مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

سفر هفت روزه با تور تایلند بانکوک

مدت زمان پرواز تهران بانکوک شش ساعت و نیم طول می‌کشه. بعد از رسیدن به بانکوک و رسیدن به هتل و تحویل گرفتن اتاق و یک استراحت کوتاه می‌تونید تور تایلند خودتون رو شروع کنید. هتل معروفی که پیشنهاد می‌کنیم هتل آیبیس هست که چندین شعبه در بانکوک داره. این هتل با اینکه 3 ستاره هست ولی امکانات خوبی رو برای گردشگران در نظر گرفته. البته هتل پاتایامون هم هتل خوبی هست.

 

thailand-74367 سفر هفت روزه با تور تایلند بانکوک

 

 روز اول

اولین مکان گردشگری که در تور ارزان تایلند میتونید ببینید معبد بودای طلایی هست. در این معبد بی‌نام و نشان که در محله‌ی چینی‌هاست یک مجسمه سارجی بود که 50 سال پیش بطور اتفاقی برزمین افتاد و شکست و از داخلش یک مجسمه 3 متری با طلای خالص پیدا شد که وزن این مجسمه 5/5 تن است. بعد از بازدید از این معبد میتونید به معبدهای وات فر، گران پلاس و وات ‌آرون برید. البته برای رفتن به معبد وات آرون باید از رودخانه جائوفرایا به طرف دیگرش برید. در کافه‌های این معبد میتونید از انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید. بعد از بازگشت از این معبد میتونید به خیابان سوکرمویت برید. تمام مراکز خرید و پاساژهای بانکوک در این خیابان است.

روز دوم

بهترین قسمت هر سفر خرید کردن است. پس دومین روز تور تایلند خودتون رو به خرید اختصاص بدید. هرگز فراموش نکنید که هرچیزی می‌خواهید در تایلند بخرید تخفیف بگیرید و چانه بزنید. تایلند بهترین مکان برای خرید کتانی‌های ویتنامی و تایلندی با حداقل نصف قیمت ایران است. در کنار خریدهایی که دارید حتما از میوه‌های استوایی خریداری کنید میل کنید. بعد از پاساژگردی حتما به خیابان کاسان برید تا ماساژ تایلندی معروف رو تجربه کنید.

 

thailand-76521426 سفر هفت روزه با تور تایلند بانکوک

 

روز سوم

روز سوم، روز هیجان و روز شهربازی. بانکوک 2 تا شهربازی داره به نام‌های سیام و دریم وورد که اولی پر از بازی‌های هیجان‌انگیز و دومی یک شهربازی رویایی هست. سعی کنید بلیت‌های این شهربازی و از خود شهربازی تهیه کنید تا ارزان‌تر باشد. در داخل شهربازی حتما به باغ عشق و باغ برفی برید و عکس‌های یادگاری بگیرید. البته شهربازی دریم وورد، پارک سیام و سافاری وورد همگی خارج از شهر هستند.

 

thailand-9876765 سفر هفت روزه با تور تایلند بانکوک

 

 روز چهارم

چهارمین روز از تور تایلند مخصوص طبیعت دوستان است پس به باغ‌ وحش سافاری وورد برید و از گردش در طبیعت زیبای این مجموعه لذت ببرید. بعد گردش در طبیعت به تور کشتی کروز در رودخانه چائومزایا برید و یک شب رویایی و سپری کنید.

 

thailand-1412352 سفر هفت روزه با تور تایلند بانکوک

 

 روز پنجم

صبح روز پنجم میتونید با اتوبوس‌ به پاتایا برید. از بانکوک تا پاتایا تقریبا 3 تا 4 ساعت در راه هستید. پاتایا 2 خیابان موازی یکطرفه هست که خیابان ساحلی به واکینگ استریت معروف منتهی میشه و دیگری به سمت شمال تایلند میره. گردش در پاتایا را با بازدید از مزرعه زنبورها و کارخانه جواهر سازی شروع کنید.

روز ششم

روز ششم از سفرتون رو به پارک آبی پاتایا که نزدیک ساحل Jomtien است برید این پارک نسبت به 2 پارک آبی کارتن نتوورک و رامایانا قیمت بهتری دارد. توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید در تایلند و دارید حتما از بانکوک خرید کنید نه پاتایا.

 

 thailand-81665443 سفر هفت روزه با تور تایلند بانکوک

 

روز هفتم

روز هفتم از سفرتون رو به جزیره مرجانی با آب کریستالی و شن‌های سفید برید. برای رفتن به این جزیره باید قایق‌سواری کنید و از دو ایستگاه بین راه عبور کنید. ایستگاه اول برای پاراسلینگ سواری است و ایستگاه دوم برای جت اسکی و بناناسواری است. بلیت این بازی‌ها رو وقتی بلیت جزیره رو می‌خرید فراهم کنید.

در آخر به موقع به بانکوک برگردید تا از پروازتون جا نمونید. این برنامه‌ریزی پیشنهادی مانلی برای تور ارزان تایلند به شما گردشگرای عزیز بود امیدواریم استفاده کنید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.