان‌های خوش‌نقش سفید و نارنجی با سقف‌های شیروانی پرابهت و یک آسیاب بادی که با نسیم‌های ملایم مدیترانه‌ای به رقص درآمده است، در لحظه، هیجانی انفجاری را به جانتان می‌ریزد. در فضای باز هتل، آبراهی وجود دارد که راهش را از میان این بناهای مجلل گشوده و نقطه‌ به نقطه، دست‌هایش را به هم قلاب کرده است تا پلی برای عبور عابران شود. از ورای این شهرک زیبا، نمای سرسبز و روح‌انگیز کوه‌های توروس خودنمایی می‌کند و دنیایی بی‌مثال را به دیدگان می‌نشاند.

 

 

اتاق‌های هتل اورنج کانتی به 518 می‌رسد. نماهایی که می‌توان از پنجره‌های این سازه به تماشا نشست، یا مشرف به استخر، آبراه، منظرۀ خودِ هتل هستند، یا نگاهشان به سمت دریا و طبیعت آنتالیاست یا به کوه‌های پرابهت و زیبای توروس چشم دوخته‌اند. این اتاق‌ها آمیزه‌ای از سنت و مدرنیته‌اند و تلفیق اسباب مدرن و نقاشی‌های فلِمیش (مربوط به قرن 15 تا 17 میلادی) بر روی دیوار اتاق‌های این هتل، این حس را عمیق‌تر در جانتان القا می‌کند. اتاق‌ها هر روز تمیز می‌شوند و صرف صبحانه در این حریم کوچک، از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری آنتالیا است. تقریبا همۀ مسافرانی که حتی لختی در این هتل اقامت داشته‌اند، قهوه‌های بی‌نظیرش را تحسین کرده‌اند. این‌ خدمات در کنار سیستم تهویه، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای یخچال، مینی‌ بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی به همراه وان و لوازم آرایشی و آب معدنی رایگان، تضمین می‌کنند که شما اقامت بی‌دغدغه‌ای را در هتل اورنج کانتی تجربه خواهید کرد؛ به علاوه، حتی برای شستن و اطوکشی لباس‌ها یا اصلاح و آرایش موی سر نیز نیازی به خارج شدن از هتل ندارید، چراکه با پرداخت اضافه‌بها، از این خدمات نیز بهره خواهید برد. هتل اورنج کانتی برای تازه عروس‌ها نیز اتاق منحصری در نظر گرفته است تا خاطرۀ ماه‌عسلشان به خاطره‌ای به یادمانی و ابدی تبدیل شود. این هتل برای افراد ناتوان نیز خدمات و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

 برای اطلاع از ارزانترین نرخ هتل های آنتالیا به پکیج تور ارزان آنتالیا مراجعه کنید!

هتل 5 ستاره اورنج کانتی، 5 رستوران دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را طبخ می‌کنند؛ اما غذاهای هلندی ارگانیک، غذاهای عثمانی مخصوص، شام‌های مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آسیایی و ترکی (به‌علاوۀ صبحانه ترکی سنتی) ، در فهرست منوهای ویژۀ این رستوران قرار دارند. لذت دیدنِ فرایند پخت غذا (شو کوکینگ) را هم می‌توانید در برخی از این رستوران‌ها تجربه کنید. از 10 باری که در جای‌جای این شهرک نارنجیِ دیدنی به ارائۀ انواع نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌ها مشغول‌اند، 2 بار در کنار استخر قرار دارد.

 

اگر هوس شنا کردن و تن سائیدن به آب به سرتان زده، علاوه بر ساحل اختصاصی (به همراه تخت حمام آفتاب، سایبان و اسکلۀ اختصاصی)، 3 استخر رو باز (یکی از آنها 5000 متر مربع وسعت دارد) و 1 استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارد. اسپای این مجموعه هم مکان خارق‌العاده‌ای با معماری‌ای صومعه‌گونه است و در آن مفاهیم خاوری به عاریت گرفته شده‌اند. حمام ترکی سنتی این هتل هم دیدنی است! بعد از دید و بازدید از این مکان‌ها، می‌توانید خود را به دست ماساژور‌های حرفه‌ای این مجموعه بسپارید. سایر خدمات عمومی این هتل 5 ستاره، 2 مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان و امن، باغ، ورزش‌های آبی و غیرآبی (بیلیارد تنیس، دارت، ...)، کلوپ شبانه، فکس، تلفن، مینی‌مارکت و ... هستند. کودکان شما نیز می‌توانند از سرگرمی‌های خاص خود ، مانند استخر کم‌عمق، سرسره آبی، مینی‌کلوپ مخصوص کودکان، خدمات پرستاری نوزاد (اضافه بها) زمین بازی روباز با وسایل بازی، و... لذتی وافر ببرند. خاطراتی که در کنار دوستان یا خانواده برایتان در این شهر رویایی رقم می‌خورد، تا ابد در دفترچۀ قلب شما محفوظ خواهد ماند. بیشتر کارکنان این هتل به زبان فارسی هم تسلط دارند، پس مشکلی برای برقراری ارتباط پیدا نخواهید کرد.

 

خودتان را برای یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای تا مرکز شهر کِمِر آماده کنید، چرا که حتما باید سری به مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های این منطقه از آنتالیای زیبا بزنید! پارک مون‌ لایت، با آن ماسه‌های طلایی‌رنگ و درخشان و آب‌های زلال و شفافش، یکی از بهترین سواحل کِمِر است که در 1.7 کیلومتری این هتل واقع شده است. شاید برایتان جالب باشد که ترکیه هم عشایر دارد و اگر می‌خواهید با فرهنگ عشایر و غذاهای سنتی ترکیه آشنا شوید، فقط 25 دقیقه تا تِم پارک نوماد، پیاده‌روی دارید. دوست‌داران قایق‌سواری نیز می‌توانند 20 دقیقه‌ای تا کِمِر مارینا (تفجرگاه ساحلی کِمِر) قدم بزنند و در آنجا از انواع و اقسام رستور‌ان‌ها و بارها دیدن کنند، سوار قایق بادبانی یا موتوری شوند و لحظاتی چند را در سکوت و آرامش خلسه‌وار این ساحل، سپری کنند. تاریخچۀ این منطقه از آنتالیا را می‌توانید در شهر باستانیِ فاسِلِس جست‌وجو کنید، شهری رومی که خیابانی باستانی قلبش را شکافته و 3 بندرگاه قدیمی را در دلش جای داده است. ویرانه‌های به‌جامانده از فروشگاه‌ها، حمام‌ها و تئاتر‌های رومی با بیشتر از 2200 سال قدمت در جای‌جای این شهر باستانی، با شکوهی تاریخی خودنمایی می‌کنند. دوستداران طبیعت (مخصوصا علاقه‌مندان به پیاده‌گردی و کوله‌گردی) هم می‌توانند در 8.6 کیلومتر این هتل، درۀ گوینوک را بیابند، دره‌ای بکر و چشم‌نواز در قلب پارک ملی ساحلی بیداقلاری، جایی که از گوشه‌گوشه‌اش صدای شرشر آبشارهای کوچک و بزرگ، چون لالایی دلنشینی به گوش‌ها می‌نشیند و خنکای برکه‌های زیبایش، تن و صورت مسافران را به نوازش می‌گیرد. از هتل اورنج کانتی تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله است.

آژانس مسافرتی مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی‌تردید را برایتان آرزومند است. سفرتان سبز!
هتل اورنج کانتی آنتالیا | تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.