مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

چرا از فستیوال دبی خرید کنیم؟


همان طور که در جریان هستید هرساله دبی در اوایل تیرماه جشنواره خرید را آغاز میکند که فستیوالی بسیار عالی و شاد میباشد. شما هر آنچه که بخواهید میتوانید در این جشنواره پیدا کنید،اجناسی که واقعا ارزش خرید دارند و از انتخاب خرید آن ها پشیمان نمیشوید. در این جشنواره نه تنها ایرانی ها بلکه تمام گردشگران با تور دبی سفر میکنند تا از لذت های این فستیوال بهره مند شوند.
جشنواره خرید دبی، که به نام DSF شناخته می شود، واقعا بهشت بهشت است. تقریبا بیش از یک ماه، مراکز شهر، بازارها، فروشگاه های خرده فروشی عمومی و مراکز تجارتی همه پیشرفت می کنند. از تخفیف های بزرگ به معاملات شگفت انگیز، مسابقات و جوایز، ساکنان و گردشگران فرصت های متعددی برای دست یابی به مد، اسباب بازی، مبلمان، وسایل نقلیه، جواهرات و حتی پیشنهادات ناهار خوری دارند. جشنواره خرید دبی برای نخستین بار توسط دولت دبی در سال 1996 برگزار شد. این جشنواره مشهور جهان به عنوان بهشت بهشتی شناخته می شود که در آن شما می توانید بهترین محصولات خرده فروشی را مشاهده کنید. این جشنواره به منظور ارتقاء تجارت در دبی سازماندهی شده است جشنواره خرید دبی چیزی است که باعث افتخار دبی شده است.
شما نه تنها بهترین محصولات الکترونیکی را پیدا خواهید کرد، بلکه می توانید در بسیاری از فعالیت های سازمان یافته توسط دولت شرکت کنید. جشنواره های فیلم، رویدادهای ویژه برای جوانان، تپش های خیابانی چشمگیر، آتش بازی شب، نمایشگاه های بین المللی مد و بسیاری دیگر از برنامه های فرهنگی و سرگرمی است که برای بازدید کنندگان برگزار می شود.
این جشنواره یکی دیگر از روش های ترویج گردشگری در دبی است. بدون شک این مسئله افتخار است برای دبی. این جشنواره همچنین وضعیت اقتصادی کشور را بهبود می بخشد برنامه های بی شماری وجود دارند که برای بخش های مختلف مردم سازماندهی شده اند. تلاش های ویژه ای صورت گرفته است تا اطمینان حاصل شود که هر مهمان به خوبی در طول سفر خود به جشنواره مراقبت می کند. این به خاطر ایده های جالب و جالب منحصر به فرد آن است که مردم در سراسر جهان مشتاقانه منتظر جشن گرفتن این جشنواره هستند. 50مراکز خرید از صبح تا پاسی از شب باز میباشند و با خیال راحت میتوانید زیبا ترین پوشاک ها ، زیبا ترین جواهر آلات ، بهترین و برترین برندهای آرایشی را خریداری کنید. این فستیوال صرفا جهت خرید برگذار نمیشود چرا که همراه با نمایش فیلم، تئاتر، اجرای کارناوال، غذا و فعالیت های مختلف همراه است. از مزیت این فستیوال قرعه کشی بسیار مهیج و عالی است که اگر خوش شانس باشید و برنده شوید حسابی به نفعتان خواهد بود. جوایز قرعه کشی شامل جواهرآلات زیبا- سکه های طلا- 12 کیلو طلا- ماشین LX570 و لگزوس میباشد. در این جشنواره اهمیت زیادی به کودکان داده شده و تدارکی که برای آن ها در نظر گرفته شده است؛ شامل تئاتر عروسکی ، موسیقی شاد همراه با رقص ، سیرک ، آتش بازی ، نمایش نور میباشد.


در طول یک کمپین تبلیغاتی که در جشنواره خرید دبی برگزار شد، دبی این نام را به عنوان شهر طلا نام برد. این جشنواره بازدیدکنندگان زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است و برای مهمان نوازی بیشتر شناخته شده است. این جشنواره شناخته شده است که موفق ترین و بزرگترین برنامه های سرگرمی و خرید است که هر ساله انجام می شود. خوشبختانه، با گزینه های انعطاف پذیر دبی توریست توریستی قابل انعطاف است، شما می توانید به راحتی با تور دبی سفر کنید تا از این جشنواره لذت ببرید.

آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط دبی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.