مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

رسیدن به ترکیه و حمل و نقل درون شهری

رسیدن به ترکیه و حمل و نقل درون شهری 


در سفر به استانبول ابتدا پیشنهاد می شود در ارائه تورهای لحظه آخری دقت زیادی داشته باشید و تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر هواپیمایی خریداری کنید ما این نکته را بارها گفته ایم که در خرید تور ارزان استانبول شما از همه حیث می توانید مجری خوب را شناسایی کنید و در اقتصاد سفر صرفه جویی کنید...

تور ارزان استانبول را از مجری تورهای لوکس و لاکچری استانبول مانلی پرواز بخواهید ما درارائه بهعترین نرخ شما را همراهی می کنیم... و از خدمات تور ارزان استانبول اطمینان خاطر را به شما می دهیم...

 

 رسیدن به ترکیه هوایی

 

پروازهای ایرانی و ترک متعددی در طول هفته به سمت استانبول پرواز مستقیم دارند. طول سفر هوایی بین تهران و استانبول، 3 ساعت است.

حمل و نقل

 


این شهر دو فرودگاه بین المللی به نام های آتاتورک  و سابیها گوکچین دارد. به گزارش برترین ها فرودگاه آتاتورک در داخل شهر و سابیها گوکچین در 20 کیلومتری منطقه آسیایی و 45 کیلومتری بخش اروپایی استانبول قرار دارند.
از فرودگاه آتاتورک، در سمت اروپایی شهر با قطار به زیتین بورنو بروید و از آنجا با تراموا به سلطان احمت (به مقصد مسجد آبی و آیا سوفیا) بروید و سپس به سمت شاخ طلایی بروید. در قسمت آسیایی نیز سوار اتوبوس های هاواش بشوید و به سمت تکسیم بروید که حدود یک ساعت زمان می برد.
این سفر حدود 40 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. برای رفتن به آکسارای می توانید از بیرون فرودگاه، سوار اتوبوس هاواش بشوید که حدود 4 پوند هزینه دارد. هزینه تاکسی در این شهر گران است.

دریایی


اسکله کشتی های کروز در قلب شهر در کاراکوی قرار دارد. از این اسکله می توان در عرض 5 دقیقه پیاده رفتن به ایستگاه قطار برقی رسید که در عرض یک دقیقه شما را به قسمت قدیمی سلطان آحمت می رساند. البته در آنجا تاکسی های زیادی نیز هستند که می توان آنها را کرایه کرد.
قطار
خط راه آهن استانبول شهرهای پاریس و استانبول را از طریق وین به هم وصل می کند.گشت و گذار در شهر
وسایل حمل و نقل عمومی
اگر دوست دارید همه جاهای مختلف شهر را بگردید، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بهترین گزینه است. بهتر است بخش قدیمی سلطان آحمت را پیاده گشت بزنید.
قطارهای برقی این شهر از 6 صبح تا نیمه شب فعال هستند و سلطان آحمت را به گالاتا / بی اغلو و لنگرگاه قایق های موتوری را به کاباتاش وصل می کنند.
با اتوبوس نیز به قسمت های دیدنی شهر همچون موزه کاریه رفت. هزینه اتوبوس نیز همچون هزینه قطار برقی و قطار داخل شهری است.کرایه اتومبیل
مگر در مواقعی که مجبور هستید، کرایه کردن اتومبیل در استانبول دیوانگی است. زیرا خطر تصادف در این شهر بالاست و اصولا جای پارک نیز وجود ندارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.