مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

سرزمین لگو ها در دبی

تور ارزان دبی(سرزمین لگوها)

همان طور که میدانید لگولند یک شهربازی معروف است که در بسیاری از کشورهای اروپایی شعبه دارد و این بار هم دبی از این برند استفاده کرده و از  لگو به عنوان یک تم استفاده کرده و یک شهربازی بسیار بی نظیر افتتاح کرده است تیم خبر گردی مانلی این بار با گذاشتن تور ارزان دبی شما مسافران محترم را دعوت به این شهربازی بی نظیر میکند

درست در 6 ماه می سال 2008 بود که پروژه ی سرزمین لگو ها در دبی شروع شد. و اکنون در اکتبر سال جاری میلادی، این پروژه عظیم با صرف بیش از 912 میلیون درهم در سرزمینی به مساحتی بالغ بر 278000 متر مربع به سرانجام خود رسیده و درهای خود را به روی علاقه مندان به این امر گشوده است. این تم پارک که دارای تفریحات متنوعی از قبیل سرسره های آبی و ... می باشد، برنامه ریزی خود را برای جذب گردشگران و خانواده هایی که فرزندان 2 تا 12 سال دارند، انجام داده است. 

لگوها قطعات کوچکی هستند با رنگ های زیبا که می‌توان بوسیله آن انواع مجسمه‌ها و اجسام و اشیاء را پدید آورد. این قطعات در ابتدا از چوب تهیه می‌شدند اما با گذشت زمان به قطعات پلاستیکی با دوام حداقل 120 سال تبدیل شدند.




سرزمین لگو (یا لگو لند) مکان‌های وسیعی هستند که تماماً از قطعات لگو ساخته شده اند. این پارک‌های زیبا توسط شرکت مرلین اینترتینمنت ساخته شده اند. اولین پارک لگو که در دانمارک (مادر لگو) ساخته شده، قدمتی 50 ساله دارد. هم اکنون پنج پارک لگوی بسیار دیدنی در نقاط مختلف جهان یعنی در کارلزبد ایالت کالیفرنیا در آمریکا، ویندزور انگلیس، گانزبورگ آلمان، بیلاند دانمارک و وینتر هون ایالت فلوریدا در آمریکا وجود دارند که همه روزه مقصد بسیاری از دوستداران این اسباب بازی های فکر هستند.

علاوه بر پارک‌های لگو، 4 مرکز خلاقیت لگو لند هم در آمریکا، آلمان و انگلستان وجود دارد. 34 کشور جهان دارای نمایندگی رسمی فروش لگو هستند. اولین لگو لند آسیایی در مالزی و در منطقه تجاری اسکندر، واقع در جنوب مالزی ایجاد شد، که با استقبال بی‌نظیر آسیایی ها از این برند مواجه شده است. این سرزمین در 330 کیلومتری کوالالامپور و در نزدیکی مرز سنگاپور قرار گرفته و باعث شده علاقه‌مندان به این مجموعه در مسیر سفر خود به سنگاپور، تجربه بی‌نظیر سفر به این سرزمین شگفت انگیز را در خاطرات خود ثبت کنند. نزدیکی این مرکز تفریحی به سنگاپور باعث استقبال بسیاری از سنگاپوری‌ها از این مکان و رونق هرچه بیشتر آن شده است. 

این پارک وسیع 75 هکتاری، دارای 40 نوع وسیله تفریحی برای بازدیدکنندگان است. هر شخصی که وارد این سرزمین می‌شود می‌تواند با بهره گیری از خلاقیت خود به طراحی هرآنچه که در ذهن خود دارد بپردازد. اگرچه کودکان از سنین پایین با این لگوهای پلاستیکی بزرگ شده‌اند، اما تنوع موجود در لگو‌های این سرزمین و فضای جذاب حاکم بر آن باعث شکوفایی هرچه بیشتر استعداد و خلاقیت کودکان و چه بسا بزرگسالان شده است.

در این سرزمین وسیع 7 منطقه مجزا برای استفاده گرو‌های سنی مختلف وجود دارد. البته بخش‌هایی نیز وجود دارند که تمام اعضای یک خانواده می‌توانند در آن اوقات خوشی را سپری کنند مانند مرکز تجربه لگو، پارک آبی هیجان‌انگیز یا برنامه‌های نمایشی جذاب با خرید تور ارزان دبی شما نیز لحظاتی زیبا و خوشی را سپری کنید.

شرکت لگو ادعا می‌کند که از زمان تأسیس خود تا کنون در حدود 400 میلیارد قطعه آجر پلاستیکی فروخته است. که این رقم نشان دهنده محبوبیت این اسباب بازی در بین کودکان جهان نیز می باشد. بی‌دلیل نیست که برای این برند مشهور فیلم‌های زیادی ساخته شده و آهنگ‌هایی برایش سروده شده و مجلات معتبری به معرفی آخرین محصولات و طرح‌های تجاری آن می‌پردازند.

جالب است بدانید در این مجموعه بسیار بزرگ 15هزار مدل که توسط لگو ساخته شده اند، وجود دارد که در مجموع بیش از 50 میلیون قطعه لگو برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. تراکم بالای لگو‌های بکار رفته باعث طبیعی شدن هرچه بیشتر این سازه‌ها شده است. عظیم‌ترین بنای لگویی این مجموعه که بزرگترین محصول تجاری شرکت دانمارکی لگو نیز محسوب می‌شود، بنای تاج محل است که در ساخت آن 5992 قطعه بکار رفته است. سازه‌های دیگری از موجودات و جانداران موجود در طبیعت مانند انسان، درخت، حیوانات و مناظر طبیعی گرفته تا تکنولوژی های ساخت بشر همچون قطار، هواپیما و شاتل فضایی در این مجموعه به چشم می‌خورند.

تور ارزان دبی را از مراکز  معتبر خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.