مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

بهترین زمان سفر به کیش

تور ارزان کیش(بهترین زمان سفر به کیش)

چند سال تجربه کاری ما در خصوص کیش به ما این جرات را می دهد که بگوییم تور کیش تخصص ماست. شما می توانید بهترین قیمت های تور کیش و اقامت در کیش را از ما استعلام نمایید و بدون شک سعی ما بر این است که بهترین خدمات را به شما ارائه نموده و خاطرات خوشی را برای شما ثبت نماییم  .


جزیره زیبای کیش با داشتن جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی و دیدنی سالانه میزبان بیش از یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی می باشد.این جزیره یکی از بهترین گزینه های سفرهای داخلی برای کوتاهترین تعطیلات است آب و هوای کیش گرم و شرجی است و از اواخر خرداد تا شهریور‌ماه هوای آن بسیار گرم و مرطوب می شود.تجربه مسافرتها به جزیره زیبای کیش نشان می دهد جزیره زیبای کیش در زمستان هوایی بسیار مطلوب دارد. آنقدر هوا در اواخر بهمن خوب است که حتی می توان تنی به آب زد و در خلیج فارس شنا کرد. با تو جه به تعطیلات تابستانی و دوست داران طبیعت شاید افرادی تمایل به سفر به این جزیره زیبا را داشته باشند اما در این فصل هوا خیلی گرم میشود و نمیتوان لذت زیادی از سفر برد لازم به ذکر است که در این فصل قیمت هتل های کیش,بلیط هواپیما,تور کیش و اجناس به شدت ارزانتر از دیگر فصل های سال است و میتوانید از تخفیف های فوق العاده برخوردار شوید.همچنین فصل پاییز نیز با هوایی معتدل و دریایی آرام یکی از بهترین فصل های جزیره کیش است.

اما در مورد خود کیش نیز چند جمله مینویسیم که خالی از لطف نیست در باره ساحل زیبای نقره ای این جزیره  آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آب هایی نیلگون، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. یکی از شگفتی های جزیره مرجانی کیش، سواحل آن است، سواحلی نقره فام.اما از کشتی یونانی در جزیره کیش میتوان چنین نوشت ،کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است. این کشتی در 4 مرداد 1345 در نزدیکی روستای «باغو» به گِل نشست. این کشتی در سال 1322 توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شد. وزن کشتی در هنگام ساخت 7061 تن و طول آن 136 متر بوده است. این کشتی بین مالکان انگلیسی و ایرانی مختلفی دست به دست شده بود و آخرین مالک آن یک یونانی بود.

شهر زیرزمینی کاریز جزیره کیش در خلیج فارس تاریخ دیرینه از معماری ها ی سنتی را در خود جای داده است. حتی گاهی این جزیره زیبا را شبیه به میامی معرفی کرده اند . زیرا دارای سواحل مجلل و مرکز خرید ها ی زیبای است.
اگر از تور ارزان کیش مانلی پرواز استفاده کنید خدماتی متفاوت خواهید دید
در جزیره کیش قناتهای که از قدمت 2500 ساله بر خوردار است توانسته زیبای منحصر به فردی به شهر کیش بدهد. امروزه مجموعه قنات کیش را به یک شهر زیر زمینی بسیار زیبا تبدیل کرده اند که آن را کاریز کیش معرفی می کنند.در این شهر زیر زمینی غرفهای صنایع دستی ایران و جهان - رستورانهای سنتی و جدید -موزه سالن آمفی تئاتر - سالن کنفراس -کالری های هنری تقسیم و قابل بهره برداری خواهد بود . شهر کاریز در عمق 16 متری زیر زمین قرار دارد.سقف آن هشت متر ارتفاع و بیشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هایی است که با نظر کارشناسی 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسایی و دارای شناسنامه رسمی است


تور ارزان کیش را از مراکز معتبر خریداری نمایید

تور ارزان کیش|تور ارزان مشهد|تور ارزان دبی|تور ارزان استانبول|

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.