مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

کلاریون شیشلی

تور ارزان استانبول(کلاریون شیشلی)

اگر به دنبال هتلی مناسب با امکانات عالی هستید و  برای شما مهم است که دسترسی به مکان های دیگر استانبول راحت باشد این هتل همان است که شما به دنبال آن هستید همیشه از  بهترین ها لذت ببرید با انتخاب تور ارزان استانبول.

اگر قصد رزرو یکی از هتل های شیک استانبول را دارید و بیش از هرچیزی مایلید که بجای اتاق ، در یک سوئیت مدرن ، اقامت کنید ، هتل کلاریون را به شما پیشنهاد میکنم . هتل کلاریون در محله ی شیشلی استانبول قرار دارد و با 4 دقیقه پیاده روی به نزدیک ترین ایستگاه مترو استانبول دسترسی خواهید داشت . این هتل در فاصله کوتاهی (120 متری) از معروف ترین مرکز خرید استانبول یعنی مرکز خرید جواهر قرار دارد . برج ترامپ نیز از هتل 2 کیلومتر فاصله دارد و مراکز خرید کانیون و آک مرکز تنها 4 کیلومتر از هتل کلاریون فاصله دارند 


اتاقهای هتل کلاریون شیشلی استانبول دارای مدرن ترین امکانات روز دنیا هسند و به زیباترین شکل ممکن ، آراسته شده اند . این هتل دارای 134 اتاق وسوئیت می باشد . همگی این 134 اتاق دارای تهویه مطبوع ،تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت و گاو صندوق هستند . همچنین امکانات لازم برای تهیه قهوه را خواهید داشت . اتاق ها مجهز به وان حمام یا دوش ، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان میباشد و در سوئیت ها نیز آشپزخانه مدرنی در اختیارتان خواهد بود . در اتاقها نیز به اینترینت وای فای دسترسی خواهید داشت .

خدمات و امکانات هتل کلاریون شیشلی استانبول شامل خدمات ویژه ی معلولین ، دستگاه خودپرداز ، پارکینگ ، انبار و امکانات برگزاری جلسات ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم ، باغ ، سونا و ماساژ ، سالن بدنسازی رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، فروشگاه ، محل کشیدن سیگار ، کافی نت ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها و پارکینگ اتومبیل می باشد که در عکسهای هتل کلاریون شیشلی استانبول میتوانید بیشتر ببینید . این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می شود .

تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.