مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

اسکله تفریحی کیش، تجربه‌ای فراموش‌ناشدنی در تور کیش

بلوار دریا را که تا به انتها زیر پا بگذارید و از سایه‌سار درختان نخل و حرا که بگذرید، اسکله‌ای چوبی و عریض (18 متر) پیش چشمانتان پدیدار می‌شود و جان می‌گیرد که تا بیش از 400 متر به دلِ آب‌های نیلیِ خلیج همیشه فارس زده و فضایی دل‌انگیز و بی‌مثال برای تفریح و وقت‌گذرانی پدید آورده است. اگر برای تعطیلات خود تور کیش را انتخاب کرده‌اید، بازدید از اسکله تفریحی بزرگ کیش را به هیچ وجه فراموش نکنید. در اینجا می‌توانید با آرامشی وصف‌ناپذیر به تماشای آبتنی آفتابِ سرخ در دل آب‌های فیروزه‌فام و بی‌انتهای خلیج بنشینید، وقار و طمانینۀ لاک‌پشت‌های عظیم‌الجثه و دوست‌داشتنی را لمس کنید، صدای دلنشین مرغان دریایی را با تمام وجود بشنوید، از دیدن آبزیان رنگارنگ و گوناگون دریا به وجد بیایید و یک ماهیگیری به‌یاد‌ماندنی را تجربه کنید. شب‌های اسلکۀ بزرگ کیش‌ هم به نوبۀ خود دیدنی و توام با آرامشی خاص است. البته اگر به دنبال هیجانات بیشتری باشید، باز هم در این اسکلۀ بزرگ سرتان بی‌کلاه نخواهد ماند! اوج هیجان را با جت‌ اسکی تجربه کنید و بر پشت امواج خروشان سوار شوید؛ با تجهیزات کاملِ غواصی به اعماق دریا سفر کنید و به تماشای آبزیان حیرت‌انگیز مشغول شوید، سوار بر قایق‌های پدالی، سفری رومانتیک و رویایی را به قلب آب‌های خلیج رقم بزنید؛ از روی عرشۀ قایق‌های کف‌شیشه‌ای، پنجره‌ای به دنیای هزاررنگِ اعماق دریا باز کنید و هر زمان هوس کردید تن به آب بزنید و با ذرات زلال و خنکِ دریا یکی شوید؛ همچنین می‌توانید شادی خودتان را در یکی از رستوران‌ها یا کافه‌هایی که در اطراف این اسکله وجود دارند جشن بگیرید، سری به باشگاه بولینگ مریم بزنید یا گردشی خاطره‌انگیز در بازار ونوس داشته باشید. با انتخاب تور ارزان کیش یا تور لحظه آخری کیش می‌توانید با توری ارزان قیمت و با کمترین هزینه ، در این اسکلۀ بی‌نظیر به تفریح و شادی بپردازید و با کوله‌باری آکنده از خاطرات خوش، راهی شهر و دیار خود شوید.

آژانس مسافرتی مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی تردید را برایتان آرزومنداست. سفرتان سبز!

اسکله تفریحی | تور کیش

اقامت در هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

هتل 5 ستارۀ اورنج کانتی تور آنتالیا، واقع در منطقۀ کِمِر آنتالیا، در جوار کرانه‌های طلایی‌رنگ و آفتابی دریای مدیترانه، خوش می‌درخشد و با حجم پررنگی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، بیشتر میهمانان نسل جوان را به سوی خود جذب می‌کند. همان‌طور که از نام این هتل پیداست (Orange County) این سازه، مجموعۀ بی‌نظیری از ساختمان‌های نارنجی‌رنگ است که به سبک زیبا، موزون و ظریفِ معماری خانه‌های هلندی قرن شانزدهم بنا شده‌اند. واردِ این مجموعۀ چشم‌نواز که می‌شوید، احساس می‌کنید بر تن آمستردام قدم گذاشته‌اید! ساختمان‌های خوش‌نقش سفید و نارنجی با سقف‌های شیروانی پرابهت و یک آسیاب بادی که با نسیم‌های ملایم مدیترانه‌ای به رقص درآمده است، در لحظه، هیجانی انفجاری را به جانتان می‌ریزد. در فضای باز هتل، آبراهی وجود دارد که راهش را از میان این بناهای مجلل گشوده و نقطه‌ به نقطه، دست‌هایش را به هم قلاب کرده است تا پلی برای عبور عابران شود. از ورای این شهرک زیبا، نمای سرسبز و روح‌انگیز کوه‌های توروس خودنمایی می‌کند و دنیایی بی‌مثال را به دیدگان می‌نشاند.

 

 

اتاق‌های هتل اورنج کانتی به 518 می‌رسد. نماهایی که می‌توان از پنجره‌های این سازه به تماشا نشست، یا مشرف به استخر، آبراه، منظرۀ خودِ هتل هستند، یا نگاهشان به سمت دریا و طبیعت آنتالیاست یا به کوه‌های پرابهت و زیبای توروس چشم دوخته‌اند. این اتاق‌ها آمیزه‌ای از سنت و مدرنیته‌اند و تلفیق اسباب مدرن و نقاشی‌های فلِمیش (مربوط به قرن 15 تا 17 میلادی) بر روی دیوار اتاق‌های این هتل، این حس را عمیق‌تر در جانتان القا می‌کند. اتاق‌ها هر روز تمیز می‌شوند و صرف صبحانه در این حریم کوچک، از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری آنتالیا است. تقریبا همۀ مسافرانی که حتی لختی در این هتل اقامت داشته‌اند، قهوه‌های بی‌نظیرش را تحسین کرده‌اند. این‌ خدمات در کنار سیستم تهویه، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای یخچال، مینی‌ بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی به همراه وان و لوازم آرایشی و آب معدنی رایگان، تضمین می‌کنند که شما اقامت بی‌دغدغه‌ای را در هتل اورنج کانتی تجربه خواهید کرد؛ به علاوه، حتی برای شستن و اطوکشی لباس‌ها یا اصلاح و آرایش موی سر نیز نیازی به خارج شدن از هتل ندارید، چراکه با پرداخت اضافه‌بها، از این خدمات نیز بهره خواهید برد. هتل اورنج کانتی برای تازه عروس‌ها نیز اتاق منحصری در نظر گرفته است تا خاطرۀ ماه‌عسلشان به خاطره‌ای به یادمانی و ابدی تبدیل شود. این هتل برای افراد ناتوان نیز خدمات و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

 برای اطلاع از ارزانترین نرخ هتل های آنتالیا به پکیج تور ارزان آنتالیا مراجعه کنید!

هتل 5 ستاره اورنج کانتی، 5 رستوران دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را طبخ می‌کنند؛ اما غذاهای هلندی ارگانیک، غذاهای عثمانی مخصوص، شام‌های مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آسیایی و ترکی (به‌علاوۀ صبحانه ترکی سنتی) ، در فهرست منوهای ویژۀ این رستوران قرار دارند. لذت دیدنِ فرایند پخت غذا (شو کوکینگ) را هم می‌توانید در برخی از این رستوران‌ها تجربه کنید. از 10 باری که در جای‌جای این شهرک نارنجیِ دیدنی به ارائۀ انواع نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌ها مشغول‌اند، 2 بار در کنار استخر قرار دارد.

 

اگر هوس شنا کردن و تن سائیدن به آب به سرتان زده، علاوه بر ساحل اختصاصی (به همراه تخت حمام آفتاب، سایبان و اسکلۀ اختصاصی)، 3 استخر رو باز (یکی از آنها 5000 متر مربع وسعت دارد) و 1 استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارد. اسپای این مجموعه هم مکان خارق‌العاده‌ای با معماری‌ای صومعه‌گونه است و در آن مفاهیم خاوری به عاریت گرفته شده‌اند. حمام ترکی سنتی این هتل هم دیدنی است! بعد از دید و بازدید از این مکان‌ها، می‌توانید خود را به دست ماساژور‌های حرفه‌ای این مجموعه بسپارید. سایر خدمات عمومی این هتل 5 ستاره، 2 مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان و امن، باغ، ورزش‌های آبی و غیرآبی (بیلیارد تنیس، دارت، ...)، کلوپ شبانه، فکس، تلفن، مینی‌مارکت و ... هستند. کودکان شما نیز می‌توانند از سرگرمی‌های خاص خود ، مانند استخر کم‌عمق، سرسره آبی، مینی‌کلوپ مخصوص کودکان، خدمات پرستاری نوزاد (اضافه بها) زمین بازی روباز با وسایل بازی، و... لذتی وافر ببرند. خاطراتی که در کنار دوستان یا خانواده برایتان در این شهر رویایی رقم می‌خورد، تا ابد در دفترچۀ قلب شما محفوظ خواهد ماند. بیشتر کارکنان این هتل به زبان فارسی هم تسلط دارند، پس مشکلی برای برقراری ارتباط پیدا نخواهید کرد.

 

خودتان را برای یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای تا مرکز شهر کِمِر آماده کنید، چرا که حتما باید سری به مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های این منطقه از آنتالیای زیبا بزنید! پارک مون‌ لایت، با آن ماسه‌های طلایی‌رنگ و درخشان و آب‌های زلال و شفافش، یکی از بهترین سواحل کِمِر است که در 1.7 کیلومتری این هتل واقع شده است. شاید برایتان جالب باشد که ترکیه هم عشایر دارد و اگر می‌خواهید با فرهنگ عشایر و غذاهای سنتی ترکیه آشنا شوید، فقط 25 دقیقه تا تِم پارک نوماد، پیاده‌روی دارید. دوست‌داران قایق‌سواری نیز می‌توانند 20 دقیقه‌ای تا کِمِر مارینا (تفجرگاه ساحلی کِمِر) قدم بزنند و در آنجا از انواع و اقسام رستور‌ان‌ها و بارها دیدن کنند، سوار قایق بادبانی یا موتوری شوند و لحظاتی چند را در سکوت و آرامش خلسه‌وار این ساحل، سپری کنند. تاریخچۀ این منطقه از آنتالیا را می‌توانید در شهر باستانیِ فاسِلِس جست‌وجو کنید، شهری رومی که خیابانی باستانی قلبش را شکافته و 3 بندرگاه قدیمی را در دلش جای داده است. ویرانه‌های به‌جامانده از فروشگاه‌ها، حمام‌ها و تئاتر‌های رومی با بیشتر از 2200 سال قدمت در جای‌جای این شهر باستانی، با شکوهی تاریخی خودنمایی می‌کنند. دوستداران طبیعت (مخصوصا علاقه‌مندان به پیاده‌گردی و کوله‌گردی) هم می‌توانند در 8.6 کیلومتر این هتل، درۀ گوینوک را بیابند، دره‌ای بکر و چشم‌نواز در قلب پارک ملی ساحلی بیداقلاری، جایی که از گوشه‌گوشه‌اش صدای شرشر آبشارهای کوچک و بزرگ، چون لالایی دلنشینی به گوش‌ها می‌نشیند و خنکای برکه‌های زیبایش، تن و صورت مسافران را به نوازش می‌گیرد. از هتل اورنج کانتی تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله است.

آژانس مسافرتی مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی‌تردید را برایتان آرزومند است. سفرتان سبز!
هتل اورنج کانتی آنتالیا | تور آنتالیا

گران ترین هتل کیش!

 

هتل 5 ستارۀ ترنج تور کیش، اولین و تنها هتل دریایی خلیج همیشه فارس، در شمال غربی جزیره ماوا گزیده است. هتل ترنج، سازه‌ای در آغوش سبز-آبی دریا و لمیده در فضایی بکر و طبیعی ، بستری را برای میهمانان فراهم آورده تا کمی از هیجانات شهری و تنش‌های روزمره به دور باشند و آرامشی عمیق را تجربه کنند. چشم‌انداز اتاق‌ها، آبی خلیج همیشه فارس ، با بازتابِ شفافی از کف نیلگون آن است. تابش پرتوهای درخشنده خورشید بر فضای اتاق‌ها ، نمایی دل‌انگیز و لذت‌بخش را خلق می‌کند.

 

همۀ سوئیت‌های مجلل هتل ترنج، دارای کف شیشه‌ایِ پنچره‌ای شکلی رو به آبی دریا هستند و بالکنی دارند که میهمانان می توانند با ایستادن در آن و دعوت خود به فنجانی چای یا قهوه، به تماشای جنب و جوش و زندگی دریایی مشغول شوند. اتاق‌ها به امکاناتی چون تهویۀ مطبوع، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، قهوه‌جوش، حمام اختصاصی با تمام ملزومات و بالکنی رو به نمایی خیره‌کننده مجهز است.

 

هتل تسهیلات دیگری چون خشک‌شویی، امکان نگهداری از کودک، باشگاه، حمام عمومی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ و ویلچر برای افراد ناتوان را نیز برای میهمانان فراهم آورده است.

 

تمام سوئیت‌ها به وسیلۀ الوارهای چوبی در مساحتی به طول یک کیلومتر، به یکدیگر متصل می شوند و اگر از بالا به این معماری نگاه کنید، یک گل پازلی‌شکل ، مانند بُته‌جِقه خواهید دید که بر سطح خلیج فارس منقوش شده است. اندازۀ هر یک از این واحدها به ترتیب، 40 ، 60 و 120 متر است. هتل ترنج کیش، همچنین دارای سوئیت‌های یک‌خوابه، دو خوابۀ سلطنتی و VIP است.

 

کارمندان این هتل، به‌طور شبانه‌روزی پذیرا و پاسخگوی میهمانانشان هستند.

 

برای راحتی و آسایش گردشگران ، از ماشین‌های گلف استفاده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل ، ایجاد 2 جزیرۀ مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی است.

 

مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی‌تردید را برایتان آرزومند است . سفرتان سبز!

 

هتل 5 ستارۀ ترنج کیش، دارای تسهیلات دریایی و توریستی ویژه‌ای برای میهمانان تور لحظه آخری کیش است.

برای اطلاع از مقرون به صرفه ترین نرخ هتل های کیش به پکیج تور ارزان کیش مراجعه کنید!

تور کیش | هتل ترنج کیش

در سفر با تور مشهد از این جاذبه ها دیدن کنید!

جاذبه‌های گردشگری مشهد

این زمین معنوی، وام‌دار انواع جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و طبیعی است. از جاذبه‌های مذهبی این شهر برای مسافران تور مشهد می‌توان به بقعۀ باشکوه و پرشوکت هشتمین زادۀ خاندان عترت و طهارت، فرزندی از نسل امین، وارث منقوش مهر و عطوفت، ثامن‌الحجج و مسجد گوهرشاد، مسجد هفتاد و دو تن، مصلی طرق، آرامگاه پیر پالاندوز، آرامگاه شیخ نخودکی، آرامگاه خواجه ربیع، گنبد خشتی و گنبد سبز اشاره کرد.

از جاذبه‌های تاریخی این شهر برای مسافران تور لحظه آخری مشهد، می‌توان به چهار طاقی بازه هور (از قدیمی‌ترین بناهای موجود در محدودۀ شهر)، آرامگاه نادرشاه، آرامگاه فردوسی، گنبد هارونیه و مدرسۀ عباس‌قلی خان اشاره کرد. جاذبه‌های طبیعی نیز ییلاقات شاندیز، ییلاقات کوهستانی طرقبه، روستای زشک، روستای کنگ، روستای نغندر، روستای ییلاقی جاغرق، تفرجگاه چالیدره، پارک جنگلی وکیل‌آباد، آبشار ارتکند، چشمۀ گیلاس و چشمۀ گراب هستند که خوشامدگوی میهمانان از سراسر دنیا می‌باشند. 

غذاهای مشهد

هر گرشگری از هرجای دنیا، به تجربۀ چشیدن طعم‌های جدید و متفاوت علاقه‌مند است؛ چراکه نوع تغذیه و طرز تهیۀ آن، جزئی از فرهنگ و قدمت آن شهر است. در این پایتخت معنوی می‌توانید خوردن غذاهایی از این قبیل را تجربه و لذتی متفاوت را لمس کنید:

1)دیگچه 2) شیشلیک 3) کوکو شیرین 4) چنگالی مشهد و 5) شلۀ مشهدی 

بهترین زمان سفر به مشهد

سفر، واژه‌ای است که هرکس، تعبیر و جهان‌بینی خود را نسبت به آن دارد. این شهر به دلایل بسیاری، پهنه‌ای است که در تمام سال، مسافران بسیاری را به هوای خاکش، هوایی می‌کند.

هرکس بسته به سرشت احساسی و ذهنیت خود می‌تواند زمان سفرش به این شهر را انتخاب کند. گرمای خشک تابستان و سرمای پرسوز و بارانی مشهد، به هر طبعی در سراسر ایران این فرصت را می‌دهد که با توجه به علاقه‌شان سفر کنند؛ اما بهاران در مشهد، حال و هوایی دیگر دارد! در این فصل، به‌خصوص از تعطیلات عید به آن طرف، سفر به این دیار، رویایی و نفسگیر است! خلوتی شهر، کاهش چشمگیر هزینه‌ها، قیمت مناسب هتل‌ها، هوایی فرح‌بخش و دل‌انگیز و مناظری بدیع و نفسگیر، از محسنات سفر در این فصل به‌شمار می‌آید. 

چرا تور مشهد با مانلی پرواز؟

مانلی پرواز پایتخت، نقشی از اعتماد، با آرزوی داشتن سفری بی ‌تردید برای شما عزیزان، امکان لمس بهترین تجربه از سفر به مشهد را برایتان فراهم آورده و با ارائۀ تور مشهد در بهترین حالت ممکن، با صداقتی متکی بر اعتماد شما، در تلاش برای رسیدن به اعتلای دانش فرهنگی و صنعت گردشگری است.

از دیگر برتری‌ها و شاخصه‌های مانلی پرواز، قیمت تور مشهد است که مناسب‌ترین تورها را در انواع تور اقساطی، تور سازمانی ، تور دانشجویی و ... ، به همراهان همیشگی‌اش ارائه می‌دهد. 

برای اطلاع از بهترین نرخ تورهای مشهد به پکیج تور ارزان مشهد مانلی پرواز مراجعه کنید!

تور مشهد

 

معروف‌ترین غذاهای استانبول

غذاهای استانبول

رستوران‌گردی و کافه‌نشینی، یکی از علایق گردشگران تور استانبول است. در این شهر می‌توانید دوشادوش رستوران‌های لوکس و باشکوه این شهر با منوهای وسوسه‌انگیز، دکه‌های غذای خیابانی با انواع رنگ‌های تحریک‌کننده را نیز برگزینید. در این شهر، غذاهای خیابانی، جاذب طیف گسترده‌ای از اقشار مختلف است و هر ذائقه‌ای را برای تجربه کردن قلقلک می‌دهد. برخی از این غذاهای خیابانی از قرار زیر هستند:

1) سیمیت 2) بالیک اِکمِک 3) لهمجون 4) دوروم 5) تانتونی 6 ) میدیه دولما 7) کوکورچ 8) کومپیر 9) تاووک پیلاو 10) بورک

جاذبه‌های گردشگری استانبول

استانبول به سه قسمت اصلی 1) شبه جزیرۀ تاریخی استانبول قدیمی (امین‌اونو و فاتح)، 2) شمال شاخ طلایی (قلب مناطق تاریخی) و 3) مناطق اسکودر و کادیکوی (شهرهایی مستقل و مناطقی تجاری و مسکونی) تقسیم می‌شود. این شهر، صندوقچۀ پر رمز و رازی از جاذبه‌ها را در خود حبس کرده است. استانبول تاریخی، مادر شهرهای باستانی افسوس، تروا، بورسا و جزیره‌های محیرالعقول و خالق تمدن‌های خاتون، کوه نمرود، چاتال هویوک و تپه‌های چاملیجا بوده و خاستگاه جاذبه‌های شگفت‌آوری چون مسجد توپکاپی، کاخ توپکاپی، کاخ چراغان، کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی، مسجد سلیمانیه، ایاصوفیه، برج دختر، برج گالاتا، موزۀ ایاصوفیه، روملی حصار، سازۀ زیرزمینی باسیلیکا سیسترن، قلعۀ یدیکوله (قلعۀ هفت برج)، جزیرۀ بیوک‌آدا ( پرنسس) و ... می‌باشد که این شهر را به خطه‌ای مسحورکننده و افسونگر مبدل کرده است.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، برای اطلاع از نرخ تور ارزان استانبول با کارشناسان مانلی پرواز تماس بگیرید. 

چرا تور استانبول با مانلی پرواز؟

مانلی پرواز پایتخت، نقشی از اعتماد، با آرزوی داشتن سفری بی ‌تردید برای شما عزیزان، امکان لمس بهترین تجربه از سفر به استانبول را برایتان فراهم آورده و با ارائۀ تور لحظه آخری استانبول در بهترین حالت ممکن، با صداقتی متکی بر اعتماد شما، در تلاش برای رسیدن به اعتلای دانش فرهنگی و صنعت گردشگری است.

تور استانبول