مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

مجری مستقیم تور های ارزان - لوکس و لاکچری

آژانس گردشگری و مسافرتی مانلی پرواز

اطلاعات گردشگری مشهد

چالیدره مشهد

یک موقعیت گردشگری مشهد میباشد که در طول سال گردشگران زیادی را جذب خودش میکند و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری مشهد مقدس به حساب می آید. چالیدره واقعا از آب و هوای تمیز و مطلوبی برخوردار است رفتن به این منطقه گردشگری حتما توصیه میشود. در چالیدره استراحتگاه هایی وجود دارد که میتوانید در آنجا اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید. وسعت چالیدره 160 هکتار که فضاهای متنوعی دارد و این ناحیه در سال 1376 در یکی از دره های طرقبه با فاصله ای 17 کیلومتری ساخته شد. طبیعت چالیدره محشره، اکسیژن خالص این فضا توریست های تور مشهد را به سمت خودش میکشاند. 
امکانات تفریحی چالیدره: قایق های پارویی، موتوری، پدالی، ماساژ پا با ماهی، تله سیژ، برج گردان، اسکله تفریحی، عکاسخانه، اقامتگاه، زیپ لاین، رستوران، ماهیگیری، کشتی تفریحی، بانجی جامپینگ

 

chalidare اطلاعات گردشگری مشهد

روستای ییلاقی جا غرق مشهد 

روستای جاغرق علاوه بر طبیعیت زیبایی که دارد، ارزش تاریخی بسیاری دارد. روستا های عنبران، طرقبه، کردینه، شاندیز روستای جاغرق را احاطه کرده اند. آب و هوای این ناحیه معتدل کوهستانی است. در باغ های این روستاها میوه های خوش عطر زیادی وجود دارد. یکی از دیدنی های روستا یک درخت چنار میباشد که قدمتی 700 ساله دارد و شاهد حوادث و خاطره های بسیاری است. قبرستان تاریخی که وجود دارد به دوره تیموریان تا قاجار مربوط میباشد. ارتفاع این منطقه از سطح دریا 1500 متر می باشد و بلندی های آن مناسب صعود برای تیم های کوهنوردی است.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.