مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

زمان در دبی چگونه می‌گذرد؟


از هر بعدی که نگاه کنیم دبی جز 50 شهری است که قطعا باید قبل از مرگ دید! شهر دبی هر آنچه را که یک مسافر به آن نیاز دارد در خود جای داه است. با تور دبی می‌توان بلندترین ساختمان‌ها، زیباترین ساحل‌ها، آفتابی‌ترین آسمان‌ها، مهیج‌ترین تفریحات و در نهایت بزرگترین مراکز خرید را مشاهده کرد.

دبی با وجود منابع نفتی که دارد و با توجه به پیش‌بینی اتمام این منابع، بیشترین درآمد خود را از طریق مراکز خرید عظیمی که در اختیار دارد، تامین می‌کند. به همین دلیل دبی عنوان گرانقیمت‌ترین شهر خاورمیانه و پایتخت خرید خاورمیانه را یدک می‌کشد. از بیشمار مراکز خرید دبی می‌توان دبی مال، امارات مال و دیره سیتی سنتر را عنوان کرد. علاوه بر این دبی دارای بازارهای سنتی معروفی مانند بازار مرشد، تایف و ده ها بازار دیگر می‌باشد. دبی در همه ماه‌های سال جشنواره‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی را برگزار می‌کند که از مهیج‌ترین جشنواره‌های خرید در دنیا می‌توان به فستیوال خرید دبی که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود اشاره کرد، که در این فستیوال علاوه بر جاذبه های تجاری، نمایشگاه‌های هنری و موسیقی و رقص‌های محلی نیز برگزار می‌شود.

معماری خاص و مدرن دبی یکی دیگر از عواملی است که این شهر را از سایر شهرهای دنیا متمایز می‌کند. همین امر باعث شده است که دبی رتبه نخست نوآوری در معماری اسلامی را در بین جهان عرب به دست آورد. از دیگر دست‌آوردهای معماری دبی می‌توان به برج خلیفه بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر اشاره کرد که به حق دبی را سومین شهر آسمان خراش دنیا تبدیل کرده است. 

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا | تور تایلند

پاتایا بهترین انتخاب برای سفری پر از خاطره میباشد، تفریحات این منطقه به قدری زیاد است که به راحتی میتواند شما را سرگرم کند. پاتایا شهری ساحلی در جنوب شرقی بانکوک است و تقریبا دو ساعت تا بانکوک فاصله دارد. اگر عاشق طبیعت و گل و گیاه هستید بازدید از باغ استوایی نانگ را در تور تایلند از دست ندهید. این باغ سرگرمی های شبانه و تفریح در سواحل این شهر را به خود اختصاص داده است. این منطقه کلکسیونی از انواع گونه های گیاهی است که شما با گشت و گذار در آن می توانید ساعت ها سرگرم باشید و از طبیعت بی نظیر آن لذت ببرید. باغ نانگ نوچ هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و روزانه گردشگران زیادی به این مجموعه زیبا سر می زنند. از این باغ بزرگ میتوانید دوچرخه کرایه کنید و میان گل ها دوچرخه سواری کنید و از عطر خوش آن ها لذت ببرید. گردشگران تور تایلند می توانند از نمایش ورزش رزمی موی تای ، که ورزش سنتی و مورد علاقه مردم تایلند می باشد و یا حرکات نمایشی فیل ها استفاده کنند.

از دیگر جذابیت های این باغ نمایش فیل‌هاست، میتوانید سوار فیل ها شوید، عکس سلفی با فیل ها بگیرید و یا به آن ها غذا بدهید که برای گردشگران بسیار جذاب است.
برای دیدن این باغ زیبا و رویایی باید از صبح زود در آنجا حاضر شوید زیرا تا ساعت 5 عصر بیشتر باز نیستند. 
در پاتایا دیدنی های فراوانی وجود دارد که باید ببینید و گرنه سفر شما به پاتایا مانند سفر اغلب دیگر هم وطنان سطحی و تکراری خواهد بود.
گوشه ای از این باغ سبک و طرح باغ های فرانسوی دارد که زیبایی خاصی به این ناحیه داده است. از برنامه های تفریحی این محل مانند سالن نمایش فرهنگ و هنر تایلند است که در آن نمایش رقص فولکلور تایلندی همراه با موسیقی زنده به چشم میخورد و از مهمترین جاذبه های گردشگری پاتایا میباشد.
آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط چارتر تایلند را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟ توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.

زیبا ترین هزار پله جهان منتظر شماست تا بر روی آن قدم بگذارید

تا به حال به شهر زیبا و رویای ارمنستان سفر کرده اید؟ این شهر پر از جاذبه را ازنزدیک لمس کرده اید؟ اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که تا به حال به ارمنستان سفر نکرده اید بهترین فرصت است که با پکیج ارزان تور ارمنستان که مانلی پرواز برای مسافران در نظر گرفته است، میتوانید به این شهر جذاب سفر کنید و این تجربه خوب را کسب کنید. 
جاذبه های گردشگری ارمنستان به قدری زیاد است که در طول سفر برای دیدن آن ها زمان کم می آورید. یکی از منطقه های گردشگری پر طرفدار که ما در این مقاله ما به شما پیشنهاد میکنیم کاسکاد هزار پله ارمنستان است.
هزار پله ارمنستان به علت جذابیت و زیبایی بسیار طرفداران زیادی هم دارد. این پله های با شکوه 40 سال قدمت دارند و چشم انداز بسیار زیبایی بر روی شهر تاریخی و هنری ایروان دارد که از دیدن آن از این همه ارتفاع سیر نمیشوید. این پله های عظیم مرکز شهر ایروان را به پارک هافتناک و خیابان مانیومنت متصل میکند. اگر همراهتان فردی دارید که این پله ها را نمیتواند طی کند اصلا نگران نباشید زیرا در این مجموعه پله برقی هم قرار داده شده که به راحتی میتوانند به بالا ترین نقطه کاسکاد بروند.
هزار پله با جذابیتی که دارد آرامشی تازه به توریست ها میبخشد. مجسمه های بامزه و گل های رنگارنگی که وجود دارد فضای مناسبی را برای عکاسی فراهم کرده است. تعداد این پله ها 572 میباشد و ارتفاع آن ها 450 متر است. مجسمه هایی که در این نقطه گردشگری وجود دارد برای مردم ارمنستان از نظر مالی و هنری بسیار ارزشمند است.
نام مجسمه ها و نام سازنده هایی که به هزارپله جلوه ای زیبا بخشیده اند را برایتان بازگو میکنیم تا با آن ها آشنا شوید.
اثر پلکان: دوبیننده – ژست نشستن ( از لین چادویک)
اثر آکروبات باز ها – خرگوش در حال پریدن از ناقوس ( از بری فلاناگان ) 
اثر گربه سیاه و اثر جنگجوی رومی از فرناندو بویترو
در بخشی از موزه کافسجیان هنرهای دستی از تمام نقاط جمع آوری میشود و به فروش میرسد. 
هزار پله در خیابان تامانیان ارمنستان قراردارد و فاصله آن با میدان جمهوری ارمنستان یک و نیم کیلومتر است و به صورت پیاده از میدان جمهوری 20 دقیقه پیاده روی تا این جاذبه گردشگری است.
هتل های نزدیک به هزار پله

Cascade Hotel
Elysium Gallery Hotel
My Hotel Yerevan
هتل امپریال پالاس

آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط تور ارمنستان را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.
جهت استفاده از تورهای داخلی و خارجی، تورهای نوروزی، تورهای تابستانی، تورهای لحظه آخری، تورهای چارتری، با آژانس مانلی پرواز که مجری مستقیم تورها میباشد در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید. مانلی با سابقه درخشان خود مفتخر است که بهترین پروازها و سفر ها را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

 

یک شهر پر زرق و برق در انتظار میزبانی از شماست

یک شهر پر زرق و برق در انتظار میزبانی از شماست!
او در تمام ایام سال میزبان بسیاری از توریست ها و گردشگرانی است که به آن جا سفر میکنند و حسابی خوش میگذرانند. پس چرا معطل هستید؟ شما هم میتوانید از آن دسته گردشگران باشید و تابستان امسال خود را تابستانی طلائی رقم بزنید و همیشه خاطره آن برایتان زنده باشد.
حتما تا الان برایتان سوال پیش آمده که این شهر جذاب و دل انگیز کدام شهر است، که دل همه را قبل از سفر به آن جا، میبرد؟! درست حدس زدید ما برایتان از "دبی" شهری پر رمز و راز صحبت کردیم، شهری که هر کسی در طول عمر خود حداقل 1 بار باید به آنجا برود و جاذبه ها و شگفتی های آن را از نزدیک ببیند و لمس کند.
تفریحات دبی آنقدر زیاد است که همه را شیفته خود میکند اگر قصد دارید با خانواده به تور دبی سفر کنید ما به شما یک تفریح عالی را پیشنهاد میکنیم.
دلفین بی دبی
همانطوری که میدانید دلفین ها حیوانات مهربون و دوست داشتنی هستند و دنیای بسیار جالبی دارند، به هیچ وجه به انسان ها صدمه نمیزنند پس از رفتن پیش آن ها نترسید. بازی با دلفین ها برای هر سنی جذاب است مخصوصا کودکان، بسیار لذت میبرند میتوانید از 9 صبح تا هنگام غروب آفتاب پیش دلفین ها باشید.
اگر شنا بلد نیستید نگران نباشید چون تجهیزاتی در آنجا در نظر گرفته اند که هر کسی میتواند در آنجا شنا کند حتی اگر ابتدایی باشند. 
این تفریح برای کودکان بالای 8 سال در نظر گرفته شده است اما ضروری میباشد که یک فرد بالای 18 سال همراه آن ها باشد و کمک کند. کودکان میتوانند بر روی دلفین ها سوار شوند و باله های آن ها را بگیرند و سرعتی در آب ها شنا کنند.
تفریح رویال سوئیم از دیگر تفریحاتی است که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده و در این قسمت فرد با کمک گرفتن از دو دولفین با سرعتی بالا شنا میکند و حسابی لذت میبرد.
در حین بازی با دلفین های مهربون میتوانید به آن ها غذا بدهید و عکس یادگاری بگیرید. 
به یاد داشته باشید همراه داشتن عینک افتابی و یا کلاه و گله سر و سایر وسایل جانبی به خاطر حفظ سلامت بیشتر دلفین ها ممنوع است . در دلفین بی دبی لباس های مخصوص به افراد داده میشود که این کار به منظور حفظ بهداشت در محیط زندگی دلفین ها میباشد تا به انها اسیبی نرسد .
دلفین فوتو فان: استفاده از این برنامه برای تمام افراد مجاز است و مدت زمان آن 15 دقیقه است. لطفاً توجه داشته باشید ورود به آب ممنوع است و تمام کودکان زیر 12 سال نیز می بایست هزینه کل را پرداخت نمایند.

آیا تا بحال به صورت آنلاین تور دبی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور دبی خود دچار مشکل نشوید.
جهت استفاده از تورهای داخلی و خارجی، تورهای نوروزی، تورهای تابستانی، تورهای لحظه آخری، تورهای چارتری، با آژانس مانلی پرواز که مجری مستقیم تورها میباشد در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید. مانلی با سابقه درخشان خود مفتخر است که بهترین پروازها و سفر ها را در اختیار مسافران خود قرار دهد

مدت پرواز تهران بانکوک در تور تایلند چند ساعت است؟

فاصله هوایی تهران بانکوک 5459 کیلومتر است. 

مدت زمان پرواز تهران بانکوک حدود 7 ساعت می‌باشد.

اختلاف ساعت تهران و بانکوک 3 ساعت و نیم است. بانکوک 3.5 ساعت از تهران جلوتر است یعنی اگر در تهران ساعت 9 صبح باشد در بانکوک ساعت 12.5 بعد از ظهر است. با این حساب اگر پرواز شما از فرودگاه امام خمینی راس ساعت 7 صبح باشد، ساعت 17:30 در فرودگاه بانکوک خواهید بود. 

شهر بانکوک دو فرودگاه دارد که بیشتر پروازهای بین المللی در فرودگاه بین المللی سووارنابومی (Suvarnabhumi) بانکوک که با نام فرودگاه بین المللی بانکوک شناخته می شود، فرود می‎آید. فرودگاه دیگر بانکوک فرودگاه بین المللی دن موئنگ (Don Mueang International Airport) است که به فرودگاه قدیمی بانکوک معروف است و اکنون تنها برای پروازهای داخلی و نیز استفاده خانواده سلطنتی به کار می رود، در ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد و یکی از قدیمی ترین فرودگاه های بین المللی در جهان است.

برای اینکه از فرودگاه به مرکز شهر بانکوک برسید می‌توانید از اتوبوس٬ مترو و تاکسی و خط ترن هوایی استفاده کنید. اتوبوس‌های اکسپرس سبز٬ آبی و زرد رنگ مسافران را جابجا می‌کنند. هزینه این اتوبوس‌ها از فرودگاه تا بانکوک از ۳۵ تا ۱۵۰ بات برای هر نفر است. تاکسی ها با هزینه حدود ۲۰۰ الی ۴۰۰ بات شما را تا مرکز بانکوک خواهند برد. 

 به دلیل تغییرات قیمت پروازها برای اطلاع دقیق از قیمت بروز شده پرواز تهران بانکوک با هواپیمایی ماهان به سایت مانلی چارتر (manlicharter.ir) مراجعه کنید.