مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

عجیب ترین سرزمین دبی

تور ارزان دبی(عجیب ترین سرزمین دبی)

تیم خبر گردی مانلی از مکانی  برای شما مسافران تور ارزان دبیگزارش تهیه کرده که از قلم خیلی از گردشگران جا مانده دبی از نظر گردشگری مکان های متفاوت زیادی دارد و دیدن و رفتن به این مکان هم یکی از توصیه های ما به شما عزیزان است چرا که این مجموعه برای تمامی سنین لذت بخش است

زمانی که از پل قرهود در نزدیکی پارک کنار خور عبور می کنید، متوجه سقف هایی رنگارنگ و درخشان خواهید شد. اینجا سرزمین عجایب است. یکی از منحصر بفردترین پارک های سرگرمی در منطقه خاورمیانه. این پارک از سه بخش تشکیل گردیده است: خیابان اصلی، پارک سرگرمی ها و پارک آبی (SplashLand) که در هر بخش سرزمین عجایب دبی سرگرمی ها و تفریحات مختلفی ارائه می گردد. تعداد بسیار زیادی از دستگاه ها و ماشین ها و وسایل بازی (چه در داخل سالن و چه در فضای باز) تمامی سنین را به هیجان وا می دارد. همه چیز برای تفریح و هیجان مهیاست. از پرتاب شدن توسط یک شاتل با سرعت 130 کیلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متری در عرض 2.5 ثانیه گرفته تا یک شترسواری آرام و در کنار اینها می توانید از سایر امکانات این پارک مانند استخرها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و نوشیدنی و غیره استفاده نمایید.

سرزمین عجایب فقط در قصه ها و کارتون های بچگی مان نیست بلکه در دبی هم می توانید تکه ای از این سرزمین را هم مشاهده کنید. اگر دوست  دارید یک پرتاب امن 130 کیلومتری را تجربه کنید می توانید به شاتل این بخش سری بزنید. با این شاتل در طول 2 و نیم ثانیه، ارتفاع 64 متری را طی می کنید. علاوه بر این برای کسانی هم که دوست دارند شتر سواری کنند امکان استفاده از شتر ها وجود دارد تا سوار شوند و در محوطه پارک قدم بزنند.

اگر به هر بخش سر بزنید متوجه می شوید که در هر بخش می توانید تفریحات منحصر به فردی داشته باشید. انواع و اقسام ابزارها، دستگاه ها، ماشین بازی و… چه در قسمت باز و چه در قسمت سالن، همه و همه شما را شگفت زده خواهد کرد و اوقات خوبی برایتان فراهم خواهد کرد. میدان عبدالناصر در دبی هم به اندازه ی کافی دیدنی است که توصیه می کنیم حتما آن را تجربه کنید.

خوبی این سرزمین این است که محدودیت سنی ندارد و شما می توانید در هر سن و سالی، در این مکان حضور پیدا کنید و به طور خانوادگی تفریح کنید.

در ادامه امکانات تفریحی می توانید از پارک آبی و امکانات ورزش های آبی نظیر سرسره ها و استخر ها استفاده کنید و حسابی بدن خود را تقویت کنید. از طرفی هم برای کسانی که هنوز خریدشان را نکرده اند، می توانند از فروشگاه های این مکان هر چه می خواهند خرید کنند اما باید مراقب قیمت های نجومی برخی فروشگاه های این جا بود.

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.