مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

جزیره لوفتون ،بهشتی که هم گرم است و هم سرد

باید پذیرفت که شگفتی‌های این جهان بی‌پایان است. در هر گوشه‌ی آن، مناظری زیبا و نفسگیر، همچون تابلوهای نقاشی باشکوه، گسترده شده‌اند. این مناظر در انحصار هیچ کشور یا منطقه‌ی خاصی نیست. طبیعت قلم جادویی خود را به دست گرفته و به هر گوشه‌ی این کره‌ی خاکی، نقشی باشکوه بخشیده است. این بار به سراغ جزیره لوفتون درنروژ خواهیم رفت، کشوری که چشم‌اندازش با زلال آبی دریا، اقتدار کوهستان و مناظر سرسبز در هم گره خورده است

نروژ کشوری در شمال اسکاندیناوی است که از سوی سازمان ملل، عنوان بهترین و بالاترین استانداردهای زندگی در دنیا را به خود اختصاص داده است.نروژ، کشوری است که در آن میزان تحصیلات، درآمد ماهانه، امید به زندگی، بهداشت و تغذیه منطبق بر استانداردهای سازمان ملل می‌باشد و این استانداردها کاملا رعایت شده است. امید به زندگی در بین مردم این کشور تا 79 سال هم افزایش یافته است و موجب شده مردم آینده روشنی را برای خود تصور کنند. پایتخت این کشور اسلو می‌باشد و طبق استانداردهای متعارف زندگی در رده اول می‌باشد.
جزایر ‏لوفوتن‏ نروژ یکی از جاذبه های طبیعی و زیبای نروژ هستند که بسیاری برای تماشای شفق قطبی به این منطقه می روند. ‏مجمع‌الجزایر لوفوتن دارای مناظر متمایز با کوه‌ها و قله‌ها، دریای بیکران و خلیج، سواحل دست‌نخورده و بکر است.‏ این مجمع ‏الجزایر بالای دایره قطبی قرار دارد و آب و هوایی همانند گرینلند و آلاسکا دارد. دمای این منطقه معمولا 23 درجه سانتیگراد ‏است و بیشتر مواقع سرد است ، هر چند هیچ زمان خاصی برای رفتن به این مجمع الجزایر وجود ندارد ، چه فصل سرد و چه ‏فصل گرم ، این جزیره همیشه طرفداران خودش را دارد. در هر حال در این منطقه هوا خیلی سریع تغییر می کند و ممکن است ‏حتی در فصل تابستان هم با هوای سرد مواجه شد. ‏ به دلیل آسمان صاف و آب و هوای مطبوع این منطقه ، با وجود شب های سرد ، اکثر گردشگران ترجیح می دهند تا شب را در ‏چادر سپری کنند و به تماشای ستارگانی که به قدری شفاف و دقیق هستند که می توان آنها را شمرد ، بپردازند.
این جزایر برای بیش از هزار سال مرکز اصلی صید ماهی های روغنی بوده؛ مخصوصا در زمستان که این نوع ماهی از دریای بارن به سمت جنوب مهاجرت کرده و برای تخم ریزی در لوفوتن متمرکز می شوند. شهر بزرگ برگن در جنوب غربی نروژ برای مدت های طولانی مرکز صادرات کالا به سمت جنوب و کشورهای اروپایی بوده است خصوصا در قرون وسطی که تجارت این منطقه توسط اتحادیه ی Hanseatic کنترل می شده است. در زمین های فراخ و هموار نظیر وستواگ، کشاورزی نقش عمده ای دارد و از عصر برنز تا کنون به همین منوال بوده است.


.
.
.
.
.
.ادامه مطلب
مطلاب مرتبط
تور مشهد با قطار|تور هوایی مشهد|تور ارزان مشهد|تور ارزان استانبول|تور ارزان دبی|تور ارزان کیش|مجری مستقیم تور دبی|تور ارزان اروپا|تور ارزان آنتالیا|مجری مستقیم تور کیش 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.