مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

پارک تاریخی آیوتایا در تایلند

خرابه های شهر قدیمی آیوتا بعد از گذشت سال ها به یکی از جاذبه های توریستی تور تایلند تبدیل شده است. پارک آیوتایا در یک جزیره قرار دارد که از سه طرف توسط رودخانه احاطه شده است. در این شهر تاریخی پارک تاریخی آیوتایا توسط رامات هیبودی در سال 1969 تاسیس شد و در سال 1991 به ثبت سازمان جهانی یونسکو درآمد. 35 سلسله پادشاهی در آیوتا در طول حیات خود حکومت کردند. پادشاهان آیوتایا دارای سه کاخ سلطنتی در این جزیره بودند. در جای جای قصرهای این شهر نشانه های ثروت پادشاهی نمایان است. بقایای چندین شهرک باقی مانده در این مکان نشان دهنده تجارت در بندرهای این شهر توسط کشورهای خارجی بوده است.

موزه های متعددی از جمله موزه ملی Chao Sam Phraya در جزیره آیوتایا وجود دارد که مجموعه ای است از مصنوعاتی که در طول حفاری ها کشف شده اند. پادشاهی آیوتایا در طول 400 سال معابد مختلفی با سبک های متنوع ساخته است که توسط اداره هنرهای زیبای تایلند بازسازی شده اند.

برای دیدن این مجموعه بی‌نظیر دست کم یک روز کامل نیاز است. قابل ذکر است که در این مکان اقامتگاه‌های موقتی و جذابی وجود دارد که گردشگرانی که قصد دارند بیش از یک شب در این مکان تاریخی اقامت داشته باشند، از آن‌ها استفاده کنند. یکی دیگر از جذابیت‌های این مکان استفاده از دوچرخه و گشت‌زنی در این منطقه باستانی و تاریخی است که برای حفظ این آثار در نظر گرفته شده است. علاوه بر این می‌توانید در اطراف جزیره با قایق‌های دم دراز گشت‌زنی کنید. از فیل‌سواری آرام در شهر و تجربه تکرار نشدنی آن غافل نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.