مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

ساندویچ سوخاری در دبی

تور ارزان دبی(ساندویچ سوخاری در دبی)

برای تست کردن یک ساندویچ لذیذ و بسیار خوشمزه که شما در هیچ کجای دنیا آن را تست نکرده اید و به طور کامل میتوانیید درست کردن آن را ببینید و هر طور که میله شماست برایتان درست میشود با تور ارزان دبی خوردن این ساندویچ بی نظیر را از دست ندهید و در ادامه با فست فودهای بی نظیر دیگر در دبی به همراه قیمت آنها آشنا شوید

ساندویچ، مرغ سوخاری، پیتزا و همبرگر در دوبی بهشت طرفداران فست فود است. برای خوردن ساندویچ های خوشمزه با مخلفات هیجان انگیز، سراغ «ساب وی» Sub Way بروید. ساب وی مانند دیگر فست فودهای دوبی، در همه جا پیدا می شود. در ساب وی ابتدا نوع نان (ایتالیایی، کامل، عسلی، پارمزان، کنجدی) و سپس اندازه نان تان را انتخاب می کنید که 15 سانتی متر و 6 اینچ دارد و سی سانت. 

بعد هم مواد داخل ساندویچ را انتخاب می کنید که شامل انواع رست بیف (Rest Beef)، بوقلمون داودی (Smoked Turkey)، مرغ 3 (Owen Roasted Chicken) این جور چیزهاست. بعد هم نوبت به کاهو، گوجه، خیار، ترشی و غیره. در انتها هم اگر دوست داشتید می توانید کنارش سیب زمینی سرخ شده و نوشیدنی خنک بگیرید. همه این مجموعه را اگر در سایز کوچ سفارش دهید، حدود 19 هزار تومان و اگر در سایز بزرگ سفارش دهید، حدود 33 هزار تومان می شود.

از ساب وی که بگذریم، سه فست فود دیگر هم ارزش امتحان دارد؛ برای مرغ کنتاکی اگر سراغ «کی اف سی» می روید و طرفدارش هستید، یک بار هم به خاطر ما «مری براون» (Mary Brown) را امتحان کنید که مرغ ها و ساندویچ های مرغش حرف ندارد. یک سس سیر خیلی معروف هم دارد که در کنار مرغ سرو می کند. «کی اف سی» هم چندین و چند جور مرغ کنتاکی دارد؛ از یک تکه و دو تکه گرفته تا یک سطل مرغ سوخاری. البته کی اف سی انواع برگر مرغ و ساندویچ های فیله ای مرغ هم دارد. 

برای اشتهاآور و پیش غذا هم می توانید سیب زمینی، پیاز حلقه ای (Onion Ring)، پاپ کورن مرغ (Chicken PooCorn) را امتحان کنید. در دوبی، برای پیتزا سراغ لاپاپاجونز (John S) بروید که انصافا پیتزاهای خوشمزه ای دارد. پیتزای گوشت کلاسیک (All the Meats) و پیتزای سوپرپاپاز (Super Papas) را به همراه رول پنیر (Cheese tid S) و سیب زمینی تنوری (Potato Wedge) سفارش دهید. البته پیتزاهای هایی و ایتالیایی اش هم خوشمزه است. 

پیتزاهای بزرگ تر بخر و پول کمتر بپردازد. هزینه برای دو نفر حدود 66 هزار تومان و برای یک نفر حدود 38هزار تومان است، اما فست فود آخری، یک همبرگرفروشی خاصی است که در دوبی همبرگرهای فوق العاده ای دارد. این همبرگرفروشی آمریکایی، «جانی راکت» (Johny Rooket) است. 

جانی راکت یک رستوران 60 ساله آمریکایی است که متخصص همبرگر و غذاهای گوشتی است. پس به نوعی جهنم گیاه خواران است. همبرگرهای کلاسیک و جدید هم دارد. البته برای بار اول، همبرگر اصلی (The original) سفارش بدهید یا اگر متنوع دوست دارید The TT10 سفارش دهید. اگر هم یک نفس می خواهید وسط کارزار سفارش دهید، یک دوبل برگر خفن را که می توانید پنیر هم به آن اضافه کنید، سفارش دید.

در کنارش هم حتما پنیر سوخاری (Cheese) و سیب زمینی سرخ شده سفارش دهید. سیب زمینی شیرین، یک نوع سیب زمینی انگلیسی است که مزه شیرین دارد و سرخ شده اش فوق العاده خوشمزه است. جانی راکت در خیلی از جاهای توریستی سطح بالا شعبه دارد؛ مثل دوبی مارینا، مرکز خرید امارات و خیابان جمیرا هزینه غذا در این رستوران برای دو نفر 140 هزار تومان است.

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.