مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

بلیط هواپیما استانبول

استانبول شهری پر از هیاهو در طول روزهای سال، میزبان گردشگران و توریست های بسیاری میباشد که بلیط هواپیما استانبول را خریداری کرده و به این شهر رنگارنگ سفر میکنند.

میدانید بهترین زمان سفر به استانبول چه موقع است؟ بهترین زمان سفر به استانبول در بهار و پائیز میباشد چرا که در این فصل ها، درجه حرارت هوا بین 16 تا 25 درجه سانتی گراد میرسد و هوا مرطوب است.استانبول طبق اساسی که دارد از لحاظ جغرافیایی روی تپه و در کنار دریا واقع شده است، به این خاطر آب و هوای ثابتی ندارد و همیشه گوناگون است.
شما خوانندگان گرامی، اگر از مسافران ارجمند همیشگی مانلی پرواز باشید، حتما میدانید که هدف اصلی مانلی، امنیت و راحتی مسافر در زمان سفر است و این بیش از هرچیزی برایش اهمیت دارد. برای اطلاع از جاذبه های طبیعی استانبول، نرخ تور استانبول ، باکیفیت ترین رستوران ها و شیک ترین هتل های استانبول وارد سایت manliparvaz.com شوید و گزینه تورها را انتخاب کنید و وارد تور ترکیه-استانبول شوید. در این صفحه هر اطلاعاتی که راجب این کشور بخواهید وجود دارد و میتواند راهنمای کاملی باشد.
اگر به دنبال بلیط هواپیما استانبول را ارزان خریداری کنید، میتوانید با شماره 02188103828 تماس بگیرید و پکیج تور استانبول را انتخاب کنید، این پکیج شامل خدمات: بلیط هواپیما رفت و برگشت+ ترانسفر فرودگاهی+ اقامت در بهترین هتل استانبول+ صبحانه+ لیدر فارسی زبان+ گشت شهری+ بیمه مسافرتی



برای مشاهده نرخ بلیط استانبول بر روی اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.