مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

بلندترین هتل جهان

تور ارزان دبی(بلندترین هتل جهان)

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دوبی بلندترین هتل با ارتفاع 355?35 متر که در ایالات متحد عربی قرار گرفته ارتفاع این هتل از زمین تا نوک دکل ارتفاع را اندازه گرفته اند. برج حیرت انگیز ماریوت مارکز با ارتفاع 1164 فوت (حدود 355 ارتفاع) در دبی رسما به عنوان بلندترین هتل جهان افتتاح اغاز به کار کرد.این هتل دارای دو برج شبیه به درخت خرما است.که نماد فرهنگ عرب را تشکیل میدهد و شما مسافران عزیز میتوانید با خرید تور ارزان دبی از بلندترین هتل جهان در دبی دیدن کنید.



مدیریت هتل گفته است که هتل جدید یکی از راحت ترین و شیکترین هتلها نه تنها در خاور میانه بلکه در جهان است.این هتل زیبا  در رکوردهای جهانی گینس نیز به ثبت رسید. افتتاح آن در 26 فوریه سال 2013 بوده است.این هتل در دو فاز افتتاح شد. فاز اول این هتل که در ماه اکتبر 2012 افتتاح شد 804 اتاق در اختیار مشتریان قرار داد. 

 این هتل متعلق به گروه بین المللی هتل های زنجیره ای ماریوت می باشد.این هتل برای بازرگانان طراحی شده است.با خرید تور ارزان دبی شما هم یکی از این بازدید کننده ها باشید در این هتل حدود 14 رستوران به ظرفیت 3000 نفر وجود دارد و برای سالن لوکس حمام معدنی هتل 3 تن نمک دریایی از دریای مرده آورده شده است . اتاقهای کنفرانس و جلسه برای این هتل در نظر گرفته شده است همچنین انواع باشگاه های ورزشیبا تمام امکانات ورزشی نیز وجود داردحتی خورده فروشی در این مجموعه به چشم میخورد تعداد اتاقهای استاندارد آن 1364و همچنین 240 سوئیت و 4 سویت ریاست جمهوری کاملا تخصصی وجود دارد. در 4 طبقه این هتل لابی های زیبایی وجود دارد.یک استخر بسیار بزرگ مابین طبقه 6 و 7 قرار گرفته است.پیش از این دبی شاهد افتتاح بلندترین برج جهان به نام برج خلیفه در این منطقه بود که 163 طبقه قابل استفاده و 828 متر ارتفاع داشت.این هتل در مالکیت شرکت هواپیمایی امارات خواهد بود. معماری این هتل توسط معماری آشوک طراحی شده است.

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.