مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

هتل‌ های ارزان کیش کدامند؟


هتل‌ های ارزان کیش کدامند؟

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است. که بیشترین گردشگران را دارد. جزیره کیش با امکانات تفریحی و گردشگری در فصل‌های مختلفی پذیرای تعداد بیشماری مسافر است. تور کیش دارای تعداد بشماری هتل است. تمامی هتل‌های کیش دارای بهترین خدمات رفاهی هستند. اما برخی از هتل‌های کیش که برای تور ارزان کیش در نظر گرفته شده هتل‌های لوکس و برخی هتل‌های ارزان جزیره کیش هستند. بیشتر مسافران تور کیش نوروز 97 برای تعطیلات نوروز خود به دنبال هتل‌های ارزان تور کیش هستند که در ادامه به توضیح مختصر از هتل‌های ارزان کیش می‌گردازیم تا بتوانید هتلی با بودجه‌ی خود برای سفر نوروزی انتخاب کنید.

 هتل آفتاب شرق

هتل افتاب شرق، هتلی 3 ستاره در نزدیکی ساحل ومنطقه بومی نشین جزیره کیش است که در سال 1386 افتتاح شد. این هتل دارای امکانات خوبی و با کیفیت است. موقعیت هتل شرق کیش برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار عالی ااست. هتل افتاب شرق از بازار عرب‌ها کمتر از 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. قیمت اتاق دو تخته در هتل آفتاب شرق 250 هزارتومان است. البته قیمت هتل‌ها در زمان و پیک های مسافرتی بسیار متغیر است.

 aftabsharghkish هتل‌ های ارزان کیش کدامند؟

هتل ستاره طلایی

یکی دیگر از هتل‌های ارزان کیش هتل ستاره طلایی است. این هتل از بقیه هتل‌های دیگر جزیره از مرکز شهر فاصله بیشتری دارد. به همین دلیل قیمت این هتل از بقیه هتل‌ها  قیمت کمتری دارد. البته مزیت خوب این است که برای مسافران تور کیش سرویس رایگان به مرکز شهر دارد تا مسافران مشکلی نداشته باشند. هتل ستاره طلایی به پارک آهوان کیش  نزدیک است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.