مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

رستوران فود کرت در مرکز خرید دامون

تور ارزان کیش (رستوران فود کرت در مرکز خرید دامون)

یکی از مراکز خرید کیش مرکز خرید دامون میباشد که بسیار متفاوت و خاص میباشد و برند های معروف در این مرکز خرید نمایندگی دارند و علاوه بر طراحی داخلی زیبای آن یکی از برند های معروف فست فود که فود کرت میباشد در این مرکز خرید است که در محیطی دلپذیر و چشم اندازی زیبا میباشد 

در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را برای شما مسافران تور ارزان کیش فراهم نموده است.

مراکز خرید مجهز در کیش است که در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم مینمایند. در کنار فروشگاه ها، سوپر مارکت 24 ساعته، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، کافی شاپ و رستوران و زمین پاتیناژ مرکز خرید، لحظات بی نظیری را برای گردشگران بوجود می آورد.

در مرکز خرید دامون در کیش که یکی از مراکز تجاری کیش محسوب میشود انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد. به دلیل داستن فود کورت در طبقه فوقانی آن و مجاورت با ساحل دامون جذابیت خاصی برای گردشگران و شهروندان کیش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو دربازار و مرکز خرید دامون کیشو آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز افزوده است.

محیط داخلی و خارجی مجتمع دامون کیش، از بهترین متریال و با شیک ترین و مدرن ترین طراحی ساخته شده است. نماسازی و نورپردازی ویژه بر روی بنا، آن را شاخص و منحصر به فرد کرده است. این مجموعه فاصله ی زیادی تا سایر مراکز خرید و اماکن سیاحتی دارد اما به دلیل بنای مجلل، فروشگاه های برند و خاص، طراحی داخلی فوق العاده و وجود فودکورت تراس دار و مجاورت با ساحل دامون، این فاصله احساس نمی شود.

ساعت کار مرکز خرید دامون کیش از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است

تور ارزان کیش را از مراکز معتبر خریداری کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.