مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مکان های دیدنی استانبول

امروز قصد داریم برای شما مسافران عزیز که قصد سفر با تور استانبول را دارید مکان های دیدنی استانبول را برایتان معرفی کنیم تا هنگام سفر به این شهر رویایی بدانید کجا باید بروید و به کدامجاذبه های دیدنی استانبول سر بزنید پس در ادامه همراه ما باشید...

سافاری
این روزها با شنیدن اسم استانبول یاد خرید برایمان تداعی میشود اما شهر استانبول صرفا فقط برای خرید نیست، تفریحات بی نظیر آن میتواند تجربه ای جالب و متفاوت باشد. این تفریح از پر طرفدار ترین تورهای تفریحی استانبول میباشد که گردشگران زیادی را جذب خود میکند. با جیپ سافاری در دل طبیعت بروید و از نعمت های خدا و سرسبزی های اطراف لذت ببرید. مدت زمان تور سافاری 9 ساعت است و یک روز کامل میتوانید همراه خانواده در آنجا وقت بگذارید و از این تفریح مهیج لذت ببرید. برای رزرو تور جیپ سافاری به اطلاعات گردشگری هتل خود، مراجعه کنید. این تفریح یک سری لوازمی نیاز دارد و باید همراه خود داشته باشید که شامل کلاه، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، خوراکی و تنقلات، کفش برای پیاده روی، همراه داشتن آب.

safari-istanbul مکان های دیدنی استانبول
سواحل معروف استانبول
استانبول ، شهری است که سواحل بسیار زیاد و رنگارنگی آن را احاطه کرده اند این سواحل مرواریدی زمان مناسبی برای حمام گرفتن آفتاب و لذت بردن از آب های شفاف میباشد.
ساحل نان استاپ
همان طور که از اسم آن پیداست این ساحل، تفریحات بی وقفه دارد ورزش های آبی، والیبال ساحلی، تنیس، بسکتبال، میهمانی های ساحلی، کنسرت زنده، تنها برخی از تفریحات این ساحل نان استاپ می باشد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.