مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

گران ترین هتل کیش!

 

هتل 5 ستارۀ ترنج تور کیش، اولین و تنها هتل دریایی خلیج همیشه فارس، در شمال غربی جزیره ماوا گزیده است. هتل ترنج، سازه‌ای در آغوش سبز-آبی دریا و لمیده در فضایی بکر و طبیعی ، بستری را برای میهمانان فراهم آورده تا کمی از هیجانات شهری و تنش‌های روزمره به دور باشند و آرامشی عمیق را تجربه کنند. چشم‌انداز اتاق‌ها، آبی خلیج همیشه فارس ، با بازتابِ شفافی از کف نیلگون آن است. تابش پرتوهای درخشنده خورشید بر فضای اتاق‌ها ، نمایی دل‌انگیز و لذت‌بخش را خلق می‌کند.

 

همۀ سوئیت‌های مجلل هتل ترنج، دارای کف شیشه‌ایِ پنچره‌ای شکلی رو به آبی دریا هستند و بالکنی دارند که میهمانان می توانند با ایستادن در آن و دعوت خود به فنجانی چای یا قهوه، به تماشای جنب و جوش و زندگی دریایی مشغول شوند. اتاق‌ها به امکاناتی چون تهویۀ مطبوع، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، قهوه‌جوش، حمام اختصاصی با تمام ملزومات و بالکنی رو به نمایی خیره‌کننده مجهز است.

 

هتل تسهیلات دیگری چون خشک‌شویی، امکان نگهداری از کودک، باشگاه، حمام عمومی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ و ویلچر برای افراد ناتوان را نیز برای میهمانان فراهم آورده است.

 

تمام سوئیت‌ها به وسیلۀ الوارهای چوبی در مساحتی به طول یک کیلومتر، به یکدیگر متصل می شوند و اگر از بالا به این معماری نگاه کنید، یک گل پازلی‌شکل ، مانند بُته‌جِقه خواهید دید که بر سطح خلیج فارس منقوش شده است. اندازۀ هر یک از این واحدها به ترتیب، 40 ، 60 و 120 متر است. هتل ترنج کیش، همچنین دارای سوئیت‌های یک‌خوابه، دو خوابۀ سلطنتی و VIP است.

 

کارمندان این هتل، به‌طور شبانه‌روزی پذیرا و پاسخگوی میهمانانشان هستند.

 

برای راحتی و آسایش گردشگران ، از ماشین‌های گلف استفاده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل ، ایجاد 2 جزیرۀ مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی است.

 

مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی‌تردید را برایتان آرزومند است . سفرتان سبز!

 

هتل 5 ستارۀ ترنج کیش، دارای تسهیلات دریایی و توریستی ویژه‌ای برای میهمانان تور لحظه آخری کیش است.

برای اطلاع از مقرون به صرفه ترین نرخ هتل های کیش به پکیج تور ارزان کیش مراجعه کنید!

تور کیش | هتل ترنج کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.