مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

معجزه باغ دبی

تور ارزان دبی(معجزه باغ دبی)

شما تا بحال فکر کرده اید که بزرگترین باغ گل جهان کجاست؟باغه گلی که هزاران گونه های نایاب گل در آن است و آیا میدانید که باغ پروانه که بزرگترین ونایاب ترین پروانه ها درآن است کجاست تیم خبرگردی مانلی پرواز اینبار برای شما از بهترین مکان گردشگری دبی مینویسد مکانی که فقط و فقط شما در دبی میتوانید آن را ببنید مسافران تور ارزان دبی ما شما را به مکانی دعوت میکنیم که روحتان در آن تازه شود و شما بهشت را کاملا در آنجا لمس خواهید کرد


گردش در طبیعت نیرویی دارد که روح و روان شما را آرام می کند ، تصمیم با شماست که کجا بروید اما بعضی مکان ها در دنیا نظیر ندارند امروزتیم خبری مانلی  به یکی از همین اماکن بی نظیر می رود. سفری در دنیای رنگارنگ گل ها ، تجربه ی دویدن در باغ های گل و دیدن پروانه های زیبا ؛ این تکه از زمین مانند بهشت است. دبی جایی است که بزرگ ترین باغ گل جهان در آن است . این باغ با افکار شما معجزه می کند انگار تمام افکار خسته کننده و منفی از شما دور می شود ، عطر پیچیده در باغ از این مطلب هم استشمام می شود.

اینجا رنگارنگ ترین نقطه دنیاست …

باغی پر از گل ، رنگ و عطر گیاهان خوشبو ، شاید برای لحظه ای گمان کنی که در یک مکان استوایی خوش آب و هوا و سرسبز هستیم ! اما باور کنید اینجا وسط کویر است…

در دبی هستیم ، شهر  صحراها. در این دل کویر و زیر این آفتاب سوزان ، باغی پر از گل منتظر تو است تا خنکی و زیبایی اش را به تو هدیه کند.

خود را به دست زیبایی ها بسپارید و همراه با ما قدم زدن میان گل ها را آغاز کنید از زیر گذرهایی که آکنده از گل است عبور می کنید ،  و برای چند لحظه به هیچ چیز جز عطر گلها نیندیشید چرا ک شاید دیگر چنین حسی را تجربه کنید ، چرا که امروز در بزرگترین باغ گل دنیا هستیم ؛ اینجا رنگارنگ ترین نقطه دنیاست

باغ معجزه دبی در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است که موجب شگفتی مسافران  تور ارزان دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد.


باغ معجزه دبی Miracle Garden Dubai در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است که موجب شگفتی گردشگران دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد. با گل روی زمین و حلقه های قوسی و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 میلیون گل دارد.این باغ در حال حاضر نامزد برای ثبت رکورد گینس بخاطر طولانی ترین دیوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبیعی در باغ معجزه وجود دارد.

هر منطقه دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی خاص هر گردشگاه است، که قوسی شکل است و مسیر با مینی چتر سایه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم های گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضای باز، سرویس بهداشتی، وضو خانه و نمازخانه همگی از امکانات این باغ هستند.

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.