مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

زعبیل دبی

تور ارزان دبی (زعبیل)

 
اگر به دنبال مکانی سرسبز در قلب دبی هستید و برای شما بسیار جالب است که چگونه در سرزمینی که سراسر بیابان است این همه سرسبزی موجود است حتما به این پارک در دبی با داشتن تور ارزان دبی سفر کنید


پارک زعبیل با دارا بودن انبوهی از درختان سرسبز در قلب مرکز دبی برای نواحی کرامه، بردبی، سطوه و مرکز خرید خدمات ارائه می‌کند.
همچنین اولیه پارک خاورمیانه با پارک فناوری بوده و دارای سه منطقه است: انرژی جای‌گزین، ارتباطات و فناوری می‌باشد.


یک منطقه‌ی سرسبز 51 هکتاری صرف قسمت تفریحاتی، یک جاده‌ی پیاده‌روی، زمین کوچک کریکت، یک زمین فوتبال، دریاچه‌ی قایق‌سواری و یک آمفی‌تئاتر شده است. چند رستوران و کافی‌شاپ برای استراحت و غذا خوردن وجود دارد که مسافران عزیز تور ارزان دبی به همهی این امکانات دسترسی خواهند داشت.

تور ارزان دبی
جدیدترین جاذبه Stargate است که شبیه یک سفینه‌ی فضایی به عنوان مرکز تفریحی آموزشی خانواده‌ها و مکانی برای یادگیری، خرید، غذاخوری و ورزش ساخته شده است.


این پارک از 8 صبح تا 23 از پنج‌شنبه تا چهارشنبه و 30: 23 از پنج‌شنبه تا شنبه باز است. در تعطیلات عمومی پارک تا نیمه شب باز می‌باشد. دوشنبه‌ها ویژه‌ی بانوان است. هزینه ورودی 5 درهم (برای کودکان زیر 2 سال رایگان) می‌باشد. افراد معلول می‌توانند دسترسی رایگان به پارک داشته باشند.


تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.