مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

در سفر با تور مشهد از این جاذبه ها دیدن کنید!

جاذبه‌های گردشگری مشهد

این زمین معنوی، وام‌دار انواع جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و طبیعی است. از جاذبه‌های مذهبی این شهر برای مسافران تور مشهد می‌توان به بقعۀ باشکوه و پرشوکت هشتمین زادۀ خاندان عترت و طهارت، فرزندی از نسل امین، وارث منقوش مهر و عطوفت، ثامن‌الحجج و مسجد گوهرشاد، مسجد هفتاد و دو تن، مصلی طرق، آرامگاه پیر پالاندوز، آرامگاه شیخ نخودکی، آرامگاه خواجه ربیع، گنبد خشتی و گنبد سبز اشاره کرد.

از جاذبه‌های تاریخی این شهر برای مسافران تور لحظه آخری مشهد، می‌توان به چهار طاقی بازه هور (از قدیمی‌ترین بناهای موجود در محدودۀ شهر)، آرامگاه نادرشاه، آرامگاه فردوسی، گنبد هارونیه و مدرسۀ عباس‌قلی خان اشاره کرد. جاذبه‌های طبیعی نیز ییلاقات شاندیز، ییلاقات کوهستانی طرقبه، روستای زشک، روستای کنگ، روستای نغندر، روستای ییلاقی جاغرق، تفرجگاه چالیدره، پارک جنگلی وکیل‌آباد، آبشار ارتکند، چشمۀ گیلاس و چشمۀ گراب هستند که خوشامدگوی میهمانان از سراسر دنیا می‌باشند. 

غذاهای مشهد

هر گرشگری از هرجای دنیا، به تجربۀ چشیدن طعم‌های جدید و متفاوت علاقه‌مند است؛ چراکه نوع تغذیه و طرز تهیۀ آن، جزئی از فرهنگ و قدمت آن شهر است. در این پایتخت معنوی می‌توانید خوردن غذاهایی از این قبیل را تجربه و لذتی متفاوت را لمس کنید:

1)دیگچه 2) شیشلیک 3) کوکو شیرین 4) چنگالی مشهد و 5) شلۀ مشهدی 

بهترین زمان سفر به مشهد

سفر، واژه‌ای است که هرکس، تعبیر و جهان‌بینی خود را نسبت به آن دارد. این شهر به دلایل بسیاری، پهنه‌ای است که در تمام سال، مسافران بسیاری را به هوای خاکش، هوایی می‌کند.

هرکس بسته به سرشت احساسی و ذهنیت خود می‌تواند زمان سفرش به این شهر را انتخاب کند. گرمای خشک تابستان و سرمای پرسوز و بارانی مشهد، به هر طبعی در سراسر ایران این فرصت را می‌دهد که با توجه به علاقه‌شان سفر کنند؛ اما بهاران در مشهد، حال و هوایی دیگر دارد! در این فصل، به‌خصوص از تعطیلات عید به آن طرف، سفر به این دیار، رویایی و نفسگیر است! خلوتی شهر، کاهش چشمگیر هزینه‌ها، قیمت مناسب هتل‌ها، هوایی فرح‌بخش و دل‌انگیز و مناظری بدیع و نفسگیر، از محسنات سفر در این فصل به‌شمار می‌آید. 

چرا تور مشهد با مانلی پرواز؟

مانلی پرواز پایتخت، نقشی از اعتماد، با آرزوی داشتن سفری بی ‌تردید برای شما عزیزان، امکان لمس بهترین تجربه از سفر به مشهد را برایتان فراهم آورده و با ارائۀ تور مشهد در بهترین حالت ممکن، با صداقتی متکی بر اعتماد شما، در تلاش برای رسیدن به اعتلای دانش فرهنگی و صنعت گردشگری است.

از دیگر برتری‌ها و شاخصه‌های مانلی پرواز، قیمت تور مشهد است که مناسب‌ترین تورها را در انواع تور اقساطی، تور سازمانی ، تور دانشجویی و ... ، به همراهان همیشگی‌اش ارائه می‌دهد. 

برای اطلاع از بهترین نرخ تورهای مشهد به پکیج تور ارزان مشهد مانلی پرواز مراجعه کنید!

تور مشهد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.