مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

جشن تایپوسام سلانگور | تور مالزی

در تمام طول سال، سلانگور میزبان بسیاری از مناسبت های بین المللی و محلی هیجان انگیز است که می تواند برای مسافران تور مالزی بسیار جالب باشد. جشن تایپوسام یک نمونه از این مناسبت هاست. هزاران نفر اعم از طرفداران و تماشاچیان هر ساله در غارهای باتو جمع می شوند تا صفوف منظم و رنگارنگ افرادی را که کاوادی را حمل می کنند و مراسم مذهبی پر زرق و برق را تماشا کنند. طرفداران فیلم سریع و خشمگین نباید شانس تماشای برخی از بزرگترین مسابقات موتورسواری دنیا را در پیست بین المللی سپانگ، از قبیل جایزه بزرگ فرمول یک و موتور جی پی را از دست بدهند. شهر قدیمی جوگرا نیز به دلیل ورزش پاراگلایدر یکی از مکان های مشهور است. هر ساله بوکیت جوگرای شهر میزبان مسابقه بین المللی پاراگلایدر جوگرا است. به علاوه این شهر چندین پارک موضوعی برای کودکان و کودک درون شما دارد. تالاب سانوی وت ورد ساعاتی پر از نشاط و سرگرمی را برای تمام اعضای خانواده فراهم می کنند. کلاب قایقرانی عرضه می کند، به علاوه گلف بازان مشتاق هم می تواننند در یکی از وسیع ترین زمین های گلف کشور، گلف بازی کنند. 

در سلانگور تمام انواع غذاها، از غذاهای بین المللی گرفته تا خوراکی های محلی، و از فروشنده های دوره گرد گرفته تا رستوران های شیک و پنج ستاره وجود دارند. وقتی صحبت از غذا می شود، معروف ترین غذای لذیذ این کشور ساتای کاجانگ است. منشا این غذا از شهر کاجانگ گرفته شده است. این غذا تکه های آبدار گوشت است که همراه چوب نازک بامبو به سیخ کشیده می شوند و روی کوره روباز و زغالی کباب می شوند. در کوالا سلانگور و پورت کلانگ تعداد زیادی رستوران های غذاهای دریایی خوب وجود دارد که شما در آنجا می توانید غذای آن روز خود را از دریا صید کرده و تازه میل کنید. 

شما می توانید تمام انواع اقامتگاه ها را در سنگاپور بیابید. اعم از هتل های 5 ستاره یا اقامتگاه های کم هزینه. اکثر این اقامتگاه ها در نزدیکی مراکز خرید و داخل مراکز شهر واقع شده اند و موجبات آسایش و راحتی شما را فراهم می کنند. سلانگور حداقل 15 دهکده اقامتی دارد که موجب می شود بازدید کنندگان شیوه واقعی زندگی در کامپونگ را تجربه کنند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.