مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

زمان در دبی چگونه می‌گذرد؟


از هر بعدی که نگاه کنیم دبی جز 50 شهری است که قطعا باید قبل از مرگ دید! شهر دبی هر آنچه را که یک مسافر به آن نیاز دارد در خود جای داه است. با تور دبی می‌توان بلندترین ساختمان‌ها، زیباترین ساحل‌ها، آفتابی‌ترین آسمان‌ها، مهیج‌ترین تفریحات و در نهایت بزرگترین مراکز خرید را مشاهده کرد.

دبی با وجود منابع نفتی که دارد و با توجه به پیش‌بینی اتمام این منابع، بیشترین درآمد خود را از طریق مراکز خرید عظیمی که در اختیار دارد، تامین می‌کند. به همین دلیل دبی عنوان گرانقیمت‌ترین شهر خاورمیانه و پایتخت خرید خاورمیانه را یدک می‌کشد. از بیشمار مراکز خرید دبی می‌توان دبی مال، امارات مال و دیره سیتی سنتر را عنوان کرد. علاوه بر این دبی دارای بازارهای سنتی معروفی مانند بازار مرشد، تایف و ده ها بازار دیگر می‌باشد. دبی در همه ماه‌های سال جشنواره‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی را برگزار می‌کند که از مهیج‌ترین جشنواره‌های خرید در دنیا می‌توان به فستیوال خرید دبی که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود اشاره کرد، که در این فستیوال علاوه بر جاذبه های تجاری، نمایشگاه‌های هنری و موسیقی و رقص‌های محلی نیز برگزار می‌شود.

معماری خاص و مدرن دبی یکی دیگر از عواملی است که این شهر را از سایر شهرهای دنیا متمایز می‌کند. همین امر باعث شده است که دبی رتبه نخست نوآوری در معماری اسلامی را در بین جهان عرب به دست آورد. از دیگر دست‌آوردهای معماری دبی می‌توان به برج خلیفه بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر اشاره کرد که به حق دبی را سومین شهر آسمان خراش دنیا تبدیل کرده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.