مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

یک شهر پر زرق و برق در انتظار میزبانی از شماست

یک شهر پر زرق و برق در انتظار میزبانی از شماست!
او در تمام ایام سال میزبان بسیاری از توریست ها و گردشگرانی است که به آن جا سفر میکنند و حسابی خوش میگذرانند. پس چرا معطل هستید؟ شما هم میتوانید از آن دسته گردشگران باشید و تابستان امسال خود را تابستانی طلائی رقم بزنید و همیشه خاطره آن برایتان زنده باشد.
حتما تا الان برایتان سوال پیش آمده که این شهر جذاب و دل انگیز کدام شهر است، که دل همه را قبل از سفر به آن جا، میبرد؟! درست حدس زدید ما برایتان از "دبی" شهری پر رمز و راز صحبت کردیم، شهری که هر کسی در طول عمر خود حداقل 1 بار باید به آنجا برود و جاذبه ها و شگفتی های آن را از نزدیک ببیند و لمس کند.
تفریحات دبی آنقدر زیاد است که همه را شیفته خود میکند اگر قصد دارید با خانواده به تور دبی سفر کنید ما به شما یک تفریح عالی را پیشنهاد میکنیم.
دلفین بی دبی
همانطوری که میدانید دلفین ها حیوانات مهربون و دوست داشتنی هستند و دنیای بسیار جالبی دارند، به هیچ وجه به انسان ها صدمه نمیزنند پس از رفتن پیش آن ها نترسید. بازی با دلفین ها برای هر سنی جذاب است مخصوصا کودکان، بسیار لذت میبرند میتوانید از 9 صبح تا هنگام غروب آفتاب پیش دلفین ها باشید.
اگر شنا بلد نیستید نگران نباشید چون تجهیزاتی در آنجا در نظر گرفته اند که هر کسی میتواند در آنجا شنا کند حتی اگر ابتدایی باشند. 
این تفریح برای کودکان بالای 8 سال در نظر گرفته شده است اما ضروری میباشد که یک فرد بالای 18 سال همراه آن ها باشد و کمک کند. کودکان میتوانند بر روی دلفین ها سوار شوند و باله های آن ها را بگیرند و سرعتی در آب ها شنا کنند.
تفریح رویال سوئیم از دیگر تفریحاتی است که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده و در این قسمت فرد با کمک گرفتن از دو دولفین با سرعتی بالا شنا میکند و حسابی لذت میبرد.
در حین بازی با دلفین های مهربون میتوانید به آن ها غذا بدهید و عکس یادگاری بگیرید. 
به یاد داشته باشید همراه داشتن عینک افتابی و یا کلاه و گله سر و سایر وسایل جانبی به خاطر حفظ سلامت بیشتر دلفین ها ممنوع است . در دلفین بی دبی لباس های مخصوص به افراد داده میشود که این کار به منظور حفظ بهداشت در محیط زندگی دلفین ها میباشد تا به انها اسیبی نرسد .
دلفین فوتو فان: استفاده از این برنامه برای تمام افراد مجاز است و مدت زمان آن 15 دقیقه است. لطفاً توجه داشته باشید ورود به آب ممنوع است و تمام کودکان زیر 12 سال نیز می بایست هزینه کل را پرداخت نمایند.

آیا تا بحال به صورت آنلاین تور دبی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور دبی خود دچار مشکل نشوید.
جهت استفاده از تورهای داخلی و خارجی، تورهای نوروزی، تورهای تابستانی، تورهای لحظه آخری، تورهای چارتری، با آژانس مانلی پرواز که مجری مستقیم تورها میباشد در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید. مانلی با سابقه درخشان خود مفتخر است که بهترین پروازها و سفر ها را در اختیار مسافران خود قرار دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.