مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

باغ گیاه شناسی مشهد

در تور ارزان مشهد میتوانید از باغ گیاه شناسی مشهد دیدن فرمایید, تور ارزان مشهد هم از نظر سیاحتی و هم از نظر زیارتی بسیار مورد استفاده میباشد لذا در انتخاب تور ارزان مشهد از آژانس های هواپیمایی دقت لازمه را به عمل آورید و مجریان تور ارزان مشهد گاها هتل های لوکس و لاکچری را در لحظه آخر ارائه مدهند.

باغ گیاهشناسی مشهد در زمینی به مساحت 25 هکتار در سال 1382 در امتداد بلوار فرودگاه احداث شد. که قسمت شرق منطقه ایران و توران و رویشگاههای مرکزی ایران را شامل می گردد. کلکسیون ­های این باغ عبارتند از: باغ میوه های بومی، ایرانی- تورانی، کلکسیون گیاهان دارویی و معطر، نهالستان و گلخانه، باغ رز، مزرعه آموزشی و نمایشی- باغ صخره ای، آربراتوم و سیستماتیک، آسیای میانه و فضای سبز ذخیره. مجموع مساحت مجموعه ها حدودا برابر 13 هکتار می باشد.

http://manliparvaz.com/

 

کار اجرایی باغ گیاه شناسی مشهد با پیگیری های استانی و محلی از سال 1382 آغاز گردید که در فاز اول پس از مکان ­یابی و اجرای برخی از زیر ساخت ها از قبیل معابر اصلی، اجرای بخشی از سیستم آبیاری، اجرای برخی از کلکسیون­ها مصوب شروع گردید. بهره برداری از کلکسیون رز در اردیبهشت ماه 1388 آغاز گردید که به این وسیله رسما به اعضای با­غ­ های گیاه ‌شناسی کشور با جذب سالانه تعداد متنابهی از محققین و دانشجویان و دانش آموزان مرتبط با موضوع باغ پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.