مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

تورهای استانبول | لوکس ترین هتل های استانبول

کدام هتل ها در استانبول لوکس هستند؟
فصل تورهای استانبول آغاز شد و فصل سفر به کشورهای همسایه رسید آن هم کشوری که سفر به آن پر از خاطره های خوب است و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه میباشد. استانبول از بزرگ ترین شهرهای ترکیه میباشد که در این اواخر به عنوان مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه شناخته شده است. تابستان این شهر توریستی گرم و مرطوب و زمستانی سرد و بارانی را همراه دارد.

هتل لوکس استانبول

استانبول شهری 4 فصل است یعنی میتوانید در هر 4 فصل به راحتی با اب و هوای آن خودتان را وقف دهید.به علت این که شهر زیبای استانبول دریا و سواحلی مرواریدی را در خود جایی داده است،به این خاطر هوای استانبول متغیر میباشد.اگر در تابستان با تور استانبول به این شهر رویایی سفر میکنید برای طول روز که هوا آفتابی است لباس نازک ، و برای شب لباس زخیم همراه خود داشته باشید. استانبول در تابستان برنامه های روزانه و شبانه زیادی دارد، که میتوانید همراه خانواده در این جشن ها شرکت کنید و  حسابی خوش بگذرانید.
تورهای استانبول در تابستان با آفرهای ویژه ای همراه است که مانلی پرواز برای مسافران خود در نظر گرفته است. در روزهای سال توریست ها و گردشگران زیادی به این کشور توریستی با تورهای استانبول سفر میکنند. برای اقامتتان در شهر زیبای استانبول نگران نباشید چرا که ما بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول را به شما معرفی میکنیم.
هتل های لوکسی که با استفاده از تورهای استانبول میتوانید اقامت داشته باشید شامل:
هتل ددمن:5* - هتل سورملی:5* -
هتل سیتی سنتر:4* - هتل پیرا روز:4* - سناتور تکسیم :*4 - گرند جواهر:4* - هتل لیون تکسیم:*4 –
هتل سابنا:3* - هتل آرت:*3 – هتل ازبک *3 – هتل مایل:*3
خدمات تورهای استانبول : بلیط هواپیما رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی +اقامت در هتل های ذکر شده استانبول+ صبحانه+ لیدرفارسی زبان+ گشت شهری + بیمه مسافرتی

تلفن رزروتورهای استانبول:  88103828
 نرخ تورهای استانبول در تاریخ 15/4/1396 مبلغ 950.000 تومان است **به یاد داشته باشید نرخ تورها متغیر میباشد و روزانه تغیر میکند**

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.