مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

بالیوود

تور ارزان دبی(بالیوود)

اگر به دنبال هیجانی شگفت انگیز در دبی میگردید تیم خبر گردی مانلی شهربازی را به شما مسافران  تور ارزان دبی معرفی میکند که این هیجان را در هیچ کجای دنیا تجربه نخواهید کرد دبی در حال ساخت یک پارک تفریحی پرهزینه با موضوع سینمای بالیوود است تا به این ترتیب تعداد گردشگرانی را که به این شهر سفر می کنند را هر چه بیشتر افزایش دهد 

دبی که تا به همین امروز مملوء است از مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی و دیدنی های چشم نواز ، حال می خواهد تا یک سرگرمی و جاذبه دیگر به کلکسیون خود اضافه کند و این بار قرار است تا گردشگرانش را به دنیای سینما و بالیوود ببرد تا به این ترتیب میزان گردشگران خارجی که به این شیخ نشین سفر می کنند افزایش یابد .

در دبی یک پارک با موضوع بالیوود در قالب کاخ های سلطنتی هند در حال ساخت است و قرار است تا به بزرگترین پارک موضوع یکپارچه در منطقه تبدیل شود .


مساحت این پارک چیزی در حدود 203 میلیون متر مربع است و در دل خود سه پارک موضوعی و یک پارک آبی خواهد داشت .

این پارک در نزدیکی شلوغ‌ترین بندر منطقه و همچنین در نزدیکی محل احداث دومین فرودگاه دبی به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان در حال ساخت است.

 «توماس جلوم»، مدیر کل پارک موضوعی بالیوود در دبی درباره ی این پروژه می گوید :

هدف ما جذب گردشگران از طیف وسیعی از کشور‌هاست ، البته عمده گردشگران از هند و همچنین عاشقان بالیوود خواهند بود. در حال حاضر 14 هزار کارگر به صورت 24 ساعته در این پارک موضوعی مشغول کارند تا این پروژه برای افتتاح در ماه اکتبر آماده شود.

جالب است تا در مورد آمار بازدید از دبی در سال 2015 بدانید ؛ این عدد در این سال به 14?2 میلیون نفر رسید درحالی که قرار است تا سال 2020 میلادی ، همزمان با میزبانی دبی از نمایشگاه‌های جهانی اکسپو ، به 20 میلیون نفر رسد .

با وجود آن که شاید منطقه خیلی برای گردشران جذاب و دیدنی نباشد ، اما در طول این سال ها دبی هزینه های زیادی برای معرفی خود به عنوان یک مقصد امن و جذاب توریستی صرف کرده است و گویا در این زمینه موفق هم بوده و توانسته با وجود تمام نا آرامی های موجود در منطقه یک قطب گردشگری باشد .

هتل های دبی هم از رونق گردشگری بی نصیب نبوده اند و در سه ماهه ابتدایی سال جاری اشتغالی 85 درصدی را تجربه کردند ؛ در مورد هزینه های اقامت در هتل های دبی هم بد نیست بدانید که متوسط هزینه هر اتاق برای هر شب 142 دلار است.

در سالی که گذشت ، 3?3 میلیون نفر از گردشگران دبی ، افرادی بودند که از کشورهای منطقه به دبی سفر کردند و تنها 1?54 میلیون عربستانی به دبی رفتند .

این آمار در حالی است که تعداد گردشگران هندی با رشد خوب 26 درصدی به 1?6 میلیون نفر رسید.

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر  خریداری کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.