مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

شهر فرشته‌ها در تایلند | تور تایلند

بانکوک پایتخت کشور تایلند است و بیشترین توریست در بین شهرهای جهان را داراست. این شهر پرجمعیت بناها و معابد سنتی و باشکوهی دارد که در اینجا به چند بنای معروف تایلند می‌پردازیم. یکی از معابد بودایی واقع شده در رودخانه وا فو، معبد سپیده‌دم یا وات آرون است که طراحی زیبا و شگفت‌انگیز این معبد چشم هم گردشگری را به خود خیره می‌کند. وجود این بنای باشکوه در کنار رودخانه وا فو باعث شده است که زیبایی دو چندانی پیدا کند. در بخش سنتی کاخ‌های پادشاهی یا گراند پالاس که به نماد شهر بانکوک بدل شده است، قصری باشکوه وجود دارد که به مدت 120 سال قصر تایکینگ بوده است. در این مجموعه کاخ‌ها، وات پراکائو معروف به "معبد بودای زمردین" وجود دارد که مهم‌ترین ساختمان مجموعه گراند پالاس است. برای ورود به این بناها شما نیاز دارید که لباس‌های مخصوصی را بپوشید که در خارج از مجموعه به شما اجاره می‌دهند. بنای معروف دیگر که بازدید از آن را در تور تایلند نباید فراموش کنید، معبد بودای خوابیده یا وات فو است که به خاطر مجسمه باشکوه و عظیم بودای خوابیده شهرت جهانی دارد. این بنا در نزدیکی گراند پالاس واقع شده که می‌توان با یک نگاه مجموعه بی‌نظیری از معابد مشهور بانکوک را مشاهده کرد.

یکی دیگر از جاذبه‌های توریستی بانکوک، بازار چاتوچاک است که با حدود 15000 غرفه یکی از مشهورترین بازارهای خیابانی دنیاست. فروشندگان  بساط غرفه‌های خود را در آخر هفته‌ها در این شهر برپا می‌کنند.

بازار منحصر به فرد شناور در شهر بانکوک، محیطی فوق‌العاده سرزنده و رنگارنگ را برای گردشگران به ارمغان آورده است. گردش و بازدید از همه‌ی مجموعه قایق‌های پر از میوه و سبزیجات متنوع و محلی، نصف روز زمان می‌برد.

در بانکوک با رفتن به محله چینی‌ها می‌توانید به چین سفر کنید! جاده یائومارت یا محله‌ی چینی‌ها محل سکونت چینی های ساکن در تایلند است که معماری خاص و رستوران‌ها و خیابان‌های آن به سبک محله‌های چینی ساخته شده است و غذاهای لذیذ و سوشی‌های فراموش نشدنی در جاده یائومارت می‌تواند لذت سفر به بانکوک را دو چندان کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.