مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

فرمول روسی یکی از سریع ترین ترن هوایی های جهان

(تور ارزان دبی )فرمول روسی یکی از سریع ترین ترن هوایی های جهان

همان طور که میدانید فرمول روسی یکی از سریعترین و هیجان انگیز ترین ترن هوایی جهان است  که در فراری ورد بزرگترین شهربازی سرپوشیده در سراسر دنیا است که مساحت آن 200000 متر مربع می باشد شما مسافران تور ارزان دبی لذت سوار شدن بر این ترن را از دست ندهید

در جزیره یاس شهر ابوظبی بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده در جهان، با داشتن سریع‌ترین ترن هوایی جهان با نام فرمولا روسّا شهربازی دنیای فراری است که علاوه بر ترن‌های هوایی جاذبه‌های گردشگری زیادی نظیر رانندگی با قهرمان‌ها، سینما مارانلو، گالری فراری، ساخته‌شده در مارانلو، جادوی سرعت و پرواز در آسمان ایتالیا را داراست.

ته جالب دیگر در مورد فراری ورد آن است که بزرگترین آرم شرکت فراری که تا کنون در جهان دید ه شده روی سقف فراری ورد قرار گرفته و ابعاد آن 65 در 48.5 متر می باشد .

از جمله امکانات شهربازی فراری ورد علاوه بر شهر بازی ، چند موزه فراری ، شبیه ساز های رانندگی با ماشین های ساخت شرکت فراری و فروشگاه وسایلی با برند فراری است .


هزینه ورود به فراری ورد

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هزینه ورود به این شهربازی را بر اساس قد افراد می سنجند ! هزینه ورود به فراری ورد در سال 2014 میلادی به شرح زیر است :

افراد با قد بالای 120 سانتی متر ، 240 درهم

افراد با قدی کوتاه تر از 120 سانتی متر 190 درهم

کودکان کمتر از 3 سال ، رایگان

این شهربازی عظیم که از سال 2010 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده ، توجه گردشگران بسیاری از کشورهای گوناگون را به سوی خود جلب می نماید .

شهر بازی فراریورد در منطقه ابوظبی ، در جزیه یاس بنا شده است .

اگر شما نیز طرفدار هیجان هستید و شهربازی های معمولی دیگر نمی توانند شما را به وجد آورند ، تفریح در شهر بازی فراری ورد را از دست ندهید .

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.