مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

خواستگاری پسر ایرانی از بازیگر زن ترکییه ای

تور ارزان استانبول(خواستگاری پسر ایرانی از بازیگر زن ترکییه ای)

ماجرای سماجت جوان عاشق پیشه ایرانی و خواستگاری او از بازیگر ترکیه ای مدتی است که رسانه های ترکیه ای را به خود مشغول کرده و آنها دائما از درگیری این جوان و بازیگر ترکیه ای می نویسند با خرید تور ارزان استانبول به استانبول سفر کرده و ماجراهای جالب این پسر ایرانی و ارسال هدیه های مختلف به بازیگر نقش نهال در سریال عشق ممنوع باشید 



تور ارزان استانبول



«عیسی – ک» جوان 27 ساله ایرانی الاصل چهره پررنگ و خبرساز چند ماه اخیر رسانه های ترکیه است. او هواداری است که به نوشته رسانه های ترکیه، پا را فراتر از دنیای طرفداری گذاشته و به خواستگاری هنرمند مورد علاقه اش «حازال کایا» بازیگر نقش فریحا در سریال ترکیه ای رفته.

حازال کایا» بازیگر 27 ساله سریال های ترکیه، یکی از ستاره های سینمایی خبرساز این کشور است اما داستانی که در ماه های اخیر بیش از هر چیزی جلب توجه می کند، قضیه خواستگاری یک جوان ایرانی از فریحا و شکایت بازیگر ترک از خواستگار سمجش است.

این ماجرای جنجالی از زمانی فاش شد که فریحا با مراجعه به دادگاه خانواده استانبول از جوانی ایرانی الاصل با نام «عیسی – ک» به اتهام مزاحمت شکایت کرد. فریحا مدعی بود که این مرد جوان چند ماهی است آرامش شخصی اش را سلب کرده و باعث مزاحمتش شده تا جایی که تبدیل به کابوس شبانه اش شده است!

بازیگر ترکیه ای ادامه داد: «بعد از این ماجرا با خودم گفتم که بی توجهی باعث می شود که مرد جوان دنبال زندگی خودش برود اما او دست بردار نبود: «مرد جوان در هدایای ارسالی بعدی اش یادداشت هایی هم ضمیمه هدایاش می کرد و در نوشته هایش خطاب به من از کلماتی چون عشقم، همسرم، خانمم استفاده می کرد. تمام این قضایا تا جایی قابل تحمل بود که او به سراغ خانواده ام نیامده بود اما وقتی او آدرس منزل شخصی ام را پیدا کرد و پدر و خواهرش را چند بار به منزلم فرستاد، دیگر به ستوه آمدم و تصمیم به شکایت گرفتم. آقای قاضی من از مزاحمت های این پسر و خانواده اش واقعا خسته شده ام و از دادگاه می خواهم با صدور حکمی مرا از دست مزاحمت های این جوان و خانواده اش نجات بدهد.

(تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خریداری نمایید)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.